Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Top, ik snap het.
Overigens, ik heb net bericht gehad van de Canadese vriend, die heeft de Kerker decals al binnen, en stuurt ze morgen op naar me!
Daar ben ik zo blij mee weet je. Ik heb afgelopen jaar zoveel shit over me heen gehad, dat ik blij ben dat ik vrienden over heel de wereld heb, die me bijstaan, en helpen. Echt zo mooi dit!:} En dat van vrienden uit een hele andere hoek. WO1 gerelateerd.
1715895111971.png

Top, ik snap het.
Overigens, ik heb net bericht gehad van de Canadese vriend, die heeft de Kerker decals al binnen, en stuurt ze morgen op naar me!
Daar ben ik zo blij mee weet je. Ik heb afgelopen jaar zoveel shit over me heen gehad, dat ik blij ben dat ik vrienden over heel de wereld heb, die me bijstaan, en helpen. Echt zo mooi dit!:} En dat van vrienden uit een hele andere hoek. WO1 gerelateerd.
Bekijk bijlage 2007955
Ik had op M-Plaats een org. Aluminium KERKER made in USA plaatje geplaatst . er was geen belangstelling in ? maar weer verwijderd

Toen had je de uitlaat nog niet , Coert 🙂

Een paar maanden . Ik heb het KERKER plaatje geplaatst op M-P . Kawasaki onderdelen . voor de Liefhebber ?
Ohh... daar kijk ik echt nooit. Meestal allemaal modern spul daar, tenminste, dat was mijn ervaring daar.
Ik ben meer van de oudere Kawa's. Zelfs m'n ZRX is al 26jaar oud nu, en dat is de nieuwste.
Is ie nog beschikbaar?

Terug
Bovenaan Onderaan