Wegmisbruiker
If things don't go right, go left.
- 26 jun 2005
- 31.071
- 2.348
Activiteiten als "spelletje" en "terugpakken" maken het verkeer levensgevaarlijk ...
Ik reed pas op een tweebaansweg in het midden de rij voor het verkeerslicht voorbij. Terwijl ik bijna vooraan ben springt hij op groen. Normaal gebeurd dat al niet vaak, maar meestal geef ik dan gas bij. Dat ziet er waarschijnlijk asociaal uit maar werkt altijd perfect. Nu dacht ik, goh, ik geef netjes richting aan en wacht geduldig, plek zat.....Zit er zo'n muts naast mij al grijnzend de hele tijd het gaatje dicht te rijden terwijl ik er tussen wil. Vond ze blijkbaar normaal. Zit er dan een steekje los bij zo iemand of wat....Iemand van de weg rijden op de motor met een auto. Koekoek...
Volgende keer weer gas bij dus...
Gewoon toeteren als het nog rood is.Had geen zin om de moraalridder uit te hangen, want ja.. wat kun je doen.. Maar ik stond echt op het punt iets te doen, te toeteren.. iets.. Denkend dat ik daarvoor misschien even had kunnen wijzen naar z'n telefoon en hem te gebaren dat ie 'm beter weg kan doen..
Maar eigenlijk dacht ik vooral.. Als ik die gek maar niet zelf een keer tegenkom op het verkeerde moment..
Toevallig een blonde muts in een Mini Cooper met een íets te grote zonnebril?Zo ja, dan was het dezelfde die dat geintje vorige week bij mij flikte.
Er gebeurt niets hoor als je er wel over heen rijdt. Alles wat lager is dan je voor as overheen. Alles wat hoger is ontwijken.Vandaag bijna over een wieldop heen gereden.. Ding rolde over de snelweg van rechts naar links, ik reed op de linkerbaan. Auto voor me remde en reed er overheen, ik zat er eigenlijk te dicht achter maar raakte de dop gelukkig niet.Gewoon toeteren als het nog rood is.
Dat zal best maar toch doe ik het liever niet. Voor je het weet gaat het toch mis of heb je schade aan banden of wielen.Er gebeurt niets hoor als je er wel over heen rijdt. Alles wat lager is dan je voor as overheen. Alles wat hoger is ontwijken.
Uh, het was op een N-weg in zoetermeer. Was wel een blonde muts, ook een mini cooper (zwart) maar geen grote zonnebril gezien. Maargoed, daar zijn er vast meer van. Het was gewoon geen logische reactie van haar omdat ik het juist volgens het boekje deed en stank voor dank kreeg. I hate it when that happens.....
goed plan, ik doe wel mee :DIk stel voor dat iedereen een helmcam koopt en we eind van de week alle video's bij elkaar gooien en dan per week de idioot van de week kiezen. Is dat wat?
Goed, maar moet wel ff wachten tot mijn eindejaarsuitkering ...goed plan, ik doe wel mee :D
mwha een wiel dop wanneer deze op de kop ligt (of dat het geval was weet ik niet)ontwijk ik liever.Er gebeurt niets hoor als je er wel over heen rijdt. Alles wat lager is dan je voor as overheen. Alles wat hoger is ontwijken.
Tijd voor een VRO
Uitleg:
http://www.hansenwebsites.nl/Nieuwsbrieven LCVM/nieuwsbrief11.htm
Ik stel voor dat iedereen een helmcam koopt en we eind van de week alle video's bij elkaar gooien en dan per week de idioot van de week kiezen. Is dat wat?
Dat zal best maar toch doe ik het liever niet. Voor je het weet gaat het toch mis of heb je schade aan banden of wielen.
Zou nog dezelfde kunnen zijn ook,was bij mij op de N44 vlakbij Wassenaar.
Een VRO kan nooit kwaad nee. Ben niet bang, maar ik doe het toch liever niet.. Die link die je postte raad toch ook aan om uit te wijken indien mogelijk?Het gaat niet mis. Als je al bang voor een wieldop bent.....tijd voor een VRO inderdaad.
Je kunt beter in je hoofd hebben "Ik kan daar gewoon overheen" dan dat je twijfelt en gaat uitwijken.
Goed, maar moet wel ff wachten tot mijn eindejaarsuitkering ...
idioot van de week dan maar? of een top 3 ?Dan begin je met wat goedkopers, hier op het forum zijn ze lyrisch over de DJ4000 en SJ5000.
Ik heb in mijn auto een 720P cam hangen, op de motor een duurdere 1080P cam.
9 van de 10x heb ik ze dus mee/aan. Maar je moet ook even tijd hebben om het spul er tussenuit te knippen en te bewaren. Dus 'de idioot van de dag' is veel werk.
Dan begin je met wat goedkopers, hier op het forum zijn ze lyrisch over de DJ4000 en SJ5000.
Ik heb in mijn auto een 720P cam hangen, op de motor een duurdere 1080P cam.
9 van de 10x heb ik ze dus mee/aan. Maar je moet ook even tijd hebben om het spul er tussenuit te knippen en te bewaren. Dus 'de idioot van de dag' is veel werk.
Terwijl ik vanochtend op de N44 tussen de file door probeerde te komen (was een gekkenhuis vanwege afgesloten a4) zat meneer met motorscooter achter me bijna op mijn achterwiel,en hij presteerde het ook nog om me zeer krap in te halen terwijl ik tussen de auto's door reed... Vervolgens ging ie verder tussen de file door met een gangetje van 60....
Idioot met haast