Het Honda Africa Twin Topic Deel *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh ja daar ben ik vorig jaar nog geweest. Man man... daar krijg je sorbets per liter ofzo :P
Ja, dat vonden we in Overloon een beetje tegenvallen, daar hadden we niet zulke coupes in ieder geval zoals in Grubbenvorst:

DSC_0415.jpg

Misschien net het verkeerde gekozen :P.

Da's idd een heul knappe :Y

Wel een bak geld hoor, maja, waar vind je er eentje met zoooo weinig kilometertjes? :o
13.000 km is wel heel heel weinig km op een bijna 10 jaar oude africa twin.je zou er bijna wat van gaan denken.(teller terug gedraait of zo).wat ik ook een beetje vreemd vind is dat er noppen banden op liggen.

Zeker een mooi twinnetje, weet alleen niet of ik voor dat geld een twin zou kopen of evt. een andere (nieuwere) motor.

Wat is er vreemd aan noppen? Op die van mij liggen ook noppen maar gebruik hem dan ook alleen maar voor in het zand. Misschien net als deze.

Mijn valbeugels zijn alweer te koop:

full

Mooiste valbeugels voor de AT ooit, maar ze zitten mijn benen helaas iets in de weg. Beugels hebben een paar weken gemonteerd gezeten en zijn eigenlijk nog nieuw. Compleet met alle bevestigingsmaterialen en pasvorm gegarandeerd.

PM voor meer details.

Volgende week maar eens een setje trailmax T91 on de twin laten zetten...

Ben heel benieuwd...

Keep ya al posted :-)

[afbeelding]

Mooiste valbeugels voor de AT ooit, maar ze zitten mijn benen helaas iets in de weg. Beugels hebben een paar weken gemonteerd gezeten en zijn eigenlijk nog nieuw. Compleet met alle bevestigingsmaterialen en pasvorm gegarandeerd.

PM voor meer details.

Klaar met vallen..? haha :+ wel 1 vd mooiste idd :+

maar wat is 13k vs 50k op 350k km O-)

350K ga je niet redden, en is sowieso een jaar respijt met de revisie :+

maar wat is 13k vs 50k op 350k km O-)
maakt volgens mij niet uit.als er netjes mee wordt omgegaan kan je makkelijk 160.000 km halen met je africa twin dacht ik. 8-)

Smooi, ben ik pas net over de helft, en ik heb er net nieuwe zuigerveren en klepseals in zitten :P

Da's idd een heul knappe :Y

Wel een bak geld hoor, maja, waar vind je er eentje met zoooo weinig kilometertjes? :o
13.000 km is wel heel heel weinig km op een bijna 10 jaar oude africa twin.je zou er bijna wat van gaan denken.(teller terug gedraait of zo).wat ik ook een beetje vreemd vind is dat er noppen banden op liggen.

True, daar heb je een punt, maar misschien issie van iemand die alleen een paar keer per jaar een bospaadje heeft gepakt, en de rest van het jaar bezig is geweest om de zandkorrels overal tussenuit te peuteren met een tandborstel.
Als je gaat kijken bij zo'n brommert, zie je snel zat wat voor vlees je in de kuip hebt ;)

[afbeelding]

PM voor meer details.

Klaar met vallen..? haha :+ wel 1 vd mooiste idd :+

Jeh, samen met de mijne :+

Is toch vaag he ik heb 97d op de teller en 0,0 olie verbruik wat ik ook doe... :z
Echter is mn uitgaande as wel rot aan t gaan.. :X

Heb zelf pas ongeveer 4500gereden met beesje.
Dus ik gok dat t blok wel al een keer open is geweest,kan me niet voor stellen dat er bij 97k nog geen olie verbruik ois is..

Gok dat t zonder reviceren toch wel op houdt bij een 150d

Wie heeft er trouwens t meeste op de teller..?? en wie heeft de oudste twin... :z O-)

@ cas,
Bedankt voor de tip Cas! Heb gister de striping nagetekend, en ga het deze week in de computer gooien.

Ik trap af.
De getallen: Mijn RD07A uit 1996 met 28.800km op de teller waarvan ik er zelf vorig jaar 10.000km heb opgezet.

Met Foto voor het O.P. met Crashbar als aanwinst.

Guido

Laatst bewerkt:
@ cas,
Bedankt voor de tip Cas! Heb gister de striping nagetekend, en ga het deze week in de computer gooien.

Ik trap af.
De getallen: Mijn RD07A uit 1996 met 28.800km op de teller waarvan ik er zelf vorig jaar 10.000km heb opgezet.

Met Foto voor het O.P. met Crashbar als aanwinst.

Guido

Volgens mij hebben ze al een goed bestand, hoef je dus alleen kleuren op te geven. Laat ff weten of het lukt

gr

Ah, statistics... *D

RD07 uit 1995, 68510 km op de klok waarvan ik er (bijna) 3500 km zelf op gezet heb :]

RD07A uit 1998

3 juli 2010 gekocht met 79,200km
8 mei 2011 1 00 000km bereikt
week ervoor volledig ziek gemeld en nu een jaar later zit ik op 106k km

ook al zat ik 3 weken terug nog maar op de 4500 :Y

Laatst bewerkt:
Ik moet mijn stat's verdelen over 2 Twin's wegens een crash waarbij mijn '94er RD07 is overleden.

Gekocht met 26.000 op de teller, gecrashed met 53.000 erop, de nieuwe (zelfde kleur maar wel een '97er RD07A) had 57.000 gelopen, en staat nu op 81-en-een-beetje. Volgende week op 82-en-een-beetje :)

Laatst bewerkt:
Ik moet mijn stat's verdelen over 2 Twin's wegens een crash waarbij mijn '94er RD07 is overleden.

Gekocht met 26.000 op de teller, gecrashed met 53.000 erop, de nieuwe (zelfde kleur maar wel een '97er RD07A) had 57.000 gelopen, en staat nu op 81-en-een-beetje. Volgende week op 82-en-een-beetje :)
over hoelang hebben we het O-) wanneer kocht je de 1e en 2e

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan