Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Ik bedoel die dikke stereotoren van mij voor jou die op transport is ,misschien ;)
Ohh die! Die komt binnenkort hier, heb bericht gehad van S, die had het nogal druk gehad schreef ie. Heb een bericht terug gestuurt dat ik nog 2 weken vrij ben, en als het hem niet lukt dat ik hem zelf kan ophalen bij hem. Heb er alleen nog geen bericht van terug gehad...

Overigens ben ik net weer even bezig geweest met de z650. De uitlaat "demper" die op de bochtenset zat eraf geslepen, en vervolgens de bochtenset in de hitte bestendige lak gezet. Die is dus klaar voor als het verloopstuk binnen komt hier.
Bekijk bijlage 2006565
jammer heb vorige week nog een oude marshall 4in1 bij oudijzer gegooid, zat een scheurtje in maar plaatje voor de reparatie zat er bij
diverse malen aangeboden maar niemand wou hem.

jammer heb vorige week nog een oude marshall 4in1 bij oudijzer gegooid, zat een scheurtje in maar plaatje voor de reparatie zat er bij
diverse malen aangeboden maar niemand wou hem.
Dat had ik moeten weten. Had je die ook hier aangeboden dan?

• uitlaat motor, Motoren, Onderdelen | Merk-onafhankelijk, Nieuw, Ophalen of Verzenden
  • uitlaat motor, Motoren, Onderdelen | Merk-onafhankelijk, Nieuw, Ophalen of Verzenden

Voor de duidelijkheid, dit is dus een Kerker uitlaat, waar de decal van mist. En iedere Kawa liefhebber weet, dat Kerker hét merk is voor de liefhebbers. De oude liefhebbers dus.. zoals ik. Valt te herkennen aan de conus achter in de uitlaat.
Deze kon ik niet laten gaan voor de €60 inclusief verzenden naar me. Buiten dat past ie zonder verloop op de bochtenset die ik heb..
Morgen word ie bezorgt bij me. De missende decal is ook al besteld, via een Canadese kennis die ik al jaren ken.

1200 R, 2.jpg

Zie hier de Kerker uitlaat op m'n voormalige ZRX1200R, let vooral op de conus achterin de uitlaat. De motor zelf heb ik een paar jaar geleden verkocht aan een andere MF-er.

Laatst bewerkt:
Hopelijk heb je dan ook je kaartjes al besteld via de site Roger, zaterdag is namelijk al uitverkocht, en zondag duurt ook niet lang meer..
Maar goed, zojuist is de uitlaat bij me bezorgt. Ziet er als nieuw uit!
20240516_181209.jpg

20240516_181016.jpg

20240516_180952.jpg

20240516_180925.jpg

20240516_180907.jpg

Ben er erg blij mee! Je ziet ook nog wat lijmresten van waar de decal gezeten heeft, dat hou ik aan voor wanneer de decals uit Canada hier gearriveerd zijn.

Mooie piep Coert ,dat wordt echt supermooi :}
Dank je! Hij is mooier dan op de foto's op Marktplaats, ben er heel blij mee, en dat voor €60 inclusief verzenden.*O*
De man die hem aan me verkocht, had trouwens een Norton F1 rotary, een Harley Sportster Ironhead, zo'n oudje, en een ZR550 Kawa voor dagelijks gebruik. Klaarblijkelijk een liefhebber dus.👍

Hopelijk heb je dan ook je kaartjes al besteld via de site Roger, zaterdag is namelijk al uitverkocht, en zondag duurt ook niet lang meer..
Maar goed, zojuist is de uitlaat bij me bezorgt. Ziet er als nieuw uit!
Bekijk bijlage 2007835
Bekijk bijlage 2007836
Bekijk bijlage 2007837
Bekijk bijlage 2007838
Bekijk bijlage 2007839
Ben er erg blij mee! Je ziet ook nog wat lijmresten van waar de decal gezeten heeft, dat hou ik aan voor wanneer de decals uit Canada hier gearriveerd zijn.
Nee ik bedoel ik kan en ook niet bijzijn. Ik zit in Ierland dat al even PRACHTIG is als jouw uitlaat.

Terug
Bovenaan Onderaan