Heeft totaal niets met respect te maken, als ik groen heb verwacht ik ook geen meute door rood rijders. Begrafenisstoet heeft geen ontheffing om verkeerslichten te mogen negeren.begin februari = je hebt totaal geen respect
Gisteren had ik een lossende vrachtwagen op mijn rijbaan en er kwam een tegenligger aan. Ik netjes stoppen en ik hou nog wat ruimte over ivm de vrachtwagen en mijn zicht op de tegenliggers. Gaan twee auto's die achter me reden, mij inhalen
Die zien de tegenligger aankomen en duwen hun auto nog snel tussen mij en de vrachtwagen...
De tegenligger haalde nog verbaast zijn schouders op toen hij mij voorbij reed
Volgens mij rijdt je net telkens ff sneller dan mensen doorgaans gewend zijn, dan zul je dit soort beelden nog vaak op het net zetten.
Bij die blauwe zit je net in de B stijl, bij het busje net in de A stijl.
Wees je daarvan bewust!
halverwege februari = je kan niet rijden
begin februari = je hebt totaal geen respect
Een kleine compilatie :
klik
(Voor dat iedereen er over valt: het laatste filmpje zit ik in de auto, na het revalideren van 2 gebroken polsen)
Een kleine compilatie :
klik
(Voor dat iedereen er over valt: het laatste filmpje zit ik in de auto, na het revalideren van 2 gebroken polsen)
Ik reed vandaag (in de auto) vanuit Haarlem op knooppunt Badhoevedorp de lus naar de A10 richting Amsterdam, daar rij ik normaal wel lekker door, nu ook, maar het was gladder dan ik dacht, dus precies halverwege de bocht glij ik naar buiten, ik corrigeer wel maar dat leidt ertoe dat ik niet in de buitenbocht de vangrail in rij maar in de binnenbocht het gras in, achterstevoren. En het is erg drassig, dus ik kom er niet meer uit. Ik bel de hulpdienst van de verzekeraar, en als ik net iemand aan de lijn heb, crasht mijn telefoon. Ik opnieuw bellen, maar iedere keer crasht de telefoon-app van mijn telefoon. Heb je daar een dure Galaxy Nexus voor. Er rijden erg veel auto's voorbij, vier stoppen, twee keer een aardige jongeman die helaas geen sleepkabel bij zich heeft, de derde een aardige jongeman die politieagent blijkt te zijn, en die rijkswaterstaat voor me belt, en een vierde jongeman die zich aan zijn collega voorstelt met "politie".
Al heel snel komt een auto van Rijkswaterstaat, de meneer belt de takelauto, maar hoort dan dat dat even gaat duren, en pakt dan een touwtje uit de bak van z'n auto en trekt mijn auto uit de bagger. Hij laat de auto's even stoppen zodat ik kan keren, en ik kan naar huis. Met een hobbelend voorwiel, zal wel iets beschadigd zijn.....
Wel heel lief dat die mannen heel bezorgd vroegen "gaat het wel goed met u?" :-)
Wel een beetje dom om op een klaverblad achterstevoren de weg af te gaan. En met de motor zal ik daar toch maar voorzichtig rijden voortaan.
Naja, het staat soms zo stil, he. Ik probeer ook altijd goed ruimte te houden, maar ja...niet eens ='o , anders had ik de automobilist niet de schuld gegeven
word het toch tijd om MAG maar eens in te lichten.Grutjes, daar heb ik ook eens achterstevoren gestaan met het koekblik: stromende regen, grip weg en een mooie pirouette. Dat was vanuit de richting Amsterdam naar de A9 richting Amstelveen. En niet zo heel lang geleden heeft hier op MF nog een relaas gestaan van een jongedame die op exact dezelfde plek met de motor onderuit is geschoven...
Dat zat ik te denken, ik kom daar nogal 's langs, maar met de motor ga ik toch maar wat voorzichtiger voortaan. Met de auto in het gras is tot daaraantoe, maar met de motor onder de vangrail door lijkt me minder fijn.En niet zo heel lang geleden heeft hier op MF nog een relaas gestaan van een jongedame die op exact dezelfde plek met de motor onderuit is geschoven...
Weliswaar zat ik in de auto, twee weken geleden had ik het grootste WTF momentje tot nu toe. En aangezien ik 50.000km per jaar rijd, alleen al in de auto, zegt dat wel wat.
Op de A58 lazert iemand een klein hondje uit zijn/haar auto. (Immers, bij die snelheid en met 2 graden onder nul rij je niet voor de lol met open raampje...) Ik kon er, à 130km/u, nog net omheen maar die is geen minuut ouder meer geworden.
Het is dat we twijfelden uit welke van 2 auto's die kwam....
"Marietje doe dat raampje dicht, dat is veel te gevaarlijk, en te koud"
"Nee mama, Fikkie wil naar buiten kijken"
"Doe dat raam dicht!"
"Maar Fikkie heeft het warm, hij wil zijn kop naar buiten steken"
"Doe NU dat raam dicht!"
"Maar mama, Fikkie mag toch wel .... oeps, Fikkie is naar buiten gesprongen!"
Daarom een hondengordel of zo'n scherm. Kinderen in de stoel en de ramen en deuren op kinderslot.
Maar bah.. Hoe is t uiteindelijk afgehandeld dan? Heb je de politie gebeld oid?arm hondje..