Het grote wat heb ik onderweg meegemaakt topic deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind ik niet gek, dat voetgangers 'vlak voor je' oversteken en koekblikkers je proberen aan te rijden. Met zo'n elektrische fiets ga je veel harder dan met een normale fiets. Je zegt het zelf al...
En andere weggebruikers zien en fietser aankomen, daarop schatten ze de afstand/snelheid in. Als je een wielrenner aan zit komen, verwacht je dat die harder fietst, een 'normale' fietser niet... 25 km/u op een fietspad, is best behoorlijk... ;)
Dus veel meer risico met zo'n elektrisch ding én een normale fiets is beter voor je conditie, omdat je harder moet trappen --> meer inspanning moet leveren... :9 :)

You...Disturbed Party Pooper...You :]

Laatst bewerkt:
Sorry, heb ik geen enkel respect voor of medelijden mee. Zelfmoord is verwerpelijk en laf.

Je weet helemaal niet waar je het over hebt. Je matigt je een oordeel aan over iets waar je niets van weet. Jij denkt dat iemand die depressief is en die er geen gat meer in ziet, voor de gein op een viaduct of bij het spoor gaat staan. Alsof het een geintje is. Je bent te dom om te bedenken dat zo iemand wel heel erg het spoor bijster moet zijn om zover te komen. Dat zo iemand waarschijnlijk wel heel diep in de shit zit om er zelfs maar aan te denken er een einde aan te maken. Ik hoop oprecht dat jij geen zware tegenslagen krijgt in je leven, want dan zou je jezelf verwerpelijk en laf gaan vinden, en dat zou jammer zijn, toch?

Je weet helemaal niet waar je het over hebt. Je matigt je een oordeel aan over iets waar je niets van weet. Jij denkt dat iemand die depressief is en die er geen gat meer in ziet, voor de gein op een viaduct of bij het spoor gaat staan. Alsof het een geintje is. Je bent te dom om te bedenken dat zo iemand wel heel erg het spoor bijster moet zijn om zover te komen. Dat zo iemand waarschijnlijk wel heel diep in de shit zit om er zelfs maar aan te denken er een einde aan te maken. Ik hoop oprecht dat jij geen zware tegenslagen krijgt in je leven, want dan zou je jezelf verwerpelijk en laf gaan vinden, en dat zou jammer zijn, toch?

Ik ga hier echt niet op reageren.... Hou eens op zeg. Ga lekker op het Viva-forum lopen trollen

Even resumerend, ik moet van een viaduct afgeduwd worden, je wenst me veel ellende toe en ik ben dom. Als dit de manier is waarop jij pleegt te discussieren, wens ik je veel succes, maar ik doe niet meer mee. Voor iemand die zo ontzettend emphatisch wil lijken, ben je behoorlijk onbeschoft.

Die kerel had beter gewoon gewacht op een mistige nacht/ochtend en dan gewoon op de snelweg lopen. Deed er eentje bij Amersfoort, die kon het niet meer navertellen en de persoon die 'm had doodgereden... ik weet niet of die nu alweer kan slapen. Of gewoon op de hei doen, waar je niemand tot last bent, de wilde zwijnen vreten je wel op.

En dat allemaal vanwege een bericht of er iemand met z'n :] in de file, op de A12, tussen Woerden en Harmelen heeft gestaan...of er tussendoor gereden :Y
(vanwege een jumpert die niet eens gejumped is)

Jezelf van kant maken is het probleem niet. Anderen er mee opzadelen vind ik wel een probleem. Er zijn 101 manieren maar er voor kiezen om honderden mensen ellende te bezorgen dat vind ik pas egoïstisch.

voor de rest zit het er nog altijd niet in bij blikkers dat motorrijden tussen de 2 stroken doorkruipen.
twas weer vrijdagavond dus heel 't Stad zat weer vast.
Als de auto's nu is gewoon hun buitense rijstrook lijn zouden volgen dan kon ik er leuk tussen maar nee hoor.

Soms zou ik willen dat mijn Magna een ER6-n was of een Nuda fzo.

voor de rest zit het er nog altijd niet in bij blikkers dat motorrijden tussen de 2 stroken doorkruipen.
twas weer vrijdagavond dus heel 't Stad zat weer vast.
Als de auto's nu is gewoon hun buitense rijstrook lijn zouden volgen dan kon ik er leuk tussen maar nee hoor.

Soms zou ik willen dat mijn Magna een ER6-n was of een Nuda fzo.

Kijken of de lokale ijzerboer er nog wat voor wil geven en van de opbrengst een oud ER6-nnetje of een cbrf kopen :Y

Hij staat aan beide kanten tussen de "oude" flitspalen in (die er overigens ook gewoon nog steeds staan)
Hmm, oeps, dat wordt even opletten volgende keer. En hopelijk geen post uit het noorden.

Even een reactie op Vins111 en zijn onwetende reacties.

Iemand die depressief is denkt niet meer goed na, uit een opwelling kan hij naar een viaduct toe lopen met de gedachte te springen. Zelfmoord is echter niet makkelijk, integendeel tot wat mensen denken (laf etc.). Je moet psychisch heel ver zijn mocht je het echt doen, en op dat moment denkt de betreffende niet meer na zoals een normaal mens zou moeten en kan je het dus ook niet kwalijk nemen. Je loopt hier nu depressieve mensen belachelijk te maken en uit te schelden, maar het is in feite gewoon een ziekte. Je gaat mensen met terminale ziektes toch ook niet voor lul zetten?

Doe eens wat meer onderzoek voordat je zulke statements maakt.

Ik ga hier echt niet op reageren.... Hou eens op zeg. Ga lekker op het Viva-forum lopen trollen

Ben het niet altijd met X-tine eens, en hier heeft ze toch wel een punt.
Hoeven we verder geen discussie over te voeren als je dat niet wilt.

Zelfmoord willen plegen is net zoiets als het hebben van straatvrees.....

Ooit werkte ik ergens, en de eigenaaresse kon zich toch maar moeilijk voorstellen dat mensen met straatvrees echt in paniek raken als je ze toch de straat op zou proberen sturen.
Dat was aanstellerij vond ze, 3 jaar later kreeg ze er zelf last van.
Ik herinnerde haar aan ons gesprek wat we ooit voerde en vroeg hoe ze er nu over dacht.
Het antwoord luidde,; nu begrijp ik het pas....en ze ging ook voor geen goud mee naar de bakker, die zat 100 meter verderop.

Laatst bewerkt:
Hou eens op zeg. Ga lekker op het Viva-forum lopen trollen
Vind het ook wel weer welletjes geweest :Y

Maar het VF en MF vertonen véél overeenkomsten hoor ;)

De heren doen niet voor de dames onder *O*

Vind het ook wel weer welletjes geweest :Y

Maar het VF en MF vertonen véél overeenkomsten hoor ;)

De heren doen niet voor de dames onder *O*

Het was geenszins vrouwonvriendelijk bedoeld, ik had niet eens door, dat ik met een dame van doen had. Het ging mij puur om de toon.

Idd, je gaat daar staan omdat je een aandachtshoer bent, als je echt dood wil weerhoudt niemand je

Mensen die in het nauw zitten doen rare dingen. Het woord "aandachtshoer" past daar niet bij, "wanhoopsdaad" des te meer.

Edit: helaas raken mensen het zicht op zichzelf, en hun mogelijkheden, kwijt wanneer ze maar wanhopig genoeg zijn; tunnelvisie. Ik hoop dat de man in kwestie de hulp krijgt die hem weer een zetje de goede richting in duwt.

Laatst bewerkt:
Trouwens, nu we toch bij dood en alles zijn aan beland: onlangs heeft mijn moeder een auto-ongeluk gehad. Ze is er levend uit gekomen, maar had wel wat gebroken en gekneusd. Dat leidde onlangs tot een gesprek over wat je nou eigenlijk wil als het veel erger was geweest (kasplantje worden, bijvoorbeeld). Mijn ouders hebben besloten een wilsverklaring op te stellen en ook ik ben daar mee bezig (lekker morbide). Op de motor kan je echt van alles overkomen, en ik heb geen zin om straks alleen nog maar in een rolstoel rondgeduwt te kunnen worden en een beetje te kwijlen. Overigens is dat het lastigste aan die hele wilsverklaring: waar trek je de grens.

Overigens is dat het lastigste aan die hele wilsverklaring: waar trek je de grens.

Die trek je bij de toestand waarin je niet meer zelf kunt beslissen. Dus als je zover heen bent dat je niet meer zelf kunt beslissen dan laten ze je gaan, en als je nog wel kunt beslissen, dan beslis je zelf wat je doet.

Die trek je bij de toestand waarin je niet meer zelf kunt beslissen. Dus als je zover heen bent dat je niet meer zelf kunt beslissen dan laten ze je gaan, en als je nog wel kunt beslissen, dan beslis je zelf wat je doet.
Natuurlijk, maar er zitten nog wel wat gradaties tussen. Je kan ook geestelijk dusdanig gammel zijn dat je niet meer wilsbekwaam bent, maar nog wel plezier lijkt te hebben. Spuitje geven of niet?

Natuurlijk, maar er zitten nog wel wat gradaties tussen. Je kan ook geestelijk dusdanig gammel zijn dat je niet meer wilsbekwaam bent, maar nog wel plezier lijkt te hebben. Spuitje geven of niet?

Was je van plan om gekke dingen op je :] te gaan doen dan :?
Je eigen veiligheid heb je zelf in de hand, laat dat nooit van een ander afhangen :N
Zeker niet met de huidige verkeersmentaliteit })
De meeste motorrijders houden daar rekening mee, anders zouden we al uitgestorven zijn.
Menig blikker zal daar overigens geen traan om laten.

En mocht het tussen je oren niet allemaal meer zijn zoals je zelf graag zou willen en kunnen, laat dan dat spuitje maar komen, kan je ook vast laten leggen in je wilsbeschikking 8-)

Was je van plan om gekke dingen op je :] te gaan doen dan :?
Je eigen veiligheid heb je zelf in de hand, laat dat nooit van een ander afhangen :N
Zeker niet met de huidige verkeersmentaliteit })
De meeste motorrijders houden daar rekening mee, anders zouden we al uitgestorven zijn.
Menig blikker zal daar overigens geen traan om laten.

En mocht het tussen je oren niet allemaal meer zijn zoals je zelf graag zou willen en kunnen, laat dan dat spuitje maar komen, kan je ook vast laten leggen in je wilsbeschikking 8-)

Mooi verhaal man, vertel dat tegen de mensen die van achter geschept worden en dat soort ongein. :N Je hebt het niet altijd in de hand en gezien de risico's is zo'n verklaring lang niet gek. Ik heb hier thuis mondeling wat dingen doorgegeven over hoe en wat als het mis mocht gaan. Twee ongelukken (1 met en 1 zonder schuld) maken je iets bewuster.

Als ik een wilsbeschikking had dan zou dat er wel in staan ja. Als ik geestelijk gammel ben, dan hoeft het voor mij niet meer, schijnbaar plezier of niet. Lichamelijk gammel is anders, en dan kun je iig zelf aangeven wat je wilt.
Misschien moet ik een wilsbeschikking opstellen. Mijn kinderen weten precies wat ik wil, c.q. "wat ik gewild zou hebben", maar de kans is groot dat dat niet rechtsgeldig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan