Het grote Suzuki SRAD topic, part 6 a way of life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen deze fotos in de OP kunnen ter vervanging van de oude

motorstek_24131_original.jpg


motorstek_24134_original.jpg


Gr dennis
 
Laatst bewerkt:
Mogge iedereen,
ik was graag naar Barneveld gekomen, maar ik moet met mijn been omhoog van de dokter, er zit een joekel van een ontsteking in en die moet eerst weg..... :( :( . Als dit met antibiotica niet weggaat, moet misschien het mes erin...................brrrrrrrrrr -O- -O- , als ik eraan denk krijg ik het al spaans benauwd................

Goed, nog even een poserplaatje voor oldtimes sake..................

08AN1275-128.jpg


08AN1210-073.jpg


Dit wordt voorlopig de laatste keer op Assen of ander circuit met de SRAD, ik heb haar verkocht en ze gaat haar leven verder als racemotorfiets. Ik mag er nog eens op rijden als ze raceklaar is. Ga ik ook zeker doen, maar dat wordt niet eerder als volgend jaar. Nu op zoek naar iets anders.........................
 
dus toch nog een complicatie Gertie,niet verwacht.Dus je vakantie gaat mooi naar de knoppen?
je motor verkocht,ondanks dat het niet was zoals je verwacht had,gefeliciteerd,nu
kun je toch op zoek naar een andere fiets.
Als je je bedenkt over zaterdag,ik heb een brede seat op mijn TL.plek zat en dat been vinden we wel wat op!! :+ beterschap.
 
Hmm klinkt niet echt lekker, je been, Gertie :N beterschap ermee!

iig goed? dat je je fiets op een redelijke manier kwijt bent, hopen dat je snel weer kunt rijden!
 
Hmm klinkt niet echt lekker, je been, Gertie :N beterschap ermee!

iig goed? dat je je fiets op een redelijke manier kwijt bent, hopen dat je snel weer kunt rijden!
:W nieuw deel
@ gio welkom

de opening moet wel aangepast worden zijn er een paar die ondertussen op wat anders rond rijden
hey pieter zou jij op deze foto een mooi randje willen fabrieken?
kan hij mooi in de openings post
full
 
zet mij ook maar een keer in de openingspost, heb ik ook het gevoel dat ik er bijhoor :D

73893434bu1.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Gertie jammer man ! toch nog kijken nu voor die 1200 ?

uuuuhhhh, neuh, dat wordt een GSX 1400. Ouwe mensen moeten op ouwelullenmotoren.......................... :+ :+ :+
Even een plaatje dan................................

suzuki_gsx1400_1024.jpg


ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ja..........ook deze wordt natuurlijk weer opgeleukt met andere achterschokdempers (schijnt ernstig nodig te zijn, die originele fietspompen zijn je reinste bagger..........), RVS remleidingen, verhogingsblokken onder de achterschokdempers (grondspeling van dit apparaat is gelijk 0), de zaag in het achterspatbord, andere knippertjes, superbikestuurtje, die gekke chromen spiegelstokken eraf, oja, andere voorveertjes. Misschien vergeet ik nog wel wat, maar de originele uitlaten blijven erop !! Tenminste, als het er een is met 2 pijpen. De laatste modellen met die enkele mega-patatzak aan de rechterkant zou wel een andere pijp krijgen.............nou ik denk dat dat het voorlopig wel is..............................

Gertie
 
hey ff zwaaien hiero *O*

ennuh heb tegenwoordig toch echt een TLR dus ff fototje wijzigen in OP


Gertie mooi klote met je been, laten we hopen op goede afloop
-O- *O*
 
Mogge iedereen,
ik was graag naar Barneveld gekomen, maar ik moet met mijn been omhoog van de dokter, er zit een joekel van een ontsteking in en die moet eerst weg..... :( :( . Als dit met antibiotica niet weggaat, moet misschien het mes erin...................brrrrrrrrrr -O- -O- , als ik eraan denk krijg ik het al spaans benauwd................

Goed, nog even een poserplaatje voor oldtimes sake..................

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit wordt voorlopig de laatste keer op Assen of ander circuit met de SRAD, ik heb haar verkocht en ze gaat haar leven verder als racemotorfiets. Ik mag er nog eens op rijden als ze raceklaar is. Ga ik ook zeker doen, maar dat wordt niet eerder als volgend jaar. Nu op zoek naar iets anders.........................

dat is balen, gertie! ik hoop dat het gauw over gaat... opereren lijkt me erg klote!

heel veel succes met herstellen!
 
