Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb dat zelf tot nu toe ook altijd gedaan. Heb sowieso geen kneesliders dus was niet van plan mijn knie uit te gaan steken :+
Wel eens voor de grap wat gaan verzitten enzo, maar voelt maar raar aan, alsof je minder contact/controle hebt over je motor :') Hoewel dat vast een kwestie van wennen zal zijn.
:Y

Ben naar de moezel streek geweest met een hele groep. Man of 30. Toen daar met kleine groepjes gaan rijden. Ben zelf achter Peter aangehaakt omdat ie redelijk wat ervaring heeft. En dan met de tussenstops ook gewoon regelmatig met hem erover gesproken, over de techniek, lijnen rijden e.d. Al met al een leerzaam weekend dus.

Ah op die fiets :Y
Nee dan is het mij duidelijk.
Gixxie bevalt goed dus *D

Zeker :Y Bevalt heel goed. Moet over een tijdje maar weer eens een keertje weer die kant uit komen, en dan huisje van Dennis kijken en ritje met jullie doen :9 :]

Maar ook de cb blijft dikke fun :] Blijft een geweldig smijtfietsje :9 Jammer dat die nu niet binnen handbereik staat :+

Laatst bewerkt:
Heb dat zelf tot nu toe ook altijd gedaan. Heb sowieso geen kneesliders dus was niet van plan mijn knie uit te gaan steken :+
Wel eens voor de grap wat gaan verzitten enzo, maar voelt maar raar aan, alsof je minder contact/controle hebt over je motor :') Hoewel dat vast een kwestie van wennen zal zijn.

Is een kwestie van wennen. Ik heb het gevoel dat ik meer controle heb over de motor. Rechtdoor is gewoon recht gaan zitten, dat gaat in een fractie van een seconden. En je moet natuurlijk niet als een lul in een blinde bocht gaan hangen als een aap - dat doe je in bochten die overzichtelijk zijn.

Maar goed, gewoon goede lijnen rijden is vaak al moeilijk zat.

Oh, en voor Bekka er weer over begint: ik kan voor geen meter rijden, dus alles wat ik zeg zijn gewoon dingen die ik napraat van iemand anders.

Laatst bewerkt:
Zeker :Y Bevalt heel goed. Moet over een tijdje maar weer eens een keertje weer die kant uit komen, en dan huisje van Dennis kijken en ritje met jullie doen :9 :]
Helemaal goed :Y
Mooi duitsland in :+
Maar ook de cb blijft dikke fun :] Blijft een geweldig smijtfietsje :9 Jammer dat die nu niet binnen handbereik staat :+

Klopt :9
Maar verhuist of? Staat gixxie er altijd zo voor :+

Oh, en voor Bekka er weer over begint: ik kan voor geen meter rijden, dus alles wat ik zeg zijn gewoon dingen die ik napraat van iemand anders.

Niet mee eens. Niet iedereen kan stoppies en wheelies doen met 200 kph in een woonerf.

Helemaal goed :Y
Mooi duitsland in :+Klopt :9
Maar verhuist of? Staat gixxie er altijd zo voor :+

Nee ben niet verhuisd. Alleen heb de cb even een weekje uitgeleend, gezien zijn eigen motor het begeven had in Duitsland. Staan normaal gesproken gewoon lekker met zn drietjes in de garage :9

Grappig zwaai-momentje: met een dikke 250 km/h snelheidsverschil fanatiek toegezwaaid worden op de A15 door een tegemoet komende motorrijder. Ik zat met mn linkerhand aan de zijkant van mn helm aan mijn Scala Q2 commsetje te frutten, maar de beste man dacht kennelijk dat ik uitgebreid aan het zwaaien was :-D

Gisteren wou iemand verhaal halen bij het stoplicht die vond dat ik niet mocht inhalen, na wat schreeuwen van zijn kant was ik ook maar afgestapt, lang verhaal kort ik mag binnenkort voorkomen

Gisteren wou iemand verhaal halen bij het stoplicht die vond dat ik niet mocht inhalen, na wat schreeuwen van zijn kant was ik ook maar afgestapt, lang verhaal kort ik mag binnenkort voorkomen

Ben je er trots op of vind je het een beetje stom van jezelf?

ik vraag me 2 dingen af:

• mocht je daadwerkelijk wel of niet inhalen?
  • wie deelde de eerste klap uit
?

altijd sorry zeggen. Sorry wist ik niet, Sorry had het niet gezien :? Sorry hoe kan ik het met je goed maken? Sorry wist niet dat het je vrouw was 8-)

Kort verhaal én een kort lontje :P. Soms helpt het tot 10 te tellen, ook al is het nog zo moeilijk soms.. *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan