Off-topic, niet motor-gerelateerd:Zal mijn verhaal ook maar delen.....
Off-topic, niet motor-gerelateerd:
Zo zat ik eens op het werk (Engels is voertaal binnen het bedrijf), wanneer de telefoon gaat. Ik zie in het display dat er vanaf het toestel van een collega/maat gebeld wordt, dus neem de telefoon op met: "Het door U gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw, of raadpleeg de informatiedienst." Aan de andere kant van de lijn wordt neergelegd. Enkele seconden later gaat de telefoon opnieuw, dus neem ik de telefoon op met: "Die von Ihnen gewählte Nummer kann nicht beantwortet werden." Voordat ik mijn zin kan afmaken, wordt er weer neergelegd. Enkele seconden later gaat de telefoon weer, dus neem ik op met: "The number you have dialled is not in use. Please check the number and dial again, or contact information services." Op dat moment hoor ik dat er aan de andere kant "what is wrong with the telephone?" gezegd wordt....... door de nogal strenge directeur.
Zo zat ik eens op het werk (Engels is voertaal binnen het bedrijf), wanneer de telefoon gaat. Ik zie in het display dat er vanaf het toestel van een collega/maat gebeld wordt, dus neem de telefoon op met: "Het door U gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw, of raadpleeg de informatiedienst." Aan de andere kant van de lijn wordt neergelegd. Enkele seconden later gaat de telefoon opnieuw, dus neem ik de telefoon op met: "Die von Ihnen gewählte Nummer kann nicht beantwortet werden." Voordat ik mijn zin kan afmaken, wordt er weer neergelegd. Enkele seconden later gaat de telefoon weer, dus neem ik op met: "The number you have dialled is not in use. Please check the number and dial again, or contact information services." Op dat moment hoor ik dat er aan de andere kant "what is wrong with the telephone?" gezegd wordt....... door de nogal strenge directeur.
Als ik chinees ga halen met de moto, draag ik de plastieken zak gewoon tussen mijn tanden, ben te lui om de koffer te openen.
Als ik chinees ga halen met de moto, draag ik de plastieken zak gewoon tussen mijn tanden, ben te lui om de koffer te openen.
Kan die Chinees niet gewoon achterop?
"Oops."
@ plastic tasjesHebben al heel wat tasjes aan mijn stuur gehangen, ook een keer zo'n hele grote Is tot nu toe allemaal goed gegaan
Maar ik reed dan ook geen 110 met zo'n tasjeAlleen indien duoseat aanwezig
hoor ik dat er aan de andere kant "what is wrong with the telephone?" gezegd wordt....... door de nogal strenge directeur.
Kleven in de filedie quote uit je signature.... context?
die quote uit je signature.... context?
Kleven in de file
Is van afgelopen weekend in Duitsland..Peter reed voorop en ik achter hem. En hij stond er van te kijken dat hij me niet kwijt wist te rijden Daar ga ik gewoon tussendoor geen reden om te kleven
Geen idee, ik was er niet bijuhu, wie kleefde bij wie? en wie was de trut?
Overal waar ik gewerkt heb, liepen er altijd wel types rond die goed te imiteren waren.
Zo ook mijn toenmalige werkgever.
Omdat het zo'n warrig type was vergat ie regelmatig dingen.
Zo ook de code vd achteruitgang.
Hij belt naar de balie, krijgt mijn collega ( type ras Hagenees )te spreken en vraagt wat ook alweer de code vd achterdeur is.
Zelf ben ik dat moment elders in het gebouw en mijn collega denkt dus dat ik het ben waarop ie antwoord: Krijg de tering maar k*nkerlijer, eerst loonsverhoging.
Ik had nog nooit iemand zo rood gezien van woede...
Is van afgelopen weekend in Duitsland..Peter reed voorop en ik achter hem. En hij stond er van te kijken dat hij me niet kwijt wist te rijden
Altijd tof om te horenWas wel eens leuk om te horen, zeker van hem
Kwam er van te voren op neer dat ik niet wist met welke groep ik mee moest rijden omdat ik nog nooit in Duitsland had gereden en geen zin had meteen met motor en al de bocht uit te vliegen. Dus had voor de zekerheid maar de langzame groep gekozen. Uiteindelijk is daar nooit wat van gekomen en ben ik met de snellere groep van Peter gereden.
Bij een van de eerste stops was zijn commentaar: "Jij in de langzame groep, ben je gek?! Dat was echt niet goed gegaan, wat kan jij rijden meid."
En even later dus ook die flauwe opmerking dat ie iedere keer tegen dat oranje monster aan zat te kijken in zn spiegels
Was wel eens leuk om te horen, zeker van hem
Kwam er van te voren op neer dat ik niet wist met welke groep ik mee moest rijden omdat ik nog nooit in Duitsland had gereden en geen zin had meteen met motor en al de bocht uit te vliegen. Dus had voor de zekerheid maar de langzame groep gekozen. Uiteindelijk is daar nooit wat van gekomen en ben ik met de snellere groep van Peter gereden.
Bij een van de eerste stops was zijn commentaar: "Jij in de langzame groep, ben je gek?! Dat was echt niet goed gegaan, wat kan jij rijden meid."
En even later dus ook die flauwe opmerking dat ie iedere keer tegen dat oranje monster aan zat te kijken in zn spiegels
Was wel eens leuk om te horen, zeker van hem
Altijd tof om te horenweet niet wie Peter is, maar ach