Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En voor mij maakt het nix uit wie m heeft, voor de heb of niet. Ik betaal niets me dan 250, dus als ie staks op de plank ligt bij bas, prima, maar ik geef er als ie de brommer weg doet niets meer voor.. Eerder minder.
Is een XT blok en dat laat zich veilig tunen tot meer dan 60 PK.
http://www.off-the-road.de/en/XT-660-Z-Tenere/XT-Power/Engine-tuning-XT-660-Z/
kost wat, maar dan heb je, vergeleken met een Duke, nog altijd geld over
Hier ook big-bore cilinder/zuiger kits: http://www.kedo.de/
Meer info op www.xt660.com (wel registreren)
HJ
Demper opgehaald, maar het is geen Mt ding. Pasvorm op achterbrug klopt niet, werkt verder maar is duidelijk een off road demper met de schotel van een MT demper vervangen, en te lang. Ik heb m weer op marktplaats staan. Was overigens zo dat die man geen Mt had maar een achterdemper voor een quad zocht en daar deze demper tegenkwam.......en uiteindelijk de zaak niet passend kreeg want.....te lang en te weinig ruimte voor de lange veerweg.
Ach ja.
Die gast wist het niet en had m ook zo binnen gekregen. Laatik het zo zeggen, ik kreeg niet het iee dat ie het wist want hij zocht specifiek deze shock voor wat ie nodig had. En weer terugrijden, kan ik m net zo makkelijk weer zelf verkopen en hopen dat iemand met een CR of KX er wel wat lol aan beleeft. Easy as that. Heen en weer rijden kost ook peut en tijd. En nee, ik zou al blij zijnals ik break een op de aankoop zou hebben
Barend,Barend Servet?
Je mag hier geen barend zeggen hoor!
Heb ik voor op mijn lazer gehad.
Barend en ik zijn geen vrienden geworden. Gisteren de aftermarket spiegels er weer afgesloopt.
Cheap ass betekent kutkwaliteit. Wat ik eigenlijk al wist...
Jammer joh... nu maar weer met Micky Mouse kijken.
Normale uitvoering toch? PBtje is altijd welkom.Siedo, ik heb van die kleine blauwe vierkante liggen....voor weinagh