Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Maar dan moet je je voet vrij ver achterover kantelen of optillen om te kunnen remmen? Dat rijdt niet lekker. Had ik op mijn z1000 ook (en veranderd)

Maar dan moet je je voet vrij ver achterover kantelen of optillen om te kunnen remmen? Dat rijdt niet lekker. Had ik op mijn z1000 ook (en veranderd)
Zoals het nu zit, hoeft dat niet. Kan nog een paar cm's verder naar voren met de demper, en dat veranderd er niets aan.

De demper zit trouwens, van bovenaf gezien, een cm of 5 van het rempedaal af trouwens.

OK dan lijkt het o de foto wat dichter op elkaar te zitten dan in werkelijkheid 👍🏻

Vandaag Zed dag in Noordeloos! Wie is er van de partij?

Ik ben deze keer ook niet geweest. Later op de dag werd het weer wat beter, maar de zin ontbrak deze keer..
Ben meer bezig met het project nu.

2600km gelopen!
IMG_5505.jpeg

IMG_5507.jpeg

2600km gelopen!
Bekijk bijlage 2014184
Bekijk bijlage 2014188
Ik zag deze ook al op MP staan. Best een mooie, alleen, volgens mij klopt er weinig van die 2600km. US spatbord achter, aftermarket uitlaat eronder, de wielen horen eigenlijk een zwart velgbed, en zwarte spaken te hebben, met geplijste randen, de chromen telleromhuizing hoort zwart te zijn.. Verder is het wel een mooi C-model, dat wel.

Overigens moet ik nog steeds een update posten hier, van de spulletjes die ik van @kawa ted heb overgenomen.
Heel mooie dingen, dat komt morgen.
Had even een tijdje dat ik sommige topics hier echt beu was. Die heb ik laten gaan, vanaf nu beperkt ik me tot dit topic, en andere klassieker topics.

Zelfs het SV en z1000 topic niet meer ;(
Ik blijf dit en jouw vintage racer volgen hoor. 👍🏻

Zo, tijd om weer wat leuks te plaatsen, de dingen die @kawa ted me toegestuurt heeft.
Kerker plaatje, en neppert ernaast..jpg

Het verschil tussen de echte Kerkerplaat, en de nepperts is duidelijk, die voldoen dus niet.
Wel leuk om ergens anders op te plakken, dat dan wel.
Stickers 1.jpg

Stickers 2.jpg

Stickers 3 en Moriwaki opnaai embleem..jpg

Een hele partij stickers, en een opnaai embleem van Moriwaki engineering!
Tijdschriften en Vance & Hines catalogus..jpg

Tijdschriften met leuke artikelen erin, ook het blad van de DDA zit erbij, ook erg leuk! Ik heb namelijk ook iets met oude vliegtuigen.
20240603_164300.jpg

Een heel artikel over de Z1000R, heb meerdere bladzijden, dus het gehele artikel gekregen van Ted!
Kawasaki boek, en DVD AMA legends 1982..jpg

Mooi Kawasaki legends boek, en een DVD AMA Superbike legends 1982!

Ben heel blij dat Ted me zoveel opgestuurt heeft, het komt goed van pas voor ons soort liefhebbers van oude superbikes! :}

Nogmaals heel erg bedankt Ted! 👍🙂

Ik zag deze ook al op MP staan. Best een mooie, alleen, volgens mij klopt er weinig van die 2600km. US spatbord achter, aftermarket uitlaat eronder, de wielen horen eigenlijk een zwart velgbed, en zwarte spaken te hebben, met geplijste randen, de chromen telleromhuizing hoort zwart te zijn.. Verder is het wel een mooi C-model, dat wel.
inderdaad coert klopt niet veel van, als hij maar 2600km gelopen heeft zou ik zeggen dat de originele uitlaten er nog onder hangen.

inderdaad coert klopt niet veel van, als hij maar 2600km gelopen heeft zou ik zeggen dat de originele uitlaten er nog onder hangen.
Of juist niet omdat ze nooit warm geworden zijn en daardoor doorgerot!
Maar die 2600km geloof ik ook niet.
Leuke opgeknapte fiets, maar ver van origineel.
Hoeft ook niet maar schrijf het dan niet, noem het gewoon een netjes opgeknapte fiets waar de puntjes nog op de "i" gezet moeten worden (kijk bv naar het chokeheveltje....)

Terug
Bovenaan Onderaan