Gertie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:16:
..........ook deze wordt natuurlijk weer opgeleukt met andere achterschokdempers (schijnt ernstig nodig te zijn, die originele fietspompen zijn je reinste bagger..........), RVS remleidingen, verhogingsblokken onder de achterschokdempers (grondspeling van dit apparaat is gelijk 0), de zaag in het achterspatbord, andere knippertjes, superbikestuurtje, die gekke chromen spiegelstokken eraf, oja, andere voorveertjes. Misschien vergeet ik nog wel wat, maar de originele uitlaten blijven erop !! Tenminste, als het er een is met 2 pijpen. De laatste modellen met die enkele mega-patatzak aan de rechterkant zou wel een andere pijp krijgen.............nou ik denk dat dat het voorlopig wel is..............................

Tegen die tijd heb je hem inmiddels omgebouwd tot een GSX-R 1400 :) Wel uniek.....

Succes met je ontsteking Gertie, da's een nare bijkomstigheid en hoop dat de antibiotica aanslaat.
 
dank allemaal, dinsdagmorgen a.s. om 09.40 uur afspraak met de arts en dan hoor ik wel wat er verder gebeurt. We zien wel, 1 ding weet ik wel zeker, dat been wordt weer beter en volgend voorjaar staat er wel weer een motorfiets.....................(oeps, dat zijn 2 dingen :o )
Ha, misschien de eerste GSX-R 1400 :9 :9 , maar dan zonder kuip..................dikke Yoshi's is wel gaaf maar ook wel een beetje prijzig....................... :9~ :9~ :') :')

Gertie
 
dank allemaal, dinsdagmorgen a.s. om 09.40 uur afspraak met de arts en dan hoor ik wel wat er verder gebeurt. We zien wel, 1 ding weet ik wel zeker, dat been wordt weer beter en volgend voorjaar staat er wel weer een motorfiets.....................(oeps, dat zijn 2 dingen :o )
Ha, misschien de eerste GSX-R 1400 :9 :9 , maar dan zonder kuip..................dikke Yoshi's is wel gaaf maar ook wel een beetje prijzig....................... :9~ :9~ :') :')

Gertie
sterkte dan maar met het pootje en hopen dat de kuur aanslaat

yoshi kopen via ebay of op een gsx 1400 forum scheeld behoorlijk in de kosten natuurlijk
 
avond :W

ik zal morgen wel ff het 1e topic updaten. Ben net pas terug van me werk.. beetje af nu.
 
@gertie: ik heb het een beetje kunnen volgen op dit topic incl de foto's.
Echt balen om zo afscheid van je fiets te moeten nemen, dubbel jammer van je a.s. vakantie en nog die complicatie aan je been.
Veel beterschap en volgend jaar op een potente bike want het is wel een aardig monsterachtig blokkie wat er in zo'n gsx1400 hangt.
En volgende keer missch eerst de bandjes wat beter opwarmen (of zijwieltjes).
full
 
@gertie: ik heb het een beetje kunnen volgen op dit topic incl de foto's.
Echt balen om zo afscheid van je fiets te moeten nemen, dubbel jammer van je a.s. vakantie en nog die complicatie aan je been.
Veel beterschap en volgend jaar op een potente bike want het is wel een aardig monsterachtig blokkie wat er in zo'n gsx1400 hangt.
En volgende keer missch eerst de bandjes wat beter opwarmen (of zijwieltjes).[afbeelding]

Thnx Gio,
ik zal de volgende keer beter opletten en braaf de handel warm rijden, maar of de wilde haren er nu uit zijn................................................... :N :N ik vrees van niet.
Ik wist het eigenlijk ook wel, de MPPCT2 is een prima band, maar ja, ook dit rubber kan niet alles, ze hebben toch een beetje opwarmtijd nodig en dat hebben ze gewoon niet gekregen. MEA CULPA !!!!
Ik denk dat ik maar crashpads aan mijn pak ga maken......................... :+ :+ :+

Kom ik jullie gewoon volgend jaar bij de MM plagen met de 1400, kan ik tenminste op mijn gemakkie erachteraan toeren.........want denk eraan dat jullie natuurlijk niet zomaar van me af zijn, geen SRAD meer wil niet zeggen dat het hiermee afgedaan is. 8-) 8-) 8-)

Grtzzzzzzzzzzzzz Gertie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan