- Onderwerp starter
- #3.376
Wat bedoel je daar mee? Ik volg het even niet meer...Ik bedoel de muziek die onderweg is, of is het er al ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat bedoel je daar mee? Ik volg het even niet meer...Ik bedoel de muziek die onderweg is, of is het er al ?
Ik bedoel die dikke stereotoren van mij voor jou die op transport is ,misschienWat bedoel je daar mee? Ik volg het even niet meer...
Ohh die! Die komt binnenkort hier, heb bericht gehad van S, die had het nogal druk gehad schreef ie. Heb een bericht terug gestuurt dat ik nog 2 weken vrij ben, en als het hem niet lukt dat ik hem zelf kan ophalen bij hem. Heb er alleen nog geen bericht van terug gehad...Ik bedoel die dikke stereotoren van mij voor jou die op transport is ,misschien
Sluikreclame is dat .Dat flesje bier staat er wel altijd heel pontificaal op. Mooi gedaan.
jammer heb vorige week nog een oude marshall 4in1 bij oudijzer gegooid, zat een scheurtje in maar plaatje voor de reparatie zat er bijOverigens ben ik net weer even bezig geweest met de z650. De uitlaat "demper" die op de bochtenset zat eraf geslepen, en vervolgens de bochtenset in de hitte bestendige lak gezet. Die is dus klaar voor als het verloopstuk binnen komt hier.
Bekijk bijlage 2006565
Dat had ik moeten weten. Had je die ook hier aangeboden dan?jammer heb vorige week nog een oude marshall 4in1 bij oudijzer gegooid, zat een scheurtje in maar plaatje voor de reparatie zat er bij
diverse malen aangeboden maar niemand wou hem.
tijd geleden alDat had ik moeten weten. Had je die ook hier aangeboden dan?
Dat heb ik dan gemist helaas..tijd geleden al
Hmm, dan heb ik net m’n GTR1000 ingeruild.Nol Bikker organiseert weer de Kawa Z dag op 25 mei.
Ik weet het. Ik kan er niet bij zijn dan, vorig jaar was ik er wel, met de z650B2.Nol Bikker organiseert weer de Kawa Z dag op 25 mei.
Dank je! Hij is mooier dan op de foto's op Marktplaats, ben er heel blij mee, en dat voor €60 inclusief verzenden.Mooie piep Coert ,dat wordt echt supermooi
Legendarische motor!Norton F1 rotary
Nee ik bedoel ik kan en ook niet bijzijn. Ik zit in Ierland dat al even PRACHTIG is als jouw uitlaat.Hopelijk heb je dan ook je kaartjes al besteld via de site Roger, zaterdag is namelijk al uitverkocht, en zondag duurt ook niet lang meer..
Maar goed, zojuist is de uitlaat bij me bezorgt. Ziet er als nieuw uit!
Bekijk bijlage 2007835
Bekijk bijlage 2007836
Bekijk bijlage 2007837
Bekijk bijlage 2007838
Bekijk bijlage 2007839
Ben er erg blij mee! Je ziet ook nog wat lijmresten van waar de decal gezeten heeft, dat hou ik aan voor wanneer de decals uit Canada hier gearriveerd zijn.