Of met een auto..... dat kan natuurlijk net zo goed op de motorkap/voorruit van een auto terecht komendenk dat veel mensen zich er gewoon niet van bewust zijn wat dat voor zo'n plak ijs met een motorrijder kan doen :S
denken waarschijnlijk daar rijd iedereen wel overheen
Haha
Zal het eens proberenMijn standaard reactie is remmen maar met gas geven bespaar ik mezelf wel veel irritatie denk ik zo
De randjes doe ik meestal zo goed mogelijk, en van de rest.. sja.. Kan er weinig aan veranderen.. Ga niet eerst heel de garage leeghalen om helemaal sneeuwvrij te kunnen rijden, ladder, bezem, enzdeur open en op de dorpel gaan staan?
Beyond cool heeft ergens een geniale lange borstel vandaan om z'n auto mee sneeuw vrij te maken. Moet ik ook nog eens aanschaffen
Gewoon bij de Halfords. Heb ik ook, niet dat mijn auto zo hoog is, maar mijn vriendin is zo kleindeur open en op de dorpel gaan staan?
Beyond cool heeft ergens een geniale lange borstel vandaan om z'n auto mee sneeuw vrij te maken. Moet ik ook nog eens aanschaffen
Nog nooit over nagedacht nee.denk dat veel mensen zich er gewoon niet van bewust zijn wat dat voor zo'n plak ijs met een motorrijder kan doen :S
denken waarschijnlijk daar rijd iedereen wel overheen
De randjes doe ik meestal zo goed mogelijk, en van de rest.. sja.. Kan er weinig aan veranderen.. Ga niet eerst heel de garage leeghalen om helemaal sneeuwvrij te kunnen rijden, ladder, bezem, enz
Of met een auto..... dat kan natuurlijk net zo goed op de motorkap/voorruit van een auto terecht komen
garagegarage uhhh was dat niet zo'n thuis voor voertuigen zodat ze niet buiten in de kou hoeven te staan
Uhu, klopt ook, alleen staan er bij ons geen auto's inMaar wel een grote werkbank, 2 motoren, misschien binnenkort 3, en wat fietsen e.d
met suke lokken......zal wel een h**o geweest zijn issi dan niet van gediend zeker.Schijnbaar had iemand zijn dag niet. Haal ik een auto in met 70km/h (bij 50km/h toegestaan), heb ik opeens een bumperklever achterop zitten.
Bij het volgende stoplicht even gebaard dat hij er wel erg dicht op zat. Zag een hoop wilde armgebaren achter de voorruit. Er maar even naar toe gelopen en op het ruitje getikt. "Ik voel mij erg onveilig als u zo dicht op mij zit, vooral als het vriest". Vervolgens komt er een enorme scheldtirade uit het koekblik. Ik heb maar klopje op de motorkap gegeven, terug opgestapt en doorgereden.
Sommig volk snapt het echt niet. Als je pissig bent om wat voor reden dan ook, neem dan vooral geen deel aan het verkeer!
Het kan ook zijn dat hij mijn bumperkleef gebaar verkeerd interpreteerde:
[afbeelding]
Het viel me vandaag ineens op dat al die motoren die ik verleden week voorbij zag komen en die ALLEMAAL UITVOERIG AAN HET ZWAAIEN WAREN ineens nergens meer te bekennen zijn....
Afgelopen week bijna een horizontaaltje uitgehaald op de motor, doordat ik afgesneden werd door een ProRail-bedrijfswagen.
In een flits het kenteken weten te onthouden en thuisgekomen een verbolgen mail getypt.
Binnen een paar uur een antwoord van ProRail zelf, zij hadden tevens mijn mail doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, waar de wagen van afkomstig was.
Een dag later een verontschuldigende mail van de chauffeur in kwestie mogen ontvangen. Hij was zich bewust van de gevaarzetting die de door hem uitgehaalde manoeuvre opleverde en heeft blijkbaar nog een "het spijt me zo"-gebaartje gemaakt, wat ik in het heetst van de strijd jammer genoeg gemist heb.
Ondanks alles toch een pluim voor deze afhandeling van ProRail. Nu maar hopen dat ze mij in het vervolg wél opmerken
denk beter van wel, maar doe het niet gelijk aanvallend. wie weet wat er achter schuil gaat.
kan je verdere ellende voor meerdere mischien voorkomen.
kan ook zijn dat ze dr plamuur aan het bijwerken was.
magoed, ik ben van mezelf geen pessimist, maar als ik zulk rijgedrag zie ben ik er vaak van overtuigd dat dat toch niet meer aan te passen valt...
Een optimist is niets anders dan een slecht geïnformeerde pessimist.
Hoewel je het in dit geval bij het juiste eind hebt.
Alleen is het niet zo dat aan die types die zo rijden niets te verbeteren valt, het is namelijk geen onkunde maar desinteresse.
Mensen die zo rijden vinden dat hele autorijden gewoon niks.
Voor hen is autorijden iets dat hun stoort in hun dagelijkse routine...
Het viel me vandaag ineens op dat al die motoren die ik verleden week voorbij zag komen en die ALLEMAAL UITVOERIG AAN HET ZWAAIEN WAREN ineens nergens meer te bekennen zijn....
Weliswaar zat ik in de auto, twee weken geleden had ik het grootste WTF momentje tot nu toe. En aangezien ik 50.000km per jaar rijd, alleen al in de auto, zegt dat wel wat.
Op de A58 lazert iemand een klein hondje uit zijn/haar auto. (Immers, bij die snelheid en met 2 graden onder nul rij je niet voor de lol met open raampje...) Ik kon er, à 130km/u, nog net omheen maar die is geen minuut ouder meer geworden.
Het is dat we twijfelden uit welke van 2 auto's die kwam....
Op zaterdag 2 maart is in Rhenen, op de Oude Veensegrindweg een duitse herderpup uit een RODE AUTO gegooid.
Het beestje was ongeveer 5 maanden oud.
De pup was zo ernstig gewond dat men bij de dierenarts moest besluiten om het diertje in te laten slapen.
We vragen leden van Facebook om hulp. Deze beesten van mensen moeten worden gevonden en worden gestraft.
Dierenpolitie zou graag willen weten of iemand wat heeft gezien, wat zou kunnen leiden naar de daders.
Ken je iemand die een rode auto heeft, die een duitse herder pup had en die er ineens niet meer is. Geef dat dan door aan mij, dierenbescherming, dierenpolitie of dierenambulance Zuid West Veluwe.
LAAT DEZE MENSEN HIER NIET ONGESTRAFT MEE WEGKOMEN!!!