Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

1710680755024.png
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Is meer TDM/GT750. Zo te zien is alles TDM behalve het blok enzo. De TDR is idd een tweetakt die lijkt op de TDM.
 
Uitgebreid artikel in Het Motorrijwiel over de Japanse race replica’s. Ze rijden op een RG500 met 50km op de klok!
IMG_4370.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Er is in die tijd wel het een en ander veranderd. Maar ik vind 9300 nog steeds een bak geld. Maar ik krijg ook wel een beetje de indruk dat de prijzen wat zakken ten opzichte van 1-2 jaar geleden.
 
Maar ik krijg ook wel een beetje de indruk dat de prijzen wat zakken ten opzichte van 1-2 jaar geleden.
Merk er nog niets van, bedragen voor 2 takten zijn nog steeds erg hoog.
De vraag is voor hoelang, Het liefst zouden de politieke milieu figuren het vandaag al verbieden.
Het gaat erg slecht met de CO2 reductie, dus grote kans dat ze zero uitstoot nog verder naar voren gaan halen.
En dan te beginnen met de meest vervuilende voertuigen.
Nu zijn de meeste 2takten al klassiekers, en word er weinig mee gereden, dus misschien mag je er dan nog bepaalde dagen mee rijden.
 
Laatst bewerkt:
Politici hebben de tweetakt scooters al in de ban gedaan, maar ik denk dat ze geen flauw benul hebben dat er ook tweetakt motoren en zelfs auto's zijn. En laten we eerlijk zijn, de meeste mensen onder de 40 hebben nog nooit zo een ding gezien.
 
Je word er de laatste tijd mee gebombardeerd, blijkbaar wil iedereen er vanaf voordat je er niet meer mee mag rijden,
en de waarde keldert.
De waarde keldert, ik zie er nog niks van…..
En niet te vergeten de eigenaren worden ook steeds ouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan