Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.
MT ingeruild voor wat anders. Heerlijke fiets maar vanwege veranderd gebruik van de motor voor iets anders gekozen.

Heb nog wat goodies over:

Middenbok. Jaja, weet het ;) Tweedehands gekocht voor de vakantie in Schotland. Wegens tijdgebrek nooit gemonteerd _O-

Beugels om zijtassen te beschermen tegen je uitlaat. In 5 minuten gemonteerd of verwijderd. Erg handig voor de langere vakanties.

Originele Yamaha handguards.

Wellicht interessant voor iemand hier? Wacht het even af en dan gooi ik ze op MP.

Ik kan me nog inhouden...
Ik raak nu aardig van mijn overstock af, laat ik het ook zo houden.

Handguards zijn als het goed is verkocht ;)

Mocht het om een of andere reden spaak lopen laat ik het weten...

Handguards verkocht.

Beugels voor zijtassen en middenbok staan op MP

O ja,incl verzenden uit downunder ca €89.

Vanmorgen maar weer eens met de MT naar het werk geweest. Goede keuze, de hele A27 zat vast en ook de A1 liep de polonaise.

Ik snap nu wel waarom die hand guards prettig zijn... Kouwe klauwe.

Heeft iemand toevallig nog een origineel stuur te koop, voor een schappelijke prijs?

Ja die heb ik wel voor je,evt met risers.
Doe maar via pm verder.

Heb een ander rempedaal gemaakt van rvs,is iets korter en zit wat dichter tegen het blok.Vond de originele ook een beetje Oost-Europees eruit zien.Net zoals die op mijn Muz zat....
full

Ik heb vandaag de mod gekocht van een Australier,ik ga het gewoon proberen voor €86 incl verzenden.
Ik vind de motor rukkerig bij constante snelheden en heb ook last van aan/uit gedrag bij lage toerentallen.Uit wat hij beschrijft maak ik op dat deze problemen hiermee opgelost worden.We gaan het zien,ik houd jullie op de hoogte of het werkt of niet.

Dat gaat zeker werken. Had het ook op m'n XT660Z Tenere. Mengsel kun je zo wat rijker maken waardoor de motor beter oppakt en 'aan het gas hangt'.

HJ

:Z Vroegah belden we elkaar gewoon ff.... :Y

Tegenwoordig denken mensen niet meer na en doen ze alles via "moderne" sequentiële/unidirectionele media zoals email, PM-metjes, sms-jes.... etc.... :X B| _O- _O- _O-

Tsja.... die had ik ook wel willen hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan