Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap dat het moeilijk is.

Die 2x dat hij goed loopt en werkelijk de 1000cc mensen kan bijbenen is natuurlijk werelds en zal zeker respect afdwingen

Maar ja, dan die kosten. En die keren dat hij natuurlijk niet lekker loopt

Word je hier niet beter in hoe vaker je rijdt?
 

t zal vast beter gaan, maar zonder een zak geld kom ik niet aan die ervaring.
er moeten elke 750km niewe big ends in a 800 euro per stuks.
elke 200km nieuwe zuigers a 150 euro per stuk.
na hoeveel van die setjes ben ik er gedreven in om em goed aan de gang te krijgen?
en dan nog de duurtse Elf racing fuel. hij loopt echt niet op BP98 of AVGAS.
 


Geen doen man, zonder sponsor! Maar ik begrijp het wel, het hart zou bij mij ook zeggen:

Ff relativeren met de TZ...
Vermogen: (bijna)90 om 100 pk??
Gewicht: 96 kilo om 100 kilo??
setje zuigers: 750km om 200km??
Big ends: 2000km om 750km??
Kosten zuigers: 120 om 150??
Kosten big end: 300 om 800??

Ff voor mijn beeld hoor. En meeste dingen heb ik uit m'n dikke duim gezogen, zit ik in de buurt??

nationalteit: Jap om Italië... ai
 

dat plaatje zit bij mij ook in mn hoofd ja.
hij zou er gewoon bij moeten......af en toe even een keertje uitlaten om de duizendjes te pesten
eerst de lotto winnen.
 
Laatst bewerkt:

Dat is wel serieus veel geld.............pfff dacht dat een blokje van TSS duur was
 
Tsja... het is duur, maar nu mogen hobby's geld kosten. Enige vraag lijkt mij als je er zoveel moeite voor moet doen is het dan nog wel hobby?

Als je sponsors hebt heb je ook verplichtingen...
 

Hou mijn vriend Mark maar een goede en eerlijke deal
 
dat plaatje zit bij mij ook in mn hoofd ja.
hij zou er gewoon bij moeten......af en toe even een keertje uitlaten om de duizendjes te pesten
eerst de lotto winnen.


Ja dat zou het mooiste zijn maar ja.......
 
Anand,
Waarom direct de Aprilia? Ik snap dat de aprilia (veel) sneller is dan de TZ, maar ben jij ook veel sneller met de Aprilia?

(just asking, no offence)
 
Anand,
Waarom direct de Aprilia? Ik snap dat de aprilia (veel) sneller is dan de TZ, maar ben jij ook veel sneller met de Aprilia?

(just asking, no offence)


hoe zou ik dat nou weten, ik heb er nog nooit op gereden.
ik weet wel dat je qua vermogen al wat pakt, of ie beter door de bocht gaat.....?
 
Je bent vast niet de eerste die de overstap maakt van TZ naar RSW. Vraag anderen eens of ze zoveel sneller zijn.

Hoeveel sneller kan de TZ met kleinere investeringen?

Ik probeer gewoon eens met je mee te denken, want het zou toch prachtig zijn als je mee kan doen.

Je moet rekening houden met nog veel meer kosten, zoals vervoer/overnachtingen. (EK was de bedoeling toch?)
 
Laatst bewerkt:

ik kan nu met de tz zo als ie nu is op ongeveer 2 a 3 seconde van de snellere jongens in de zac (S3) komen.
ik kan de TZ nog wel wat sneller maken, want hij staat super veilig.
vervoer heb ik, busje, partytent, pitbox huren.
we zijn dan met zn 3en met 3 TZ's
mn verstand zegt gewoon duidelijk dat ik t niet moet doen.
ik kan mn tz verkopen, met wat husselen met de onderdelen verkopen zou ik de aprilia kunnen kopen, maar ik kan dan ook een 2009 TZ250 er voor terug kopen.
dat lijkt me gewoon t verstandigst om te doen.
heb net ook een works airbox voor de TZ bemachtigd, waar jacques en nakano ook mee reden in 2000.
dus een TZ met 95PK is gewoon te doen, dan zit je echt niet ver van de RSW qua vermogen.
maar t blijft feit dat die RSW super geil is
 
Klopt ik groei nog elk jaar (in gewicht)

Het enige wat niet meer groeit is mn haar

Voor de rest komt alles goed

Will
 
ik kan nu met de tz zo als ie nu is op ongeveer 2 a 3 seconde van de snellere jongens in de zac (S3) komen.
~~


...lees altijd graag mee hier maar doel je hier op tijden of ook op durf?
ken zat gasten die genoeg in de 1.58 op cpz rijden maar wanneer het op een wedstrijd aankomt afhaken. mensen met pole die 10e worden of so.
Durf je ook echt een "duel"aan te gaan en het risico nemen te vallen ?
snelle tijden rijden is leuk..maar voorbij gaan en durven te snijden oid is 2..
Heb vaak genoeg gehad waarbij ik d8...nu ga ik je voorbij anders win jij..en als ik of jij hierbij valt...pech gehad. Klinkt misschien ego en aso..maar als je wil winnen is dat beetje aso/ego nodig. kuip aan kuip maakt het wel erg spannend kan ik je zegge
vergeet dat niet....zat gasten in de s3 (waaronder ikzelf) rijden met fietsen van 5000 euro of minder voorin mee in de s3. Jij hebt een wat duurder fietsje om op te vouwen.
 

heb je helemaal gelijk in.
ik wil met t ek wel medoen en dan gaat t er om hoe graag ik voor in wil rijden, en hoeveel risico ik daar voor wil nemen. daar zal ik een afweging in moeten maken en dat zal denk ik na elke race weer wat anders worden.
ik moet wel zeggen als ik naar me zelf kijk dat ik meer iemand ben die heel de tijd in iemand zn wiel hangt en er probeert in de laatste bocht voor te komen.
ik denk dat ik als nieuwkomer ook niet de druk heb om iets te moeten verdedigen, en al blij ben als ik mezelf steeds verbeter.
maar om em nou ergens tussen te proppen omdat iemand anders gaat winnen en dan bijna zeker weten samen onderuit te gaan is niet echt mijn ding.
em dr tussen proppen waar dat eenigzins kan is wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.