TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.347
- 24.623
Staat hem goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom zit het nu zo, ik kan wel wat meer in korten, maar veel niet. Een cm of 3 a 4 lukt wel.mooi. je moet wel kunnen remmen
Zoals het nu zit, hoeft dat niet. Kan nog een paar cm's verder naar voren met de demper, en dat veranderd er niets aan.Maar dan moet je je voet vrij ver achterover kantelen of optillen om te kunnen remmen? Dat rijdt niet lekker. Had ik op mijn z1000 ook (en veranderd)
Zeker! Heb hem opgebeld ook, en gezellig zitten keuvelen met hem erover.Leuk man
Ook belangrijk, hebben wij weer wat te lezen als je wat post.Ik ben deze keer ook niet geweest. Later op de dag werd het weer wat beter, maar de zin ontbrak deze keer..
Ben meer bezig met het project nu.
Ik zag deze ook al op MP staan. Best een mooie, alleen, volgens mij klopt er weinig van die 2600km. US spatbord achter, aftermarket uitlaat eronder, de wielen horen eigenlijk een zwart velgbed, en zwarte spaken te hebben, met geplijste randen, de chromen telleromhuizing hoort zwart te zijn.. Verder is het wel een mooi C-model, dat wel.2600km gelopen!
Bekijk bijlage 2014184
Bekijk bijlage 2014188
≥ Kawasaki Z 650 topstaat !!! — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Kawasaki Z 650Bouwjaar 1980Orgineel NederlandsNu met export papieren, Nederlands kenteken geen probleem.2600 km4 cilinderZie foto'sInruillink.marktplaats.nl
Het SV en Z1000 topic blijf ik volgen hoor!Zelfs het SV en z1000 topic niet meer
Ik blijf dit en jouw vintage racer volgen hoor.
Een TeddybeerOverigens heb ik een hele tijd terug ook al eens iets gekocht van Ted, toen kreeg ik ook al extra spullen/stickers erbij.
Bekijk bijlage 2014685
Coert is een Echte Liefhebber vandaar dit Extra spul . Ik had dat Kawasaki Boek en KERKER plaatje op MP. te koop staan maar geen interesse ? ja Gratis pff . ( nog 1 DVD ) te koop voor de LiefhebberEen Teddybeer
inderdaad coert klopt niet veel van, als hij maar 2600km gelopen heeft zou ik zeggen dat de originele uitlaten er nog onder hangen.Ik zag deze ook al op MP staan. Best een mooie, alleen, volgens mij klopt er weinig van die 2600km. US spatbord achter, aftermarket uitlaat eronder, de wielen horen eigenlijk een zwart velgbed, en zwarte spaken te hebben, met geplijste randen, de chromen telleromhuizing hoort zwart te zijn.. Verder is het wel een mooi C-model, dat wel.
Of juist niet omdat ze nooit warm geworden zijn en daardoor doorgerot!inderdaad coert klopt niet veel van, als hij maar 2600km gelopen heeft zou ik zeggen dat de originele uitlaten er nog onder hangen.