Het grote Suzuki SRAD topic, part 6 a way of life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier maar even voorstellen .ipv aleen maar mee lezen hier *D *D

Ik ben Duncan
25 jaar .
Kom uit Den Haag.

En in het bezit van een gsxr 750 (de ex van twanneketlr ) *O*




[afbeelding]


Welkom hier :W
En veel plezier met je aanwinst. Zoals Denizzzzzzzzzzzzzz ( ;) ) al zei, de kleur... Daar kan je over discusiëren, maar smaken verschillen nu eenmaal... *D :+
Oh wacht, kan tegen jou gewoon normaal praten! *O*



Welkom hieâh :W
En veil plezieâh met je aanwinst. Zoals Denizzzzzzzzzzzzzz ( ;) ) al zè, duh kleuâh... Dâh ken je oveâh discusiëren, mâh smaken veâhrschillen nâh einmaal... *D :+
Oh wacht, kan tegen jou gewoân nôhmaal lulleh! *O*
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier :W
En veel plezier met je aanwinst. Zoals Denizzzzzzzzzzzzzz ( ;) ) al zei, de kleur... Daar kan je over discusiëren, maar smaken verschillen nu eenmaal... *D :+
Oh wacht, kan tegen jou gewoon normaal praten! *O*



Welkom hieâh :W
En veil plezieâh met je aanwinst. Zoals Denizzzzzzzzzzzzzz ( ;) ) al zè, duh kleuâh... Dâh ken je oveâh discusiëren, mâh smaken veâhrschillen nâh einmaal... *D :+
Oh wacht, kan tegen jou gewoân nôhmaal lulleh! *O*
zucht.......... :+




toch welkom hoor! ;)
 
Poging tot wheelie ?? Haha....volgens mij krijg je dan geen art 5 maar lachen ze je uit met die GS...

Maar moet zeggen hij ziet er echt weer netjes uit na z'n opknapbeurtje....

Enne wie komt er zondag a.s. in wegmisbruikers, zag in het voorstukje een sradje voorbij komen :)

waarschuw ff als ik het ben, ben laast wel keer aangehouden door die lui maar was zonder camera maar wel een filmpje waard zeg maar ( coos spee is blij met me ;) )

Dynokutje is idd niet handig!
Die slijten je naaldbuisen veel te snel uit waardoor je idd een te rijk mengsel krijgt!
Dus neem std naalden en buizen en ga dan afstellen, zeker de moeite waard ook in de tank ;)
 
Ook hier maar even voorstellen .ipv aleen maar mee lezen hier *D *D

Ik ben Duncan
25 jaar .
Kom uit Den Haag.

En in het bezit van een gsxr 750 (de ex van twanneketlr ) *O*




[afbeelding]
Welkom welkom, blauw witte liggen sneller omdat ze sneller zijn denk ik dan maar :+
Maar hou em idd heel en doe maar rustig aan... (klink ik nu zo verstandig :Y )
Moeten we alvast een een voorjaarsmeeting plannen.. heb dit weekend op mijn naakte srad gereden en ze rijd nog als nooit tevoor!

ze had het alleen beetje koud maar ze word nog aangekleed voor winterstalling.
Dus roep maar wie is voor een frisse start van 2009 8-) :+
 
Hmmz heb ook een blauw witte! en ja die zijn mooier EN sneller, algemeen bekend..

is zon dynokitje alleen bij de 7 eneenhalfjes niet effectief? of geld dit ook voor de 6jes?
heb hier nog nooit iets over gelezen, in al die topicjes heeft iedereen het maar over
fijner optrekken, efficienter benzineverbruik en een vermogenswinst(je)...
 
@Dunckie welkom hier en mooi sradje (maar dat wisten we al toen twannekeTLR hem had)

Eindelijk weer een srad in de buurt :)

Blauw/witte zijn wellicht wel sneller, kijk zondag maar om 20:30 uur SBS6 hahahaha... (en dat is niet de eerste keer dat blauw/witte voorkomen daar)

Voorjaarsmeeting lijkt me gaaf... alle dikke konten bij elkaar...

