Der Haas
Die hard MF'er
- 21 jan 2006
- 944
- 0
Mooie spullen man!
geweldig geworden die achterband zo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal morgen eens rond turen zal eens kijken wat het me allemaal kostwbt tot laarzen gewoon 1 van de 2 tech 3 variante pakken niet duur maar wel poep goed en zijn er in mooie kleuren..!
kijk eens hier hebben ze tech 3 laarzen. www.motorkledingoutlet.nl
wat voor laarzen heb jij danTech 3 is toch een vrouwenlaars?
Tech 3 is toch een vrouwenlaars?
Was geen geintje hoor. Meende het serieus.
Maar ik vergis mij. Het is de Stella Tech 3 die een vrouwenlaars is.
Zie: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...pinestars-Stella-Tech3-Boot-White-Violet-0001
Er is toruwens ook een All-Terrein versie. Wel stoer
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...34311-3100607-1&ChangeAction=SelectSubProduct
ik rij al jaaren met een paar politie laarzen daar kun je ook prima mee terein rijden en zijn 100% waterdicht.
dan hou ik het maar bij mijn politie laarzen en haal binnen kort er een leren politie style broek bij uiteraard ook waterdicht.Dat is minder bij de Tech 3, die zijn ongeveer 5% waterdicht dus daar moet je ze niet voor hebben..
Ik heb vandaag trouwens bij Jantah een origineel ruitje opgehaald zodat ik eindelijk van de marge simpson look van mijn twin af ben.. Had ook vrij veel turbulentie.
Morgenochtend even de ruit erop zetten en dan lekker de hele dag door limburg toeren, dat wordt wel wat.
Hier nog even een before plaatje, al zit er (gelukkig) inmiddels alweer wat smurrie op de twin
[afbeelding]
After volgt nog
zo ben ook weer arm
verse binnenband.
shoei neotec
sidi adventure gore
maar schakelen gaat kut straks me pookie even veranderenFotos...!! wel erg dikke laarzen mate...!!
Waar ga je touren omgeving valkenburg..? mooi daar.!
ik ga naar jera on air een festival hier in de buurt.. met o a heideroosjes, lostprophets, young guns. dus veel bier een leuke muziek,dan weet je t wel weer...
Trouwens met je lage ruit kun je all-roud veel beter uit de voeten had eerst ook een hogen klapte constant tegen aan heb ik er gelijk afgehaald..
En ziet er veel beter uit..
ja heideroosjes zag ik voor het laatst in 96 ofzo
ja heideroosjes zag ik voor het laatst in 96 ofzo
wel klote, we staan met pech langs de weg, voortandwiel van mijn maat zijn fazer is er af gelopen doordat de moer waarschijnlijk niet goed geborgd was...