Reanne2312
MF veteraan
Zie net dat die hyperpro’s pittig aan de prijzige kant zijnWacht maar tot je wel goeie monteert, dan merk je echt verschil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie net dat die hyperpro’s pittig aan de prijzige kant zijnWacht maar tot je wel goeie monteert, dan merk je echt verschil
Waarin merk je het verschil dan? Meer gevoel? Die kloing bij een drempel is wel altijd irritant
Dat merk je echt welIk heb ook nog de originele vering volgens mij. Maar ben zo licht, ik merk niet dat het slechte veren zijn
Complete achtershock is prijzig idd. Je kunt ook alleen de veer vervangen.Ik heb geen verstand van motoren verder. Zag op de site van hyperpro dat een achterdemper 450 kost en voorveren rond de 100. Incl montage is dat best wel een bedrag
Rhenen zie ik! Dat is om de hoek ja.Thans! Ik woon trouwens op 5 minuten rijden van je vandaan
Hmm dat valt nog de overzien. Helaas woon ik in Assen en zijn die hyperpro winkels best ver wegComplete achtershock is prijzig idd. Je kunt ook alleen de veer vervangen.
Ik heb alleen de voorvork veren laten vervangen, zelf de poten demonteren en los aanleveren scheelt ook weer aanzienlijk. Veren, olie en keerringen kosten voor mijn motor €160. Ik had alles voor €200 inc montage.
Kom 'm maar brengen. In twee dagen rijd ik 'm voor je leeg en kun je je verbruik over een tank uitrekenen. Als je er 22 euro bij doet bepaal ik binnen een week het gebruik voor je op basis van twee volle tanks.. . . . Wil het eigenlijk nog een tank aankijken, maar dat duurt zo lang met hoe weinig ik op dit moment rijd. Afgelopen tank heb ik het 29 dagen mee volgehouden...
Kom 'm maar brengen. In twee dagen rijd ik 'm voor je leeg en kun je je verbruik over een tank uitrekenen. Als je er 22 euro bij doet bepaal ik binnen een week het gebruik voor je op basis van twee volle tanks.
Weer een nieuw dieptepunt, tank gereden met 1 op 13. Zat wel een servicebeurt middenin, dus dan hoop ik dat er daar maar wat benzine "verloren" is gegaan. Anders mogen ze hem direct nog een keer nakijken. Wil het eigenlijk nog een tank aankijken, maar dat duurt zo lang met hoe weinig ik op dit moment rijd. Afgelopen tank heb ik het 29 dagen mee volgehouden...
Complete achtershock is prijzig idd. Je kunt ook alleen de veer vervangen.
Ik heb alleen de voorvork veren laten vervangen, zelf de poten demonteren en los aanleveren scheelt ook weer aanzienlijk. Veren, olie en keerringen kosten voor mijn motor €160. Ik had alles voor €200 inc montage.
Hahaha, dan rijd ik hem toch liever zelf een dagje leeg hoor. Normaal gesproken red ik het (net) niet met 1 tank in de week. De kou doet mij niks, maar met kans op regen werk/studeer ik toch liever thuis als het even kan.Kom 'm maar brengen. In twee dagen rijd ik 'm voor je leeg en kun je je verbruik over een tank uitrekenen. Als je er 22 euro bij doet bepaal ik binnen een week het gebruik voor je op basis van twee volle tanks.
Ik tank zo'n twee keer in de week en het langlarig verbruik is rond 1:21
Je hebt gezien dat daar best aardig de bocht mee is door te komen, he
Ik ga misschien naar de beurs ja. Voor €29 trein+entree. Zal erover nadenken. Aangezien ik de motor nog steeds in de verkoop heb. Blijf er tot nu toe wel op rijden, maar als ik iets leuks zieHyperPro staat denk ik komende maand ook op de motorbeurs. Wellicht dat ze een kortingactie hebben of iig de veren goedkoper aanbieden dan regulier. Meestal hebben ze een hele zwik van hun assortiment mee. Weet niet of je daar naartoe gaat uiteraard.. maar Assen - Utrecht moet toch wel te doen zijn
Gezien je vaak een rondje circuit doet lijkt mij juist dat je gebaat zal zijn bij andere veren. Met de standaard veren duikt hij bij stevig remmen gewoon teveel in en in de bochten wil de fiets niet op zn lijn blijven. Echt een hele verademing hoor.
En als je idd zelf zou kunnen demonteren scheelt dat ook weer.
Hij is zo mooi. SV niet wegdoen hoorIk ga misschien naar de beurs ja. Voor €29 trein+entree. Zal erover nadenken. Aangezien ik de motor nog steeds in de verkoop heb. Blijf er tot nu toe wel op rijden, maar als ik iets leuks zie