Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.
0 reactie gekregen op de motor, dan maar wat van brouwen! foute wrap dr op, andere nokkenas en slipperclutch besteld en dan wordt het steeds dikker ;-)

Ik ook 0 reacties helaas. Nogsteeds ondergewaardeerde fiets. Hij wordt geschorst en gaat in opslag. Volgend jaar weer op kenteken en dan opnieuw proberen kan mijn zusje er volgend jaar zomer nog op rijden tot hij verkocht is.

wat is er met de mt allemaal aan vermogen te winnen met filters en dergelijke, kan iemand mij informeren?

Wat hjr1100s al aangeeft. Hier op het forum (XT660X rijders) zijn ook een aantal mensen bekend met het gebruik van OTR spullen uit hjr1100s zijn eerste link. Die hebben inderdaad rond de 60pk kunnen bereiken.

Ben benieuwd wat het met je koppel doet, die pks boeien me minder

En voor mij maakt het nix uit wie m heeft, voor de heb of niet. Ik betaal niets me dan 250, dus als ie staks op de plank ligt bij bas, prima, maar ik geef er als ie de brommer weg doet niets meer voor.. Eerder minder.

Ik kreeg een mailtje van de verkoper dattie mijn bod van 251 te laag vond. Voor 300,- , mocht ik hem hebben.

Ik heb hem verteld dattie hem maar lekker aan de bieder Rondel moet verkopen, daar heeft ie een mooi leven. :W

Laatst bewerkt:
Demper opgehaald, maar het is geen Mt ding. Pasvorm op achterbrug klopt niet, werkt verder maar is duidelijk een off road demper met de schotel van een MT demper vervangen, en te lang. Ik heb m weer op marktplaats staan. Was overigens zo dat die man geen Mt had maar een achterdemper voor een quad zocht en daar deze demper tegenkwam.......en uiteindelijk de zaak niet passend kreeg want.....te lang en te weinig ruimte voor de lange veerweg.
Ach ja.

Demper opgehaald, maar het is geen Mt ding. Pasvorm op achterbrug klopt niet, werkt verder maar is duidelijk een off road demper met de schotel van een MT demper vervangen, en te lang. Ik heb m weer op marktplaats staan. Was overigens zo dat die man geen Mt had maar een achterdemper voor een quad zocht en daar deze demper tegenkwam.......en uiteindelijk de zaak niet passend kreeg want.....te lang en te weinig ruimte voor de lange veerweg.
Ach ja.

Ku Lo Te...

Waarom biedt hij hem dan aan als MT-03 demper... |(

Begin me nu af te vragen of Ohlins wel een MT-03 demper heeft gemaakt, weet wel dat ze er een voor de XT1200Z hebben.

Ze zijer zeker, maar niet met piggy bag
De veerschotel had wel het nummer dat hoorde bij de Mt demper, de veer een andernummer. Ik dacht eerst een langte of wat, maar dat was het o nderdeelnummer zelf.
Ah ja.

Staat nu weer op marktplaats en hier op mf, en zoniet, dan kut ik lekker aan met een achterbrug van een een 550, of een Cr. 125 frame. Ik kan ondertussen heel veel meer dan alleen schoefjes los draaien.

Laatst bewerkt:
Ik zou hem teruggeven,hij bied hem toch aan als zijnde voor een MT?En dat issie niet :?
Of probeer je er meer voor te beuren? *D

Die gast wist het niet en had m ook zo binnen gekregen. Laatik het zo zeggen, ik kreeg niet het iee dat ie het wist want hij zocht specifiek deze shock voor wat ie nodig had. En weer terugrijden, kan ik m net zo makkelijk weer zelf verkopen en hopen dat iemand met een CR of KX er wel wat lol aan beleeft. Easy as that. Heen en weer rijden kost ook peut en tijd. En nee, ik zou al blij zijnals ik break een op de aankoop zou hebben

Die gast wist het niet en had m ook zo binnen gekregen. Laatik het zo zeggen, ik kreeg niet het iee dat ie het wist want hij zocht specifiek deze shock voor wat ie nodig had. En weer terugrijden, kan ik m net zo makkelijk weer zelf verkopen en hopen dat iemand met een CR of KX er wel wat lol aan beleeft. Easy as that. Heen en weer rijden kost ook peut en tijd. En nee, ik zou al blij zijnals ik break een op de aankoop zou hebben

Bel me de volgende keer dan maar, ik zit regelmatig die kant op, had ik hem wel ff voor je terug gebracht, ik rij gratis.

Laatst bewerkt:
Barend en ik zijn geen vrienden geworden. Gisteren de aftermarket spiegels er weer afgesloopt.
Cheap ass betekent kutkwaliteit. Wat ik eigenlijk al wist...

Jammer joh... nu maar weer met Micky Mouse kijken.

Barend,Barend Servet?
Je mag hier geen barend zeggen hoor! :+
Heb ik voor op mijn lazer gehad. *D

Barend en ik zijn geen vrienden geworden. Gisteren de aftermarket spiegels er weer afgesloopt.
Cheap ass betekent kutkwaliteit. Wat ik eigenlijk al wist...

Jammer joh... nu maar weer met Micky Mouse kijken.

Barend en van Dorpel? :?

Siedo, ik heb van die kleine blauwe vierkante liggen....voor weinagh

Ik heug me nog dat ik er eens een foto van heb gezien, maar kan deze niet terug vinden. Hoe zag het setje er ook al weer uit?

PBtje mag nog steeds.
Eventueel te ruil voor een setje bar-end spiegels en een originele R6 uitlaat. :+

Hello allen,

Mijn vriend rijdt momenteel met een yamaha mt-03, maar hij vroeg zich af of er eventueel (want je vind er niet zoveel van) andere colectors bestaan, te samen met een andere einddemper.

Merci alvast
F.

DSC01696.jpg

Over de rechter zit een helm....zeg maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan