Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Hij schrijft niet ‘origineel’ in de advertentie, maar ‘origineel Nederlands.’ Dat betekent echt iets anders. Over de originaliteit meldt ie niets.
Maar inderdaad veel te veel onderdelen vervangen dan je zou verwachten en dan ook nog eens door aftermarket of überhaupt niet van z650. Een net ding verder. Dat wel.

Kleine update wederom.
Kerker plaatje gemonteerd..jpg

Het Kerker plaatje zit op z'n plek. Misschien, weet ik nog niet zeker echter, ga ik die demper ontchromen, en zwart maken.
Dan kan ik de popnagels altijd uitboren natuurlijk, en later weer nieuwe plaatsen, heb genoeg op voorraad hier.
Las apparaat, Mig en Tig..jpg

En eindelijk eens een las apparaat gekocht, deze kan Mig en Tig. Vroeger bij Jama gewerkt, als lasser, Deeptone en Laser, Marshall uitlaten heb ik daar legio in elkaar gelast. Dus dat komt weer goed van pas. Kan ik m'n oude vak weer oppakken.
De updates hier zijn langzaam, maar ik blijf bezig ermee, heb het alleen wel druk met werk en moet ook thuis alles regelen.
Vrijgezel zijn heeft vele voordelen, echter ook extra zaken om te doen. Dat geeft niks!

vrijgezel zijn is niet altijd alles misschien coert, het voordeel is wel dat wanneer je iets leuks wil kopen er niemand zegt zou je dat wel doen? heel de schuur staat al vol 😀
En je hebt ook geen gedoe als er wéér eens diverse onderdelen op de huiskamer tafel liggen. Geen verplichte bezoekjes aan schoonfamilie en zo..
Of gedoe als er posters van vroegah aan de muur hangen.
1717836041125.png

Ik zou andere posters ophangen 🤣

Kleine update wederom.
Bekijk bijlage 2016206
Het Kerker plaatje zit op z'n plek. Misschien, weet ik nog niet zeker echter, ga ik die demper ontchromen, en zwart maken.
Dan kan ik de popnagels altijd uitboren natuurlijk, en later weer nieuwe plaatsen, heb genoeg op voorraad hier.
Bekijk bijlage 2016207
En eindelijk eens een las apparaat gekocht, deze kan Mig en Tig. Vroeger bij Jama gewerkt, als lasser, Deeptone en Laser, Marshall uitlaten heb ik daar legio in elkaar gelast. Dus dat komt weer goed van pas. Kan ik m'n oude vak weer oppakken.
De updates hier zijn langzaam, maar ik blijf bezig ermee, heb het alleen wel druk met werk en moet ook thuis alles regelen.
Vrijgezel zijn heeft vele voordelen, echter ook extra zaken om te doen. Dat geeft niks!
zonde man om zo,n mooie demper te ontchromen.

Dat vind ik eigenlijk ook. De demper is namelijk gloednieuw, en nooit gebruikt.
Ik had wel op een paar Leuke Reactie gehoopt door echte kenners en liefhebbers van de Z 650 van en over mijn mooie spullen die Ik naar Coert gestuurd heb . inplaats van praten over een 650 die te koop staat op MP . en een poster ? Coert is er heel HAPPY mee .
maar dat doen is heel moeilijk blijkt .

wij merken aan coert wanneer hij blij is, en wanneer coert blij is zijn wij het ook 😀.
en het zijn hele mooie spulletjes ja , en als hij die uitlaat zwart spuit dan zwaait er wat 😀

Normaal ben ik een aanhanger van: "Chrome won't get you home" maar nu eens NIET ! Blijf met je poten van die uitlaat af ! Niet zwart spuiten ! ........ zonde.....

:+ Ik ben met een ,nogal langlopend, project bezig.
In m’n hoofd al 1000x veranderd, in realiteit 10x and still counting.
Zit een mooie gepolijste JMC achterbrug in…. maar het klopt niet met de rest, er glimt niks _O-, maar kan het niet over m’n hart krijgen die brug zwart te maken.:P

:+ Ik ben met een ,nogal langlopend, project bezig.
In m’n hoofd al 1000x veranderd, in realiteit 10x and still counting.
Zit een mooie gepolijste JMC achterbrug in…. maar het klopt niet met de rest, er glimt niks _O-, maar kan het niet over m’n hart krijgen die brug zwart te maken.:P
Dat heb ik nou met die uitlaat "demper".. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan