Tering.... das echt bizarWeliswaar zat ik in de auto, twee weken geleden had ik het grootste WTF momentje tot nu toe. En aangezien ik 50.000km per jaar rijd, alleen al in de auto, zegt dat wel wat.
Op de A58 lazert iemand een klein hondje uit zijn/haar auto. (Immers, bij die snelheid en met 2 graden onder nul rij je niet voor de lol met open raampje...) Ik kon er, à 130km/u, nog net omheen maar die is geen minuut ouder meer geworden.
Het is dat we twijfelden uit welke van 2 auto's die kwam....
wat stond er op dat watsappie, je bent de lul nu we pakken je.
Was een groepswhatsapp van een regionaal topic hier op MF
Het formaat van de boetes is trouwens zeker evenredig gestegen aan de hoogte van de boetebedragen??? Ik kreeg verdomme zowat een A4tje mee
Een kleine compilatie :
klik
(Voor dat iedereen er over valt: het laatste filmpje zit ik in de auto, na het revalideren van 2 gebroken polsen)
Klopt, maar alleen wanneer het ook kanZag het in beide gevallen ook al van ver aankomen dus daarom was ik ook voorbereid op dit soort acties. Vond het alleen erg ironisch dat een busje van een motordealer zoiets flikt.
en waarom gebruik je dan je toetert ?
Grapje zeker
''Bestuurders mogen slechts geluidssignalen en knippersignalen geven ter afwending van dreigend gevaar''
In mijn boekje is het aardig gevaarlijk als een automobilist een voorrangsituatie negeert bij aankomend verkeer
Bovendien hoop ik om ze altijd even te laten schrikken zodat ze de volgende keer wel goed kijken
Weliswaar zat ik in de auto, twee weken geleden had ik het grootste WTF momentje tot nu toe. En aangezien ik 50.000km per jaar rijd, alleen al in de auto, zegt dat wel wat.
Op de A58 lazert iemand een klein hondje uit zijn/haar auto. (Immers, bij die snelheid en met 2 graden onder nul rij je niet voor de lol met open raampje...) Ik kon er, à 130km/u, nog net omheen maar die is geen minuut ouder meer geworden.
Het is dat we twijfelden uit welke van 2 auto's die kwam....
Niet van vandaag, maar van gistermiddag...
Ik rij in werkkoektrommeltje op de A28 bij Zwolle, spitsstrook was open, dus 80 rijden. 200 meter voor me niks, 200 meter achter me niks, krijg een whatsappie, kijk 2 tellen op mijn telefoon....
KLPD auto naast me... Bordje volgen aan en een boete van 220 euri's rijker....
Tja, mag niet, dus eigen schuld dikke bult...
KLPD met 360km/u op de snelweg, wajoo
KLPD met 360km/u op de snelweg, wajoo
Dus eigenlijk maar 1 tel?woooow
Grutjes, daar heb ik ook eens achterstevoren gestaan met het koekblik: stromende regen, grip weg en een mooie pirouette. Dat was vanuit de richting Amsterdam naar de A9 richting Amstelveen. En niet zo heel lang geleden heeft hier op MF nog een relaas gestaan van een jongedame die op exact dezelfde plek met de motor onderuit is geschoven...
jij rijd met opzet te hard, je ziet de situatie aankomen omdat jij weet dat je te hard rijdt , en dan toeter je vanwege het gevaar wat je zelf maaktwat nou als je je gas een eerder had los gelaten ? dan was of A) de situatie niet ontstaan en hoefde je niet te toeteren of B) je had nog geen reden gehad om te toeteren omdat je het ziet aankomen en dus anders had moeten handelen.
relax man.
Het valt mij op dat daar vaak rotzooi op de weg licht
Bij het geval met de blauwe auto reed ik niet te hard (60 daar). En bij de witte bus liet ik het gas al ver van te voren los waardoor ik tegen de tijd echt niet veel harder reed dan 80. Bovendien was snelheid ook helemaal niet de issue want die mensen keken gewoon niet goed.
Maar ik heb geen zin in een discussie hier dus hier laten we het houden op een verschil van mening
hij die zonder zonden is werpen de eerste steen en zo
het gaat er mij niet zo zeer om wie er fout is maar dat jij het ziet aankomen , doorgaat en dan op je toetertje gaat drukken. ben het met je conclusie wel eens , wij hebben een verschil van mening
PS, je moet het eens op een bmw K75/100 doen dan klinkt je toetertje als een echte claxon
... werpe de eerste steen ....
Ahum, als in de zin 'hij'onderwerp is en 'steen lijd. vw en 'eerste' aanw. voordinges
is het; -werpe den eersten steen