Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Snap niet dat je zo lang mee bezig bent, bij het ziekelijk af….nouja hun leven en niet de mijne om zo ermee bezig te zijn.

Ik geniet nog steeds en zonder dat stukje dijk…. _O-
Ik weet niet eens waar die dijk is maar mensen die zo bezig zijn gun ik gewoon iets.
Het gaat alleen met iets minder emotie dan dat jij aan mijn reactie afleest, blijkbaar heb ik weer gefaald in het begrijpelijk schrijven? Ik zal m’n cursusgeld gaan terugvragen.

En weer is er geen motorrijder betrokken.
20240826_172113.jpg

Gezien de beschrijving heeft de automobilist de bocht veel te ruim genomen en het ongeluk veroorzaakt.
Ze kunnen beter de auto's verbieden in plaats van de motoren...

De zon gaat in het westen onder. Schellinkhout ligt ten westen van Wijdenes.

Weten we wel ZEKER dat het een auto was..?
Was er geen motorrijder in het spel die met open uitlaat over de dijk raasde, de wielrenner aantikte en de automobilist zó deed schrikken dat hij aan het stuur trok en van de dijk afreed..? 🤣

Er is namelijk zoveel fake news tegenwoordig...

Zo te lezen zat Leeflang weer es met haar telefoon te klooien achter t stuur (moest natuurlijk de ondergaande zon filmen) ;)
En die wielrenner zal wel weer teveel geluid hebben geproduceerd :+:+

Zulk soort gezeik nodigt toch uit om juist een keertje dat dijkje te pakken om deze mensen een plezier te doen?
Snap dat niet. Als je aan een dijkje gaat wonen, weet je gewoon dat er dijktoeristen langskomen op de motor, wielrenners die 3 breed naast elkaar gaan rijden in een peloton en er af en toe eentje van de dijk kukelt.

Laatst bewerkt:
Even opletten als je vanaf Rheden de Posbank oprijdt (Schietbergseweg). Ik miste na restaurant de Houtplaats de weg naar rechts en kwam dus op een weg (Heuvenseweg) die afgesloten is voor gemotoriseerd verkeer. Wilde me draaien op parkeerplaats van restaurant de Ruif toen er een medewerker van Natuurmonumenten (op een speedpedelec😂) achter me kwam staan. Of ik borden niet gezien had etc. Aangegeven dat ik naar restaurant de Ruif wilde. Dat mocht nog net maar merkte aan zijn reactie dat hij mij liever zag gaan. Tsja dan stop ik daar helemaal niet meer. Besteed ik het geld voor een consumptie wel ergens anders .

Heb mooie jaren gekend, ‘70 tiger jaren met mijn route naar de posbanken…je had nl een koffiekeet op de kruising snippendaalseweg. Ook al jaren weg….

IMG_1817.jpeg

Verder zit ik niet mee omdat ik allang betere en zeker goedkopere alternatieven heb…Dld nl. veel voor weinig…. :+
IMG_7401.jpeg

Ik ben opgegroeid in Rheden en zo ongeveer mijn hele jeugd doorgebracht op de Veluwe, inmiddels verhuisd naar het westen maar kwam er altijd nog graag om een rondje Posbank te nemen (en familie te bezoeken natuurlijk *O*). Ik vind het jammer dat dat niet meer kan.

Is er ergens een overzicht (google maps oid) waar aangegeven staat welke wegen niet toegankelijk zijn?
Maakt het voor de mensen die er niet bekend zijn wellicht eenvoudiger om routes uit te zetten.

Raar dat ze inzoomen op motoren, terwijl elders in het artikel doorschemert dat ook auto's lawaai maken.
M.a.w. de bewoners worden dus niet perse gek van letterlijk elke motorrijder, maar juist van paupers die (of het nou een motor, auto, quad etc is) in dichtbevolkte gebieden expres het gas open gooien om met hun aftermarket uitlaten aandacht van de omgeving te krijgen.
En vooral tussen gebouwen want "dat galmt zo lekker"...
Echt; wat is daar nu leuk aan?
Zelfs zoiets als snelweg rijden is nog leuker dan dat...

Ik denk dat die lui uit het artikel vooral last hebben van locals die de straatjes kennen endus weten waar ze t meest "succes" hebben.

Effe i.s.m. de wijkagent met een groepje controleurs langs de deuren?
Ik denk dat veel van de lawaai voertuigen gewoon bij de klagers voor de deur staan...

Terug
Bovenaan Onderaan