Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

" 180kg XR88 racer weighing just 135kg wet! 1998 Suzuki RGV500 "

_O- Dit is wel een bijzonder exemplaar :+

Zonder gekheid blijft een mooie fiets, 180 pk en 135 rijklaar is "scary".....*D
 
Volgens mij wel maar een rg500 verzuipt in zo'n frame. Een betere optie is een Vtwin frame.
 
Frame van een TLR komt ook meer in de buurt dan een srad frame.
Ik heb zelf een paar srad's maar ik vindt de frames niet heel erg in de buurt komen.

In de folder van de srad destijds 1996 waren wel de contouren van de srad over de rgv getekend.....😁
 
Er zijn ook al een paar hele mooie specials gemaakt met een Appie RSV frame als basis.
 
Frame van een TLR komt ook meer in de buurt dan een srad frame.
Ik heb zelf een paar srad's maar ik vindt de frames niet heel erg in de buurt komen.

In de folder van de srad destijds 1996 waren wel de contouren van de srad over de rgv getekend.....😁

Ja daar heb je een punt een 2 cilinder frame is een stuk smaller.
 
Is een vrij nette 250 alleen is het kuipwerk gescheurd
Om weer netjes te krijgen moet er wel wat geld tegenaan
Dan is 3000 wel veel vind ik

Binnen 5 en 10 jaar lach je om dit bedrag. Het begon met de 500's, toen de RD350's en de RGV250's. De RG250's volgen deze trend. Ik ken iemand die een hele verzameling van deze schoonheden heeft. Hij denkt dat hij zijn investeringen nooit terug verdient. Maar binnen een jaartje of 10 lacht hij zijn ballen uit zijn broek. Mark my words.
 
Laatst bewerkt:
WAT geen FBB| shame on you:$,die mag niet ontbreken als motor cq 2 takt liefhebber.:N
En nou moet je op de blaren zitten:P:Y

Liever je eigen weg gaan dan al die schaapjes volgen die wel bij die foute club zitten en niet meer zonder kunnen. Of uit de familie verbannen worden omdat ze iemand "ontvriend" hebben :X8)7
 
Laatst bewerkt:
Gewoon er op gaan onder een andere naam, ik was er ook nooit van maar het is er aardig actief op 2takt gebied.
 
Een vraagje
Op de RG die ik aan het opbouwen ben zit een Daytona mechanische temp meter.
Deze kwam van een ander model af en de aansluiting past niet op mijn RG
Wil het wel graag aangesloten hebben.
Nu heb ik een nieuwe radiateur gekocht daar zou ik de aansluiting op kunnen laten lassen.
Heeft iemand enig idee hoe deze mechanische temp meters werken
Volgens mij zit er iets van kwik in de sensor
Het gaat me even over de draad van de sensor naar de meter.
deze is niet flexibel.
Zou ik deze door kunnen knippen en op een ander (de originele) sensor kunnen monteren????
dus wat zit erin?

Goed weekend
Erik
 
Zou ik bevoordeeld de draad door kunnen knippen en er een oog aan maken. En dan monteren aan de originele temp sensor in de cilinder kop v aan de RG?
FB_IMG_1548490741713.jpg
FB_IMG_1548490827445.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan