RSVisch
MF veteraan
Dus de conclusie luid! ..........................................................................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus de conclusie luid! ..........................................................................
Ik snap dat het moeilijk is.
Die 2x dat hij goed loopt en werkelijk de 1000cc mensen kan bijbenen is natuurlijk werelds en zal zeker respect afdwingen
Maar ja, dan die kosten. En die keren dat hij natuurlijk niet lekker loopt
Word je hier niet beter in hoe vaker je rijdt?
t zal vast beter gaan, maar zonder een zak geld kom ik niet aan die ervaring.
er moeten elke 750km niewe big ends in a 800 euro per stuks.
elke 200km nieuwe zuigers a 150 euro per stuk.
na hoeveel van die setjes ben ik er gedreven in om em goed aan de gang te krijgen?
en dan nog de duurtse Elf racing fuel. hij loopt echt niet op BP98 of AVGAS.
Geen doen man, zonder sponsor! Maar ik begrijp het wel, het hart zou bij mij ook zeggen:
Ff relativeren met de TZ...
Vermogen: (bijna)90 om 100 pk??
Gewicht: 96 kilo om 100 kilo??
setje zuigers: 750km om 200km??
Big ends: 2000km om 750km??
Kosten zuigers: 120 om 150??
Kosten big end: 300 om 800??
Ff voor mijn beeld hoor. En meeste dingen heb ik uit m'n dikke duim gezogen, zit ik in de buurt??
nationalteit: Jap om Italië... ai
t zal vast beter gaan, maar zonder een zak geld kom ik niet aan die ervaring.
er moeten elke 750km niewe big ends in a 800 euro per stuks.
elke 200km nieuwe zuigers a 150 euro per stuk.
na hoeveel van die setjes ben ik er gedreven in om em goed aan de gang te krijgen?
en dan nog de duurtse Elf racing fuel. hij loopt echt niet op BP98 of AVGAS.
klopt, je hebt wel een hele dag nodig om de juiste afstelling te vinden, en als je dan alleen bent en je moet ook nog benzine doen, eten, drinken rusten.......zwaar werk dan.
en de volgende dag andere weersomstandigheden...begin je weer helemaal opnieuw
8 van de 10 x lukt t net niet, de TZ kan je op 90% hebben en dan loopt ie aardig goed. met de aprilia is t alles of niets, geen tussenweg. als ie goed loopt dan blijf je ook echt in t kielzog van een 1000 op t rechte stuk, maar t kan zo maar zijn dat je dat maar 1 of 2 x per jaar voor elkaar hebt en je de rest van t jaar je loopt te ergeren.
dat plaatje zit bij mij ook in mn hoofd ja.
hij zou er gewoon bij moeten......af en toe even een keertje uitlaten om de duizendjes te pesten
eerst de lotto winnen.
it`s all about the money
Anand,
Waarom direct de Aprilia? Ik snap dat de aprilia (veel) sneller is dan de TZ, maar ben jij ook veel sneller met de Aprilia?
(just asking, no offence)
Je bent vast niet de eerste die de overstap maakt van TZ naar RSW. Vraag anderen eens of ze zoveel sneller zijn.
Hoeveel sneller kan de TZ met kleinere investeringen?
Ik probeer gewoon eens met je mee te denken, want het zou toch prachtig zijn als je mee kan doen.
Je moet rekening houden met nog veel meer kosten, zoals vervoer/overnachtingen. (EK was de bedoeling toch?)
er zijn er ook die meedoen met een tz met 80 pk ,dus laatste zul je wel niet zijn
Will
Whaha... je bent niet de enige Will! En ben net 26...Het enige wat niet meer groeit is mn haar
Voor de rest komt alles goed
Will
Klopt ik groei nog elk jaar (in gewicht)
Het enige wat niet meer groeit is mn haar
Voor de rest komt alles goed
Will
Whaha... je bent niet de enige Will! En ben net 26...
En idd, alles komt goed!
Ff bij de les blijven hè, dat van het gewicht heb ik ff uit de quote gehaald!Wat je haar of je gewicht of beide.....
ik kan nu met de tz zo als ie nu is op ongeveer 2 a 3 seconde van de snellere jongens in de zac (S3) komen.
~~
...lees altijd graag mee hier maar doel je hier op tijden of ook op durf?
ken zat gasten die genoeg in de 1.58 op cpz rijden maar wanneer het op een wedstrijd aankomt afhaken. mensen met pole die 10e worden of so.
Durf je ook echt een "duel"aan te gaan en het risico nemen te vallen ?
snelle tijden rijden is leuk..maar voorbij gaan en durven te snijden oid is 2..
Heb vaak genoeg gehad waarbij ik d8...nu ga ik je voorbij anders win jij..en als ik of jij hierbij valt...pech gehad. Klinkt misschien ego en aso..maar als je wil winnen is dat beetje aso/ego nodig. kuip aan kuip maakt het wel erg spannend kan ik je zegge
vergeet dat niet....zat gasten in de s3 (waaronder ikzelf) rijden met fietsen van 5000 euro of minder voorin mee in de s3. Jij hebt een wat duurder fietsje om op te vouwen.