@Blueberry: mooi dattie weer technisch top is, nu weer snel de kleren aantrekken he...
 
@Dunckie welkom hier en mooi sradje (maar dat wisten we al toen twannekeTLR hem had)

Eindelijk weer een srad in de buurt :)

Blauw/witte zijn wellicht wel sneller, kijk zondag maar om 20:30 uur SBS6 hahahaha... (en dat is niet de eerste keer dat blauw/witte voorkomen daar)

Voorjaarsmeeting lijkt me gaaf... alle dikke konten bij elkaar...

@Blueberry: mooi dattie weer technisch top is, nu weer snel de kleren aantrekken he...

Ik heb er zin in, en Gertie ook jij bent ondanks alles uiteraard van harte welkom!

De kleren liggen al klaar maar wacht nog op paar onderdelen, volgende week is die volledig met kleren aan klaar voor de winter..
Nu rijd dit ook erg gaaf! veel vrijer als met de kapjes erom echt lekker sturen zo!

@ dyno vraag: Dyno naaldbuizen slijten sneller uit als gewone standaart met std naalden.waarom weet ik niet maar dit geld voor alle dyno kitjes..
600, 750, 1000, 1100 maakt niet uit en vaak loopt het dus eventjes goed en hard tot het een beetje invreet dan kun je weer vernieuwen.
Op injectie is dyno wel aan te raden. mijne gaat er een stuk fijner van lopen als ik de juiste map bij juiste setup heb en als ik de powercommander eraf heb knup ik hem er snel weer aan want de gasreactie en vermogenafgifte op alle toerentallen is veel soepeler!

MVG Arnold
 
3e, ik ben nat -O-


4e... En ik ben alweer droog...

Ik was eigenlijk de eerste, maar had geen fuck te melden. Takke teringweer vandaag. Heb echt geen hol uitgevoerd vandaag. Leuk zo'n dagje vrij. Oh ja, ik heb de film Death Race gekeken. Net uit in NL. Hoofdrol Jason Statham (o.a. Snatch, The Italian Job, Mean Machine etc.) altijd leuke films. Maar dit was echt een kutfilm... Weet niet of er nog mensen voor naar de bios gaan, dus zal het plot niet veraden... Alhoewel, plot... Ben alweer vergeten waar ie over ging zeg maar. Zo goed is ie....
 
idd een slechte film,leuk om te kijken als je echt niets te doen hebt.
heb gisteren mirrors gekeken die vond ik wel te gek.

vandaag mijn open koppelingsdeksel en nieuwe drukplaat binnen gekregen uit de usa. *O*
heb mijn remklauwen er ook vanaf gehaald,om morgen naar de coater te brengen.
alles krijgt een mooi gouden kleurtje.
kunnen we weer posen volgend seizoen *D
 
idd een slechte film,leuk om te kijken als je echt niets te doen hebt.
heb gisteren mirrors gekeken die vond ik wel te gek.

vandaag mijn open koppelingsdeksel en nieuwe drukplaat binnen gekregen uit de usa. *O*
heb mijn remklauwen er ook vanaf gehaald,om morgen naar de coater te brengen.
alles krijgt een mooi gouden kleurtje.
kunnen we weer posen volgend seizoen *D

Daar was het vandaag de perfecte dag voor dus... Gelukkig toch nog een 'goede' dagbesteding gehad... :+

Mirrors, heb ik geloof ik ook al zien staan. Zo maar is ff naar binnen hengelen!
 
idd een slechte film,leuk om te kijken als je echt niets te doen hebt.
heb gisteren mirrors gekeken die vond ik wel te gek.

vandaag mijn open koppelingsdeksel en nieuwe drukplaat binnen gekregen uit de usa. *O*
heb mijn remklauwen er ook vanaf gehaald,om morgen naar de coater te brengen.
alles krijgt een mooi gouden kleurtje.
kunnen we weer posen volgend seizoen *D
hoor ik een zwarte TL rijder die zegt dat goud mooi is? :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan