Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sok uit en klaar zeker :)
zaadlozing.jpg

:+

Bij de LMD heeft de YTCN z'n eigen sessies, daar wordt door de meeste lekker getoerd en door sommigen nog een beetje gas gegeven. Daardoor ben je vrij veel aant zigzaggen. :P Maar gewoon geen gekken en respect voor elkaar, omdat je toch een soort van (tweetakt)band met elkaar hebt. :Y
Het gaat vooral om de gezelligheid en de saamhorigheid int paddock. *D

ja NOS, je hebt zo dadelijk een 2takt, dan word je in een hokje gestopt.
welkom bij de gekken, t gaat nu dus ook om de gezelligheid een de 3 B's op t padock.
dus gewoon inschrijven voor de lmd, de 2takt sessies zijn de goedkoopste, 35 euro.

Laatst bewerkt:
Hoe zit dat met de LMD eigenlijk...

Ik wil best komen, avond ervoor biertjes pakken/BBQtje en de volgende dag juichen. Maar zoals bekend komen mijn RSjes niet op het circuit.

Laatst bewerkt:
je kan gewoon pitten op t padock als je slaap spullen bij je hebt.
ik slaap in mn busje, anderen in een caravan of in een pitbox.

je kan gewoon pitten op t padock als je slaap spullen bij je hebt.
ik slaap in mn busje, anderen in een caravan of in een pitbox.

Relax, ik heb mijn Opel Combo dus lijkt me gezellig om met jullie een biertje te drinken en 2t te snuiven!

Zal volgende week me ook even opgeven voor een Tweetakt sessie(s).
Vooral voor de gezelligheid.

ja NOS, je hebt zo dadelijk een 2takt, dan word je in een hokje gestopt.
welkom bij de gekken, t gaat nu dus ook om de gezelligheid een de 3 B's op t padock.
dus gewoon inschrijven voor de lmd, de 2takt sessies zijn de goedkoopste, 35 euro.

kweet niet kerel. gekke best..sta daar op mmf ook bekend om. Eerst een RG vinden/kopen. geld is er bijna :)

Craaaaap, krijg een RS125 uit 2006 voor een leuke prijs aangeboden. Tis dat ik dat nu niet kan missen. Als ie nu nog eens 500 euro zakt :P :X

zeikerd!!

kope dan :P

moet je het lenen ?

Ik leen niet voor luxe.

Nee, kan "zoveel" nu niet missen. Wil/moet nog wat andere dingen kopen. Prijs is al wel dusdanig dat als de 125 toch niet leuk genoeg is ik de kosten er wel uit kan halen. Maar nog steeds praat je over een beste bak geld B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan