Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb de kentekenplaat beter bevestigd,niet spectaculair weliswaar,en voor de niet-kenner onopvallend.
Plaat zit iets hoger en de verlichting zit verder naar binnen.Knippers zitten hoger en dichter op elkaar.Ben er wel tevreden over zo,wilde sowieso het originele achterlicht houden,omdat ik dat wel mooi vind.[afbeelding]
Als de plaat er nu nog afflikkerd,vreet ik de rest van het kontje op...
Om voedselvergiftiging te voorkomen, adviseer ik je om de kentekenplaats niet met stalen bouten vast te zetten, maar met nylon boutjes. Met metalen boutjes is de kans groot dat ze zich door het trillen door de kentekenplaat vreten, met nylon boutjes is die kans stukken kleiner. De kop van die nylon kentekenboutjes is ook groter in diameter, wat voor een nog betere verdeling van de aandrukspanning zorgt. Die boutjes zijn ook kenteken-geel.
Ik gebruik rvs a4 boutjes op een aluminium plaat en de kentekenplaat is ook vam aluminium.Tegen de tijd dat ze door corrosie de plaat opvreten,heb ik het alweer een paar keer veranderd
Kan er nl nooit afblijven....
Momenteel heb ik een aantal impulsaankopen liggen waar ik eerst vanaf moet.
Maar dan de hamvraag... Rijdt het beter dan een MT03? En zou jij de MT er op inruilen?Afgelopen twee weken in Amerika een tripje gemaakt van Chicago naar Las Vegas op deze machine. Let op de uitlaatpijpen. Prachtige herrie maakten die. In Amerika waar alles groot is, dus ook de motorfietsen, zou een MT-03 wel heel erg verloren raken. Prachtige toer gemaakt van 2700 mijl (4300 km). [afbeelding]
Maar dan de hamvraag... Rijdt het beter dan een MT03? En zou jij de MT er op inruilen?
Wel een gave ervaring, lijkt me.
Ik heb gisteren een aantal topics geopend om wat 'rotzooi' kwijt te raken. Ik lijk me een wijf met mijn impulsaankopen.Nb, spiegels zijecht wel anders dan origineel, maar je kan idd beter je knakuh uitgeven als je ze echt hebt.
ooit eens een filmpje op youtube gezien van een nederlandse mt-03 met een enkele uitlaat/demper onder het zadel, was dat iemand van hier en is daar nog beeldmateriaal van?
kan het zelf niet weer vinden namelijk...
ooit eens een filmpje op youtube gezien van een nederlandse mt-03 met een enkele uitlaat/demper onder het zadel, was dat iemand van hier en is daar nog beeldmateriaal van?
Sodeju... dat begint te kriebelen!Klikje 1
Klikje 2 Hier ook even naar de volgende pagina kijken a.u.b
En tot slot geen linkje van het youtube filmpje, want deze heeft Sander45 prive gemaakt
Oh en Sander is sinds zondag 28 juni 2009 21:04 (4 jaren, 2 maanden, 14 dagen, 21 uren en 42 minuten geleden) niet meer online geweest dus een PM'etje heeft ook geen zin...
Toch jammer dat er geen markt voor is. Als ik nu ook de prijzen zie van die dingen, kosten niet zoveel meer (op Marktplaats). Dat doet de handel geen goed.Voorlopig einde van het MT-03 tijdperk.