- Onderwerp starter
- #6.876
Dat is zijn werk. Anders heeft het geen zin om hem op tv te laten vertellen hoe het zit. Wat wou jij dan? Dat hij zegt dat hij het ook niet precies weet?Hij weet t allemaal zo eng goed brrrrrr,
Griezelig gewoon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is zijn werk. Anders heeft het geen zin om hem op tv te laten vertellen hoe het zit. Wat wou jij dan? Dat hij zegt dat hij het ook niet precies weet?Hij weet t allemaal zo eng goed brrrrrr,
Griezelig gewoon!
Wat wou jij dan? Dat hij zegt dat de politie voortaan meer overtreders gaat matsen? Dat willen we allemaal wel als het onszelf betreft, maar een ander moet hard aangepakt worden! Tja, zo zit de verkeerswetgeving niet in elkaar en ook degenen die dat op tv toelichten moeten zich eraan houden.Idd dat is zijn werk! Tot op de letter regelneuken
De verkeerswetgeving is ook een prima melkkoe, er zou wat mij betreft wel wat meer op criminaliteit gezet mogen worden!Wat wou jij dan? Dat hij zegt dat de politie voortaan meer overtreders gaat matsen? Dat willen we allemaal wel als het onszelf betreft, maar een ander moet hard aangepakt worden! Tja, zo zit de verkeerswetgeving niet in elkaar en ook degenen die dat op tv toelichten moeten zich eraan houden.
Idddas veel te moeilijk Jan
Of je iemand met een bijl de hersens inslaat of met een auto doodrijdt maakt weinig verschil …De verkeerswetgeving is ook een prima melkkoe, er zou wat mij betreft wel wat meer op criminaliteit gezet mogen worden!
Wat een dom gelul!Of je iemand met een bijl de hersens inslaat of met een auto doodrijdt maakt weinig verschil …
Maar omdat het risico dat je in het verkeer doodgereden wordt veel groter is dan dat je met een bijl wordt omgelegd is er meer verkeersregelgeving en moet die ook secuurder gehandhaafd worden.Wat een dom gelul!
Ik sla je moedwillig de hersens in , of ik rijd jou p/o dood vindt jij t zelfde?
Dood ben je wel ,maar als dader zit er toch wel wat verschil in
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens opMaar omdat het risico dat je in het verkeer doodgereden wordt veel groter is dan dat je met een bijl wordt omgelegd is er meer verkeersregelgeving en moet die ook secuurder gehandhaafd worden.
Tja en dat vindt ik dus niet.Maar omdat het risico dat je in het verkeer doodgereden wordt veel groter is dan dat je met een bijl wordt omgelegd is er meer verkeersregelgeving en moet die ook secuurder gehandhaafd worden.
Maar omdat het risico dat je in het verkeer doodgereden wordt veel groter is dan dat je met een bijl wordt omgelegd is er meer verkeersregelgeving en moet die ook secuurder gehandhaafd worden.
Omdat het op die weg gemiddeld veiliger is om 60 te rijden dan 80 of nog harder, en het moeilijk is de toegelaten max snelheid steeds aan te passen aan de omstandigheden. Aan zulke wegen liggen vaak woningen met uitritten, vandaar.Tja en dat vindt ik dus niet.
Leg mij uit waarom ik 60 moet rijden op een weg waar geen kip komt?
Veiligheid ?m n reet , geld in t laatje!
Het is in ieder geval aan de handhaving te danken dat het er niet meer dan 613 waren.In 2017 158 slachtoffers van moord en doodslag en 613 verkeersdoden. Ongeveer een factor 4 dus. Geen idee of dat in balans is met de handhaving.
Maar gemiddeld is alles onder de 30km/u minder dodelijk, maakt het ook wel lekker overzichtelijk. Overal behalve op woonerven 30Omdat het op die weg gemiddeld veiliger is om 60 te rijden dan 80 of nog harder, en het moeilijk is de max snelheid steeds aan te passen aan de omstandigheden. Aan zulke wegen liggen vaak woningen met uitritten, vandaar.
en hoeveel mensen tillen dagelijks een bijl op ten opzichte van het aantal mensen dat in de auto stapt?Waarvan met bijl????
meer verkeersregelgeving en secuurder handhaven dan wát?Maar omdat het risico dat je in het verkeer doodgereden wordt veel groter is dan dat je met een bijl wordt omgelegd is er meer verkeersregelgeving en moet die ook secuurder gehandhaafd worden.
Omdat het op die weg gemiddeld veiliger is om 60 te rijden dan 80 of nog harder, en het moeilijk is de toegelaten max snelheid steeds aan te passen aan de omstandigheden. Aan zulke wegen liggen vaak woningen met uitritten, vandaar.
Koos is een bangmaker die het argument van het hellend vlak tot kunst verheven heeft. Koos zou motorrijden het liefst verbieden en auto's volledig uitrusten met wattering aan de binnenkant, snelheidsbegrenzers en sensoren aan de buitenkant.Ik zou niet weten wat er mis is aan Koos Spee. Vertel eens?
Ik denk dat we ook beter terug kunnen naar 1973 met 13 miljoen inwoners en 1500 verkeersdodenIk denk wel dat de wegenverkeerswetgeving (3 x woordwaarde) afgestemd is op de zwakste deelnemers in de groep opdat de zwakste deelnemer ook veilig van A naar Beter.nl komt... we worden dus wel met de beperkingen opgescheept die gelden voor een laagopgeleide hoogbejaarde autistische invalide met handgas, laag IQ en tunnelvisie... ja dan wil je wel eens de grenzen van die wetgeving opzoeken...
Dat komt wel voor, moe'k eerlijk toegeven. Maar het ging er nu om of Koos Spee een engerd is of een deskundige. Dan kies ik voor deskundige.Dus als ik vanavond iemand te barsten rijd met 70 op een 60 weg ,is dat gelijk aan dat ik vanavond iemand met een bijl de hersens insla?
je kunt en mag dus eerder iemand beter iemand met een bijl de hersens inslaan,dat is minder erg ?
Rijd jij zelf eigenlijk nooit te hard ?
geef toch is gewoon netjes antwoord manDan @*Jan* en consorten wel zouden willen.