zed1
Die hard MF'er
- 16 apr 2006
- 567
- 500
Onderstaand berichtje heb ik vandaag geplaatst op het Z1000 topic. Ik realiseer mij dat er hier op het Z650 topic evenveel kennis zit vwb de Zed’s. Dus vandaar dat ik onderstaande ook hiet post
Ik ik hoor graag jullie mening en tips!
Assistentie gevraagd: Ik ben een bijzondere Z1000A1 tegen het lijf gelopen.
Geheel gereviseerd en gespoten in de Z1B kleuren. De eigenaar heeft de Kawasaki totaal gereviseerd (nieuw gespoten door Loblein) en nieuwe 4 in 4 uitlaat gemonteerd). Kosten waren van ondergeschikt belang.
Vanwege privé omstandigheden moet hij hem nu van de hand doen. Motor heeft na de restauratie een aantal keren gelopen.
Ik kan deze nu overnemen. Ik heb de motor vorige week mogen bezichtigen en gestart. Heeft even gedraaid, klinkt goed.
Nu heb ik absoluut geen verstand hoe een pas gereviseerd blok moet klinken en hoe deze te rijden. Ik heb een aantal foto’s toegevoegd, dan hebben jullie enig idee.. Dit zijn enkele foto’s van een complete serie van ruim 200 foto’s.
Alles is aangepakt!
Ik wil de motor graag overnemen, maar mis de juiste kennis om een inschatting te maken of dit een goede keuze is.
Motor staat omgeving Amersfoort.
Mijn verzoek: is er een kenner die met mij mee wil om de motor te beoordelen? Eventueel PBtjes waardeer ik ook! Alle advies en tips zijn uiteraard ook welkom!
Ik ik hoor graag jullie mening en tips!
Assistentie gevraagd: Ik ben een bijzondere Z1000A1 tegen het lijf gelopen.
Geheel gereviseerd en gespoten in de Z1B kleuren. De eigenaar heeft de Kawasaki totaal gereviseerd (nieuw gespoten door Loblein) en nieuwe 4 in 4 uitlaat gemonteerd). Kosten waren van ondergeschikt belang.
Vanwege privé omstandigheden moet hij hem nu van de hand doen. Motor heeft na de restauratie een aantal keren gelopen.
Ik kan deze nu overnemen. Ik heb de motor vorige week mogen bezichtigen en gestart. Heeft even gedraaid, klinkt goed.
Nu heb ik absoluut geen verstand hoe een pas gereviseerd blok moet klinken en hoe deze te rijden. Ik heb een aantal foto’s toegevoegd, dan hebben jullie enig idee.. Dit zijn enkele foto’s van een complete serie van ruim 200 foto’s.
Alles is aangepakt!
Ik wil de motor graag overnemen, maar mis de juiste kennis om een inschatting te maken of dit een goede keuze is.
Motor staat omgeving Amersfoort.
Mijn verzoek: is er een kenner die met mij mee wil om de motor te beoordelen? Eventueel PBtjes waardeer ik ook! Alle advies en tips zijn uiteraard ook welkom!
Bijlagen
-
IMG_1726.webp240,1 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1667.webp363 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1870.webp195,6 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1858.webp166,2 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1847.webp36,3 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1817.webp184,9 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1812.webp174,4 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1802.webp247,6 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1825.webp110,1 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1824.webp114 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1822.webp133,7 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1744.webp514,9 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1737.webp309,2 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1748.webp119,3 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1768.webp205,7 KB · Weergaven: 0
-
ee9d2e86-b043-4f12-b7b1-db6ca83b3f2e.webp64,9 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1705.webp232,9 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1720.webp266 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1868.webp162,5 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1741.webp152,4 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1872.webp116,9 KB · Weergaven: 0
-
IMG_1892.webp235,6 KB · Weergaven: 0