Welk bier?Ik ben ook heel benieuwd .
Dat zeker! Maar er komt echt wel weer een update aan hoor. Het is alleen veel te warm geweest in de garage, de zon staat er vol op, en met een stalen deur erin helpt dat ook niet echt mee... Ben er wel even bezig geweest, maar na een minuut of 10 weer gestopt ermee..Een lekker koud Warsteinertje
In een oven zitten is inderdaad niet lekker.Dat zeker! Maar er komt echt wel weer een update aan hoor. Het is alleen veel te warm geweest in de garage, de zon staat er vol op, en met een stalen deur erin helpt dat ook niet echt mee... Ben er wel even bezig geweest, maar na een minuut of 10 weer gestopt ermee..
Echter, er zijn leuke updates, heb weer mooie dingen van @kawa ted binnen gekregen, en een stel boeken over de oude NMB tijd (niet echt z650 gerelateerd, maar de oude NMB tijd volgde ik al als jong kereltje)
Precies. Dat is gewoon een vergissing tenzij de plaat er voor de sier op is gezet, maar lijkt mij niet.Snap alleen de Duitse papieren niet
Beetje wel ja, is van het liggen ergens. Is niet moeilijk te verwijderen echter. Demper zelf is namelijk nieuw, heeft blijkbaar ergens vochtig gelegen.WAT ZIE IK ?..................ROEST ?Bekijk bijlage 2038577
pracht exemplaarEven een rondje gemaakt op de oude dame! Fotoshoot gemaakt voor de pas geschilderde voorgevel.Bekijk bijlage 2037866
Topic is niet van mijHet lijkt mij de startkoppeling in combi met een slecht contact maken van het startknopje.
Maar het is een filmpje van twee seconden, de meeste tijd gaat verloren door de het omdraaien van de contactsleutel.
Graag opnieuw een filmpje waarbij je langer start. Het blok kan dat wel hebben en een beetje Kawasaki rammelt zeker bij het starten.
Dat geeft toch niet? Maar meestal begeeft de startkoppeling het bij de z650's, hier lees ik echter dat ie goed is...Topic is niet van mij