Sounddragon
MF veteraan
heb rvs velgen volgens mij
Dan gaat het ws wel iets beter, maar dan is het nog steeds zonde om ze te beschadigen lijkt me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Sounddragon (aka stevie wonder )was je ijsje lekker..?? heb in boxmeer nog een stukje achter jullie gereden, ik nog seinen maar nee hoor rustig door rijden...
Als je weer een keer in overloon bent mag je best dorpje verder rijden voor een bakkie hier.!
Nee man... alu.! ook roest vrij dat wel..
Misschien wil ie jou wel niet kennen... Dennis..
@ Sounddragon (aka stevie wonder )was je ijsje lekker..?? heb in boxmeer nog een stukje achter jullie gereden, ik nog seinen maar nee hoor rustig door rijden...
Als je weer een keer in overloon bent mag je best dorpje verder rijden voor een bakkie hier.!
Ik heb je niet zien seinen, maar wel gezien dat je achter ons reed tussen Boxmeer en Gennep natuurlijk, aan het einde gingen wij rechts naar Gennep, en jij links richting Cuijk/snelweg Verkeerslichten staan altijd op groen als je rood wilt.
Toen je er net achter reed groette ik, maar dat zag je niet volgens mij
Ik hoor net dat mijn vrouwtje je wel heeft zien seinen
Wat is een dorpje verder? Venray?
Ja venray..
Maakt niks uit man.. ik kwam langs de ijssalon en zag een AT & TA staan kwartje viel wat later.. toen ik dacht hij dat kan sound wel eens zijn even later kwam ik jullie weer tegen in boxmeer de de BP net buiten het centrum..
greetszz
Hebben ze daar ook ijs? Ik ben niet zo'n fan van bier +Zeker goed ijs ja, maar meestal is het daar veels te druk..en ook veel last van dat sjony volk op buikschuifers die daar in de 1 met 70km/h voorbij komen..
Ken je beter bij de hertog jan proeverij in Arcen lekker terrasje pakken.. stuk rustiger.
Greetszz
Hierbij mijn opzetje voor de ontbrekende linkerhelft van de stickerset.
Ik denk dat ik er zoiets van ga maken, omdat het origeneel niet meer leverbaar is.
Wat vinden jullie ervan?
P.s.
23 juli vertrek ik voor 3 weken naar de balkan.
Ik zag dat rijkers volgend jaar gaat.
Groet guido[afbeelding]
hamart - Willkommen
deze mannen leveren ook maatwerk stickers, daar heb ik mijn gele logo's laten snijden.
Wat is t toch met die @T rijder die geen roze stickers willen....
Hebben ze daar ook ijs? Ik ben niet zo'n fan van bier +
Dit was een ideetje van wat collegae van Anne, dus we hadden effe geen keus.
Da's eerder andersom. Ik biertjes, Sounddragon ijs .Hier in 't mooie Noord Limburg wordt je op je wenken bedient; in Arcen zit dezelfde ijstent als in Overloon (zelfde eigenaar)... vrouw ijs eten, jij bier drinken! Heb nog wat vrijkaarten voor een rondleiding in de brouwerij ook... misschien iets voor @T meeting...
Nee, dat was in Grubbenvorst Ook dezelfde ijssalon.Meetings met ijs zijn wel OK
In Arcen ben ik ook al eens geweest geloof ik, maar dat was vorige zomer
En in Grubbenvorst.nee die zelfde tienus heeft ook een tent in arcen...