Sounddragon
MF veteraan
Nr 1 : Jan 2008 - R.I.P. Aug 2009
Nr 2 : Nov 2009 - heden
Nr 2 : Nov 2009 - heden
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet mijn stat's verdelen over 2 Twin's wegens een crash waarbij mijn '94er RD07 is overleden.
Gekocht met 26.000 op de teller, gecrashed met 53.000 erop, de nieuwe (zelfde kleur maar wel een '97er RD07A) had 57.000 gelopen, en staat nu op 81-en-een-beetje. Volgende week op 82-en-een-beetje
Hey dat verhaal heb ik volgens mij wel eens gelezen op TA Club.....
zaterdag een bruggetjes routetrouwens net ook stukje wezen touren alleen on-road... ook wel eens fijn. km nu op 98005...
Nope, wel wat open solli's gedaan, maar het is voor veel bedrijven blijkbaar erg veel moeite om daar op te reageren.jammer dat de fotos weg zijn..
Is nog gelukt waar we t die paar pmtjes over hadden.?
dan klinkt er gerommel uit zijn luchtfilterEekhoorntje opgepikt ergens?
mannen,, na het sins een paar keer offroad te zijn geweest,, piept mijn achterveer als een malle... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.. (het is een originele van Showa) ?????????
zaterdag een bruggetjes route ~
hoe hard ging je? maar dit keer ga ik naar het zuiden van Amsterdam daar lopen ze wat mooier. bij Durgerdam zit er nog een randje in waardoor je motor een tik krijgt.Laatst nog 3 keer over het bruggetje bij durgerdam gesprongen. Voelde als een redelijke sprong maar een maat van me filmde het en de beelden waren uiterst non-spectaculair... Moet dus harder!
Hey Cas,
Heb je gister avond rond 21.00uur nog een ktm 960 adventure rijder binnen gehad op de EHBO, hij was door een uitwijkpoging zo het voorportaal van een woning ingereden. Hele voorkant was plat, heb de motor met de killswitch uitgezet omdat er de contactsleutel niet meer berijkbaar was. Het zag er erg slecht uit. Ik hoop dat ie het red. Locatie scheepstimmermanstraat.
Groet Guido
hoe hard ging je? maar dit keer ga ik naar het zuiden van Amsterdam daar lopen ze wat mooier. bij Durgerdam zit er nog een randje in waardoor je motor een tik krijgt.
maar ik heb er een stuk of 10 gevonden en een oude spoorlijn ~
Zo luitjes er staat weer een hoop leuks te koop op Marktplaats qua africa twins...
Check deze mn vakantie geld brand in mn zak
Leuk projectje op t eerste gezicht,kun je wel wat geld mee maken.. check de link.
http://link.marktplaats.nl/562372528
Greetszz
Zo luitjes er staat weer een hoop leuks te koop op Marktplaats qua africa twins...
Check deze mn vakantie geld brand in mn zak
Leuk projectje op t eerste gezicht,kun je wel wat geld mee maken.. check de link.
http://link.marktplaats.nl/562372528
Greetszz