Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nr 1 : Jan 2008 - R.I.P. Aug 2009
Nr 2 : Nov 2009 - heden :)

Laatst bewerkt:
Aankoop mei 2011 met 84400, nu 96400

Binnenkort staan de tellers dus weer op 0, hij rijdt nog als een nieuwe dus ff krom redeneren maar dan heb ik gewoon weer een hagelnieuwe twin!

Bij deze stand is het dus tijd voor een grote beurt. Moet nog ff in mijn haynes kijken wat allemaal maar weet iemand nog aandachtspunten voor deze km stand? Ga wel mijn alarm er tussenuit knippen want ik kom nu neit goed bij mijn accu.

Ik heb een set stalen remleidingen liggen die er ook op gaan volgende week, even kijken hoe dat gaat bevallen.

Laatst bewerkt:
Ik moet mijn stat's verdelen over 2 Twin's wegens een crash waarbij mijn '94er RD07 is overleden.

Gekocht met 26.000 op de teller, gecrashed met 53.000 erop, de nieuwe (zelfde kleur maar wel een '97er RD07A) had 57.000 gelopen, en staat nu op 81-en-een-beetje. Volgende week op 82-en-een-beetje :)

Hey dat verhaal heb ik volgens mij wel eens gelezen op TA Club.....

trouwens net ook stukje wezen touren alleen on-road... ook wel eens fijn. km nu op 98005...

:W

jammer dat de fotos weg zijn..

Is nog gelukt waar we t die paar pmtjes over hadden.?
Nope, wel wat open solli's gedaan, maar het is voor veel bedrijven blijkbaar erg veel moeite om daar op te reageren.

Ben nu even aan de slag in Utrecht, waar ik ook weer wat connecties heb opgedaan; daar ga ik van de week weer achteraan ;)

mannen,, na het sins een paar keer offroad te zijn geweest,, piept mijn achterveer als een malle... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.. (het is een originele van Showa) ?????????

Eekhoorntje opgepikt ergens? :+
dan klinkt er gerommel uit zijn luchtfilter _O-

F_200502_february11_107611a.jpg

Laatst bewerkt:
mannen,, na het sins een paar keer offroad te zijn geweest,, piept mijn achterveer als een malle... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.. (het is een originele van Showa) ?????????

Ja je (pro)link systeem smeren..! zeg maar de lagers van je swingarm,dogg bones,veer bevestiging e.d..

zaterdag een bruggetjes route :9~~

Laatst nog 3 keer over het bruggetje bij durgerdam gesprongen. Voelde als een redelijke sprong maar een maat van me filmde het en de beelden waren uiterst non-spectaculair... Moet dus harder!

Laatst nog 3 keer over het bruggetje bij durgerdam gesprongen. Voelde als een redelijke sprong maar een maat van me filmde het en de beelden waren uiterst non-spectaculair... Moet dus harder!
hoe hard ging je? maar dit keer ga ik naar het zuiden van Amsterdam daar lopen ze wat mooier. bij Durgerdam zit er nog een randje in waardoor je motor een tik krijgt.

maar ik heb er een stuk of 10 gevonden en een oude spoorlijn :9~

Hey Cas,

Heb je gister avond rond 21.00uur nog een ktm 960 adventure rijder binnen gehad op de EHBO, hij was door een uitwijkpoging zo het voorportaal van een woning ingereden. Hele voorkant was plat, heb de motor met de killswitch uitgezet omdat er de contactsleutel niet meer berijkbaar was. Het zag er erg slecht uit. Ik hoop dat ie het red. Locatie scheepstimmermanstraat.

Groet Guido

Hey Cas,

Heb je gister avond rond 21.00uur nog een ktm 960 adventure rijder binnen gehad op de EHBO, hij was door een uitwijkpoging zo het voorportaal van een woning ingereden. Hele voorkant was plat, heb de motor met de killswitch uitgezet omdat er de contactsleutel niet meer berijkbaar was. Het zag er erg slecht uit. Ik hoop dat ie het red. Locatie scheepstimmermanstraat.

Groet Guido

pff klote om mee te maken van dichtbij. Ik zit tot het einde van het jaar in het UMCU dus heb hem niet gezien. De meerste trauma gaat in amsterdam naar de VU.

