Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aah... die van Smees staat nog steeds bij Jaap?zal deze winter wel even duren voordat t mischien gaat lukken.
ik ben met sponsoring bezig voor t EK, als dat doorgaat, met verkoop van mn TZ250 en nog wat bij leggen, is t haalbaar.
ik ben aan t informeren om de aprilia van hans smees, waarmee ie ONK kampioen is geworden en 3e in t EK, over te nemen en er staan er ook een aantal in de UK en Sweden. dat zijn dus echt aparaten met zo een 10.000 euro Ohlins vork en volledige data logging aparatuur(of ik daar nou profijt van ga hebben )
word vervolgd.
Niet echt een opvolger, maar de echte fabrieksfiets. De RSW was zeg maar de 'budgetfiets' voor klantenteams! Is idd nagenoeg hetzelfde alleen intern zal iets anders zijn...
Aah... die van Smees staat nog steeds bij Jaap?
Lijkt me zeer gaaf, hoop dat het gaat lukken!
Als je hem dan hebt kom ik ff op de koffie!
Dat ziet er wel dik uit. De topkuip vind ik zelf wat bol. Ik wist niet dat Bos ook tweetakt uitlaten had. Wel dik.
Niet echt een opvolger, maar de echte fabrieksfiets. De RSW was zeg maar de 'budgetfiets' voor klantenteams! Is idd nagenoeg hetzelfde alleen intern zal iets anders zijn...
Ben ik niet met je eens, er is wel degelijk een RSA250.rsa is de opvolger van de 125 rsw, dus de 125 rsa. die heeft de inlaat niet aan de zijkant van t carter maar weer aan de achterkant zo als membraan inlaat, maar dan toch met een schijf aan de achterkant.
de 250 is altijd rsw gebleven zeg maar.
[afbeelding]
tja.....ik zou dr een nieuw zuigertje in gooien.
te verkloot wel een beetje je squish namelijk.
Ben ik niet met je eens, er is wel degelijk een RSA250.
Marco Simoncelli's Gilera RSA250
Waarbij uiteraard de Gilera gewoon een Aprilia is. Mooie foto's ook zonder kuip!
Wel leuk dat plaatje van die RSA125. Was al benieuwd of ze nu nog gebruik maakte van een roterende inlaat, ja dus...
Fraai blokje!
Is een gelijkwaardig verhaal zoals met yzr250 en tz250, denk ik!ok je hebt deels gelijk, hij heet rsa, maar hij heeft nog steeds de inlaat aan de zijkant zoals de rsw.
weet je dan ook wat er anders aan deze gilera rsa250 is ?
bij de 125 is t verschil tussen rsw en rsa duidelijk.
Is een gelijkwaardig verhaal zoals met yzr250 en tz250, denk ik!
Die RSW is wel heel gheijl! Betaal je dan ook voor...thx red,
dus t grootste verschil is een korter frame om een langere achterbrug te gebruiken.
dat verhaal heb ik ergens eenkeer gehoord inderdaad.
voor de rest minmale verschillen zoals een ander plek voor bepaalde onderdelen, meer data logging en kleine inlaat veranderingen.
t is wel vet dat als je een RSW hebt, er veel rsa updates aan gedaan kunnen worden.
zoals die RSW van kiefer racing team. ze liggen toch erg dicht bij elkaar.
Tnx Red... het antwoord is soms zo dichtbij!