Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ik zit er ook op sinds een jaartje en er zijn pagina's voor elk model of serie.
Ik zet er niks persoonlijks op alleen wat ik doe met de motoren.
Er is veel informatie etc te vinden

We waren ooit zo blij met een open internet, destijds aangekondigd als toegankelijk voor iedereen. En vervolgens sluit iedereen zich aan bij zo'n foute club, verscholen onder een registratie en afgesloten van de mensen die zich niet bij die foute club willen aansluiten. Een ieder moet doen wat hij wil. Ik kies er bewust voor om hier niet in mee te gaan. Als je de film bekijkt over de oprichting van FB dan weet je al genoeg. Meneer Zuckerberg nam het niet zo nou met de normen en waarden in het algemeen en ook niet naar vrienden en mede studentes. Terugkomend op de vraag van TeamHeronSuzuki: Nee, zonder FB account is deze prachtige info niet te bekijken. Als men het weer gewoon openbaar maakt dus wel.
 
We waren ooit zo blij met een open internet, destijds aangekondigd als toegankelijk voor iedereen. En vervolgens sluit iedereen zich aan bij zo'n foute club, verscholen onder een registratie en afgesloten van de mensen die zich niet bij die foute club willen aansluiten. Een ieder moet doen wat hij wil. Ik kies er bewust voor om hier niet in mee te gaan. Als je de film bekijkt over de oprichting van FB dan weet je al genoeg. Meneer Zuckerberg nam het niet zo nou met de normen en waarden in het algemeen en ook niet naar vrienden en mede studentes. Terugkomend op de vraag van TeamHeronSuzuki: Nee, zonder FB account is deze prachtige info niet te bekijken. Als men het weer gewoon openbaar maakt dus wel.
Ben het helemaal met je eens.
Ik denk alleen dat je ook voorzichtig om kan gaan met die foute clubs.
Ze vragen elke keer om persoonlijke informatie maar dat weiger ik te geven.
Gebruik het alleen voor de RG en dat werkt voor mij goed.
 
Over de temp meter. Nee draad door knippen en veranderen kan niet.
Is namelijk geen draad maar dun leidinkje waarschijnlijk gevuld met alcohol.
Door opwarmen zet dit uit en gaat de naald bewegen. Is eigenlijk een drukmetertje die ze verandert hebben naar temp meter
 
Liever je eigen weg gaan dan al die schaapjes volgen die wel bij die foute club zitten en niet meer zonder kunnen. Of uit de familie verbannen worden omdat ze iemand "ontvriend" hebben :X8)7
Ik heb de FB account alleen maar om de motorpagina, s te kunnen bekijken voor de rest doe ik daar niets
op,dus dat ontvrienden of uit de familie bannen slaat dan ook nergens op.:N
 
Laatst bewerkt:
Een vraagje
Op de RG die ik aan het opbouwen ben zit een Daytona mechanische temp meter.
Deze kwam van een ander model af en de aansluiting past niet op mijn RG
Wil het wel graag aangesloten hebben.
Nu heb ik een nieuwe radiateur gekocht daar zou ik de aansluiting op kunnen laten lassen.
Heeft iemand enig idee hoe deze mechanische temp meters werken
Volgens mij zit er iets van kwik in de sensor
Het gaat me even over de draad van de sensor naar de meter.
deze is niet flexibel.
Zou ik deze door kunnen knippen en op een ander (de originele) sensor kunnen monteren????
dus wat zit erin?

Goed weekend
Erik
Nee die kan je niet doorknippen dan kan je de meter weggooien,er zit een speciale vloeistof in (geen kwik)
die zorgt dat de meter werkt.
 
Over de temp meter. Nee draad door knippen en veranderen kan niet.
Is namelijk geen draad maar dun leidinkje waarschijnlijk gevuld met alcohol.
Door opwarmen zet dit uit en gaat de naald bewegen. Is eigenlijk een drukmetertje die ze verandert hebben naar temp meter
Dank u wel
Ik dacht al zoiets.
Dan ga ik op zoek naar een bedrijf dat alu kan lassen.
Moet een busje laten maken met m14 voor de bevestiging van de sensor en dat op de nieuwe radiateur laten lassen
 
Ik heb de FB account alleen maar om de motorpagina, s te kunnen bekijken voor de rest doe ik daar niets
op,dus dat ontvrienden of uit de familie bannen slaat dan ook nergens op.:N

Je betrekt dat nu op jezelf. Ik verzin dit niet. Heeft recentelijk iemand op dit forum in een ander topic gemeld over eenzelfde FB discussie. Meerdere familieleden wilden hem nooit meer zien omdat hij een broer of zus ontvriend had op FB. Zo ridicuul is de waarde die mensen hechten aan dat bedrijf al geworden. En velen willen het niet inzien. Maar nogmaals doe je ding. Je zal mij er niet op zien.
 
Je betrekt dat nu op jezelf. Ik verzin dit niet. Heeft recentelijk iemand op dit forum in een ander topic gemeld over eenzelfde FB discussie. Meerdere familieleden wilden hem nooit meer zien omdat hij een broer of zus ontvriend had op FB. Zo ridicuul is de waarde die mensen hechten aan dat bedrijf al geworden. En velen willen het niet inzien. Maar nogmaals doe je ding. Je zal mij er niet op zien.
Ik geloof best dat het gebeurd maar dat ligt aan je zelf,als je fb alleen gebruikt om er info op te vinden omdat veel fora,clubs,eigenaren
met een bepaalde hobby er nu eenmaal gebruik van maken dan is er niets aan de hand,verder bepaal je zelf wat en wie je contact mee wil.
 
Ik zit er ook op sinds een jaartje en er zijn pagina's voor elk model of serie.
Ik zet er niks persoonlijks op alleen wat ik doe met de motoren.
Er is veel informatie etc te vinden
Zo doe ik het ook, ik zit er alleen voor de motoren, ik heb 0 vrienden ;) er is een hoop activiteit op Sjeesboek op 2taktgebied
 
Leuk artikel over Erik Potze op Sjeesboek, hoop dat het te lezen is.....
Erik Potze

Inmiddels is Bas zo goed geweest om me dit artikel te mailen. Erg leuk artikel inderdaad! Kende Erik wel een beetje en kende ook zijn eigen RGV500 waarmee hij race(te). Maar wist niet dat hij zo'n leuke collectie had. Bedankt nog, Bas :t
 
Inmiddels is Bas zo goed geweest om me dit artikel te mailen. Erg leuk artikel inderdaad! Kende Erik wel een beetje en kende ook zijn eigen RGV500 waarmee hij race(te). Maar wist niet dat hij zo'n leuke collectie had. Bedankt nog, Bas :t
Je moet eens een keer een bezoek brengen aan zijn zaak en daarna nog even door naar Theo Louwes, dan heb je een topdag!
 
Facebook nooit gehad en zal nooit gemaakt worden.

Iedereen stemt overal maar toe ik weiger altijd alles en als die niet mogelijk is word er niets geïnstalleerd
 
nieuwe brommert
 

Bijlagen

  • 51236167_1984395961656907_2418592248695357440_o.jpg
    51236167_1984395961656907_2418592248695357440_o.jpg
    214,2 KB · Weergaven: 8
Terug
Bovenaan Onderaan