Heb gisteravond/vannacht geen motorrijders binnen gekregen. Wel fietsers, scooters, skeeleraars en een quad

Gr

hoe hard ging je? maar dit keer ga ik naar het zuiden van Amsterdam daar lopen ze wat mooier. bij Durgerdam zit er nog een randje in waardoor je motor een tik krijgt.

maar ik heb er een stuk of 10 gevonden en een oude spoorlijn :9~~

Aanrijsnelheid 65-70, als je hem wat meer op links pakt is die lip minder uitgesproken dus dan vllieg je er soepel overheen

Als je nog goeie hebt hoor ik het graag. De dorpsstraat in assendelft is ook grappig, ongeveer 10 potentiele jumpjes achter elkaar maar loopt zoals de naam al suggereert door het dorp en kan dus wat druk zijn.

Ook leuk is de rozenburglaan in amsterdam oost, in westelijke richting over de brug onder de a10 door. Moet je redelijk vlotte aanrijsnelheid hebben en hij is bijgewerkt dus loskomen is moeilijk. Maar is de moeite waard om eens langs te rijden mocht je daar net moeten zijn.

Laatst bewerkt:
Zo luitjes er staat weer een hoop leuks te koop op Marktplaats qua africa twins...

Check deze mn vakantie geld brand in mn zak O-)

Leuk projectje op t eerste gezicht,kun je wel wat geld mee maken.. *D check de link.

http://link.marktplaats.nl/562372528

Greetszz

Zo luitjes er staat weer een hoop leuks te koop op Marktplaats qua africa twins...

Leuk projectje op t eerste gezicht,kun je wel wat geld mee maken.. *D check de link.

Greetszz

Als dit niet de lelijkste kleurstelling is dan weet ik het ook niet meer... 8-)

Wel lekker goedkoop maar gaat nog wel wat tijd en geld inzitten om er iets moois van te maken.

valt mee groot beurtje, remmen ff los trekken,accu nieuw en gaan met die fiets.. ios een honda he.!

Kleur is in t echt mooier als op de fotos.. jaar of 6 terug had een collega van me ook deze uitvoering
Hey en als je er op aan t rijden bent zie je er toch niks van.. :z

greetszz

Hou ik ook wel van, van zo'n projectje... als je er eens 600 eus tegenaan gooit is ie weer (technisch) als nieuw! En dan ook meenemen Down Under... ja goed idee! Weet wel uit ervaring dat dit een moeilijke kleurstelling is om te verkopen, klopt Robin... zelf vind ik 'm eigenlijk wel meevallen, die kleurstelling..... 8-)

Mooie bestemming voor het vakantiegeld, ware het niet dat ik ook op vakantie wil.

Mooi om voor reserveonderdelen te hebben of opknappen, overspuiten en verkopen...

Greetszz

Hmm, wel heel veel werk. Ondanks dat "garagestaan" staat het ding wel stijf van de roest...

Dus kan helemaal uit elkaar om gecoat te worden

Dit geloof je niet!!!!!!!

Gister even olie checken, was iets teveel dus pak ik mijn knijpflesje met koper pijpje zuig de olie eruit en blijft het pijpje haken achter iets. Duwen trekken flikkert het koperen dopje in het carter, nou ja je begrijpt het al koppelings huis uitbouwen dopje eruit en alles weer terug gezet, slipt opeens mijn koppeling en nou vraag ik mij af zit er iets verkeerd? Vanmorgen kabel op het stuur 5 mm terug gesteld en naar mijn werk gereden. Nou ga je je van alles inbeelden is het blok niet heter dan normaal en zo?

Het onderblok was zo heet dat ik mijn blote hand er niet op kan leggen. Is dit normaal?

Hoe kan het dat je kabel terug moet stellen met het open en dichtmaken koppelingshuis.

In het ergste geval gaat ie zaterdag maar weer los.

Groet Guido

Gvd ding is al weer weg gaat mn 1000,- eurie winst... :')

Echt mega ficking kloten.... die dum ass had er ook geen tel nummer bij staan echt ubber dom anders was ding nu van mij geweest...

Maar hey ik heb weekend.. *O* dan maar een paar extra pilskes :P ter compensatie :9~ :+

Greetszz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan