Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn iig niet de originele, nog maar eens goed kijken dan. wel kut, heb dienst, is rustig maar kan dus niet gang rijden...

@ Sounddragon (aka stevie wonder :P :P )was je ijsje lekker..?? heb in boxmeer nog een stukje achter jullie gereden, ik nog seinen maar nee hoor rustig door rijden... :+

Als je weer een keer in overloon bent mag je best dorpje verder rijden voor een bakkie hier.! ;)

Misschien wil ie jou wel niet kennen... Dennis.. :+ _O- 8-)

@ Sounddragon (aka stevie wonder :P :P )was je ijsje lekker..?? heb in boxmeer nog een stukje achter jullie gereden, ik nog seinen maar nee hoor rustig door rijden... :+

Als je weer een keer in overloon bent mag je best dorpje verder rijden voor een bakkie hier.! ;)

Nee man... alu.! ook roest vrij dat wel.. :P

nee ze roesten niet maar rij er niet onbeschermt mee door de pekel dan zijn ze zo weg.
ik rij ook in de winter en had de fout gemaakt de velg te schoon te houdenen zitten nu puntjes ingevreten. '( volgende winter gaat er een dikke laag zuurvrije vaseline overheen.

Ik heb je niet zien seinen, maar wel gezien dat je achter ons reed tussen Boxmeer en Gennep natuurlijk, aan het einde gingen wij rechts naar Gennep, en jij links richting Cuijk/snelweg ;) Verkeerslichten staan altijd op groen als je rood wilt.
Toen je er net achter reed groette ik, maar dat zag je niet volgens mij :)

Ik hoor net dat mijn vrouwtje je wel heeft zien seinen _O-

Wat is een dorpje verder? Venray?

Laatst bewerkt:
Ik zag je wel seinen, maar ik zag ook dat Sounddragon z'n duimpje naar je opstak, meneer stevie 2 :P.

Ik heb je niet zien seinen, maar wel gezien dat je achter ons reed tussen Boxmeer en Gennep natuurlijk, aan het einde gingen wij rechts naar Gennep, en jij links richting Cuijk/snelweg ;) Verkeerslichten staan altijd op groen als je rood wilt.
Toen je er net achter reed groette ik, maar dat zag je niet volgens mij :)

Ik hoor net dat mijn vrouwtje je wel heeft zien seinen _O-

Wat is een dorpje verder? Venray?

Ja venray..

Maakt niks uit man.. ik kwam langs de ijssalon en zag een AT & TA staan kwartje viel wat later.. toen ik dacht hij dat kan sound wel eens zijn :z even later kwam ik jullie weer tegen in boxmeer de de BP net buiten het centrum..

greetszz

Ja venray..

Maakt niks uit man.. ik kwam langs de ijssalon en zag een AT & TA staan kwartje viel wat later.. toen ik dacht hij dat kan sound wel eens zijn :z even later kwam ik jullie weer tegen in boxmeer de de BP net buiten het centrum..

greetszz

Hehe, goed ijs daar, alleen zit je daar niet bepaald rustig met al dat langsknallende motorvolk :) Was ook een leger-iets in de buurt volgens mij; je struikelde daar over de WOII legerjeepies.

Heb je niet langs zien rijden volgens mij, wel een zwart-oranje Twin, maar geen oldskool rood-wit-blauwe RD04 :N

Zeker goed ijs ja, maar meestal is het daar veels te druk..en ook veel last van dat sjony volk op buikschuifers die daar in de 1 met 70km/h voorbij komen.. '(

Ken je beter bij de hertog jan proeverij in Arcen lekker terrasje pakken.. stuk rustiger.

Greetszz *D

Zeker goed ijs ja, maar meestal is het daar veels te druk..en ook veel last van dat sjony volk op buikschuifers die daar in de 1 met 70km/h voorbij komen.. '(

Ken je beter bij de hertog jan proeverij in Arcen lekker terrasje pakken.. stuk rustiger.

Greetszz *D
Hebben ze daar ook ijs? Ik ben niet zo'n fan van bier :++

Dit was een ideetje van wat collegae van Anne, dus we hadden effe geen keus.

Ik vind biertjes drinken sowieso niet zo'n goed idee als we daarna nog moeten brommeren :P.

Met het zonnetje erbij gaan die erin als limonade.

Hierbij mijn opzetje voor de ontbrekende linkerhelft van de stickerset.

Ik denk dat ik er zoiets van ga maken, omdat het origeneel niet meer leverbaar is.

Wat vinden jullie ervan?

P.s.
23 juli vertrek ik voor 3 weken naar de balkan.

Ik zag dat rijkers volgend jaar gaat.

Groet guido[afbeelding]

Guido, gevonden! !

Deze gasten leveren een complete repro stickerset en volgens mij in elke gewenste kleur. Zag het toevallig voorbij komen op adventure rider

The Image Works Vinyl Graphics

wellicht ook iets voor de OP?

Hier in 't mooie Noord Limburg wordt je op je wenken bedient; in Arcen zit dezelfde ijstent als in Overloon (zelfde eigenaar)... vrouw ijs eten, jij bier drinken! :+ Heb nog wat vrijkaarten voor een rondleiding in de brouwerij ook... misschien iets voor @T meeting... :+ :9

Hebben ze daar ook ijs? Ik ben niet zo'n fan van bier :++

Dit was een ideetje van wat collegae van Anne, dus we hadden effe geen keus.

Hier in 't mooie Noord Limburg wordt je op je wenken bedient; in Arcen zit dezelfde ijstent als in Overloon (zelfde eigenaar)... vrouw ijs eten, jij bier drinken! :+ Heb nog wat vrijkaarten voor een rondleiding in de brouwerij ook... misschien iets voor @T meeting... :+ :9
Da's eerder andersom. Ik biertjes, Sounddragon ijs :Y.

Meetings met ijs zijn wel OK :9

In Arcen ben ik ook al eens geweest geloof ik, maar dat was vorige zomer :Y

Meetings met ijs zijn wel OK :9

In Arcen ben ik ook al eens geweest geloof ik, maar dat was vorige zomer :Y
Nee, dat was in Grubbenvorst ;) Ook dezelfde ijssalon.

In Arcen zijn we alleen geweest voor het thermaalbad :P, niet voor het ijs.

nee die zelfde tienus heeft ook een tent in arcen...
En in Grubbenvorst.

grubbenvorst-ijssalon.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan