Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik prbeer te zeggen dat de yzr en de tz heel verschillend zijn en de rsw en de rsa niet.
dat software matig sloeg op de aprilia's.
Ah... kwartje valt, je zinsopbouw is wat omslachtig!! :P

Maar inmiddels verder gelezen, weten we dat het wel meer is dan alleen software! :)

Ah... kwartje valt, je zinsopbouw is wat omslachtig!! :P

Maar inmiddels verder gelezen, weten we dat het wel meer is dan alleen software! :)

t is wel wat meer ja. maar t is niet een totaal andere fiets.
t zit em toch in de details. helaas zie je zo een rsa niet overal te koop staan. O-)
maar voor de rsa, reden ze dan allemaal met een rsw?

ALS het juist is.. blijft van internet geplukt maar als je ff rond kijkt vind je nog veel meer :

MotoMatters.com Forums • View topic - Two swedish wild cards at Sacshenring. *with pictures* Ook best leuk !! (kijk ff op alle pagina's)

Mooie simpele starter bij karel Abraham })

DSCN0800.jpg

Zo gisteren de kuipen opgehaald.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zien er echt super uit.
Tevens de spullen van Sean binnen gekregen.
Maandag maar eens kijken of ik aankomende week een of twee dagjes vrij kan krijgen.
Motorblok weer helemaal op bouwen en daarna beginnen met frame aan te passen voor nieuwe kuipen :P :P
Deze week ook Pieter maar eens bellen voor een afspraak ergens in januari om blokje helemaal goed af te laten stellen.

spuitwerkklaar1.JPG

spuitwerkklaar2.JPG

spuitwerkklaar3.JPG

spuitwerkklaar4.JPG

spuitwerkklaar5.JPG

spuitwerkklaar6.JPG

Zo gisteren de kuipen opgehaald.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zien er echt super uit.
Tevens de spullen van Sean binnen gekregen.
Maandag maar eens kijken of ik aankomende week een of twee dagjes vrij kan krijgen.
Motorblok weer helemaal op bouwen en daarna beginnen met frame aan te passen voor nieuwe kuipen :P :P
Deze week ook Pieter maar eens bellen voor een afspraak ergens in januari om blokje helemaal goed af te laten stellen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaaf!! :9~ :Y

Ben heel benieuwd naar het resultaat. :9

@Roy: IE is achterhaald, Chrome of Firefox zijn zoveel handiger! :Y

Neuh dat niet, ik vond het alleen een beetje verassend.....maar de complete fiets is dus nog niet gevonden??

Laatst bewerkt:
jawel, ik moet er alleen wat delen van verkopen tergelijke tijd dat ik de fiets koop om t betaalbaar te houden voor mij.

zo, ik heb even geinformeerd hoeveel big end setjes kosten van zo een RSW en t andere revisie spul :X
als ik dit een seizoen aan de gang wil houden dan heb ik serieus een sponsor nodig '(
mn hart zegt ja en mn verstand zegt nee...... |(
de bigend setjes per stuk zijn nog duurder als een complete nieuwe kruk voor mn TZ :$

Het goed afstellen van zo'n fiets schijnt ook een kunst op zich te zijn......

klopt, je hebt wel een hele dag nodig om de juiste afstelling te vinden, en als je dan alleen bent en je moet ook nog benzine doen, eten, drinken rusten.......zwaar werk dan.
en de volgende dag andere weersomstandigheden...begin je weer helemaal opnieuw
8 van de 10 x lukt t net niet, de TZ kan je op 90% hebben en dan loopt ie aardig goed. met de aprilia is t alles of niets, geen tussenweg. als ie goed loopt dan blijf je ook echt in t kielzog van een 1000 op t rechte stuk, maar t kan zo maar zijn dat je dat maar 1 of 2 x per jaar voor elkaar hebt en je de rest van t jaar je loopt te ergeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan