Het grote Super Blackbird topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan moet je er niet zo'n poesverhaal over chronisch ziek bij zetten puur om het lulverhaal... Ik vind dat persoonlijk gewoon niet eerlijk en niet kunnen. De waarheid over de motor en de waarheid over de verkoop.

En dan moet je er niet zo'n poesverhaal over chronisch ziek bij zetten puur om het lulverhaal... Ik vind dat persoonlijk gewoon niet eerlijk en niet kunnen. De waarheid over de motor en de waarheid over de verkoop.

Idd, ik had gisteren ook al een emailtje gestuurd voor een toelichting, maar ik heb nooit iets ontvangen... :N

Ander vraagje hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband en wat kosten banden ongeveer voor en achter voor de Blackbird?

Ik begrijp dat het grotendeels aan je rechterhand ligt, maar kunnen jullie een indicatie geven?

Geef je veel gas en leg je er sportieve bandjes op kan je ze met 5000 wel opmaken. Gooi je er toerbanden onder en doe je rustig met de rechterhand blijven ze er bij mij rustig 12-15k opzitten. Dat is op een ZZR1100. Setje Pilot Road kostte me 172 euro ex montage. Die moeten dus zo'n 10-12k meegaan voor dat geld met mijn rijstijl.

Idd, ik had gisteren ook al een emailtje gestuurd voor een toelichting, maar ik heb nooit iets ontvangen... :N

Sjemig... dat slaat wel alles inderdaad. Hij heeft niet meteen teruggemaild.
Misschien is hij eendagje weg, of aan het werk oid.

Iets meer geduld denk ik?

Mooi hè, dat internet. Elkaar een beetje gek maken op een forum.
Die man (of vrouw?) verkoopt hier nooit een motor weer.
Alles is gebaseerd op aanname's, niemand weet hoe het echt zit....
Kan best een goud eerlijke motor zijn, je weet het niet....

:P _O-

Laatst bewerkt:

Zou best kunnen...maar de meeste die hier lezen hebben al een BB, en zijn hier zeer tevreden mee lees ik zo. Dus die zullen mss niet zo snel ovwerstappen naar een andere? :]

dat bedoel ik...

Voordeel van de twijfel?
NIet binnen 24 uur teruggemaild, zo he...misschien is het iemand die niet 24/7 op inet zit?

waarom zou er iets mis mee zijn.

Ik kocht mijn 2002 ook in 2008 met 11000 km erop.
Spiksplinter nieuw zag hij eruit...
En helemaal niets mis mee, nog steeds niet.

Dit is mijn 2e BB btw

Laatst bewerkt:
Ander vraagje hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband en wat kosten banden ongeveer voor en achter voor de Blackbird?

Ik begrijp dat het grotendeels aan je rechterhand ligt, maar kunnen jullie een indicatie geven?
ik wissel de bandjes 1x per jaar, da's rond de 18-20k (30k met een voorbandje was teveel)
heb 293 betaald voor set MPR2 en 273 voor set Roadsmart

Setje Pilot Road kostte me 172 euro ex montage. Die moeten dus zo'n 10-12k meegaan voor dat geld met mijn rijstijl.
waar krijg je die prijs voor een set?

Nee, was een lulverhaal. Lees maar terug... o.a. de importdatum en hoe lang ie hem zelf beweert op zijn veranda te hebben staan klopt niet.

Lees dan maar eens goed. Hij zegt nergens `ik` of `mijn veranda`

Misschienis hij handelaar en heeft hij de motor in Duitsland van de eerste eigenaar gekocht en was die man wel ziek en had hij een mooie veranda waar de motor altijd gestaan heeft.
Misschien vergezocht maar het kan wel.

Als ik belangstelling zou hebben voor deze BB zou ik gewoon bellen (i.p.v mailen), afspraak maken en kijken.

ik wissel de bandjes 1x per jaar, da's rond de 18-20k (30k met een voorbandje was teveel)
heb 293 betaald voor set MPR2 en 273 voor set Roadsmartwaar krijg je die prijs voor een set?

:? :?

Bedoel je niet andersom ???

Een set voor die prijs?? _O- _O-

_O-

Een beetje leesvoer is altijd wel leuk toch ??

waar krijg je die prijs voor een set?
Duitsland, kwam op 171.52 inclusief verzenden als ik het me goed herinner. Werd ook nog netjes even gebeld of de maten klopten omdat ik een 180 achterbandje op mn 170 velg leg. :} Gaat wel over Pilot Road 1's he, dus niet de nieuwste hipste grippigste bandjes. Voor mij prima, ze zijn rond, worden goed warm en geven genoeg grip bij regen en zon. Portomonee wil nou eenmaal ook wel eens een meevaller.

Zal eens kijken wat een setje MPR2 me dan zou kosten.
Edit: 226 euro ex verzenden. Toch 70 eurootjes verschil.

Laatst bewerkt:
Weet niet wat Pnuesonline.nl tegenwoordig doet?
1x een achterbandje besteld. Niks mis mee en goeie prijs.

Ik had mijn MPR2 achterband bij de motorboer gekocht en er om laten leggen en dat was 225 euro inc.
Dat was vrij veel geld. Ik ben overigens wel enorm tevreden over de band, ik zou m iedereen aanbevelen en neem er zelf weer 1 als deze op is. gok dat ie er nu zo'n 6k onder zit en hij ziet er nog toppie uit (ik hou alles bij in het boekje maar dat ligt boven).

zwembandjes zijn goedkoper, is ook rubber en ook rond.

ik kan trouwens frank ( superblackbird ) van harte aanbevelen voor bandjes, is snel en vakkundig ( nee jammer genoeg geen aandelen in de zaak )

ik denk als je 10.000km of meer haalt op welke band dan ook, dat dat een heel redelijk aantal km's is.

ik heb trouwens een 10 jaar oude auto van de oom van mijn vader gekocht, die reed 2000km tot 2500km in het jaar en heeft zelfs bijna 1 jaar helemaal stil gestaan, vanwege ziekte en overlijden daarna. was starten en rijden ( niet lopen )

kan dus met deze motor ook wel het geval zijn geweest, je weet het natuurlijk nooit zeker, maar het kan wel gewoon een hele goede motor nog zijn hoor.

beste is idd hem in real live te bekijken.

vraagje, is het verstandig om op de achter schokbreker de hardheid in te stellen, of moet ik daar gewoon van afblijven en op standaard laten staan? zit namelijk een schroefje.

Laatst bewerkt:
Ik zou hem laten staan en je veren aanpakken.
Het verschil tussen een standaard veer en een hyperpro (geen aandelen) veer is aanzienlijk....

vraagje, is het verstandig om op de achter schokbreker de hardheid in te stellen, of moet ik daar gewoon van afblijven en op standaard laten staan? zit namelijk een schroefje.
Ja dat is verstandig. Ik weet niet hoe ik hem heb staan, maar ik heb hem aardig dicht geschroefd.
Beetje vreemd dat men hier altijd meteen over andere veren begint, geven ze die dingen ergens gratis weg ofzo? Volgens mij is dat nog altijd een investering van een paar honderd euro.....
Ik rij 80% van de motorrijders het snot voor de ogen met standaard veren. Zijn niet de beste, dat weet ik, maar volgens mij is het minder hard nodig je veren aan te passen dan hier weleens geopperd wordt......
Tis meer de 'heb-factor' volgens mij.... Bochten worden na montage nog steeds als een natte krant genomen. Motor vol met toeters en bellen die erg veel geld kosten en vervolgens schaamranden van 5 cm aan beide zijden... Dat werk.. })

Laatst bewerkt:
dat bedoel ik...

Voordeel van de twijfel?
NIet binnen 24 uur teruggemaild, zo he...misschien is het iemand die niet 24/7 op inet zit?

waarom zou er iets mis mee zijn.

Ik kocht mijn 2002 ook in 2008 met 11000 km erop.
Spiksplinter nieuw zag hij eruit...
En helemaal niets mis mee, nog steeds niet.

Dit is mijn 2e BB btw

Ik kocht mijn ZZR uit 2006 een half jaar terug met 3100km op de teller. Je kunt je bij voorbaat afvragen en gissen naar waarom er zo weinig op staat, maar als je een motor bekijkt en proefrijd weet je het meteen. Je hoeft een persoon of bedrijf niet te vertrouwen maar de motor zelf.

heb 293 betaald voor set MPR2 en 273 voor set Roadsmartwaar krijg je die prijs voor een set?
Dat is wel de oude Pilot Road, niet de nieuwere Pilot Road 2 of 3. En als je een beetje rondvraagt zijn er wel bedrijven die voor die prijs willen leveren. Je komt ze in elk geval her en der voor 199 Euro tegen....
De groothandels boden ze mij ook tegen belachelijk lage prijzen aan, maar ik verkoop ze bijna niet meer omdat de vraag er niet meer naar is. De oude Road wordt nog vrijwel alleen maar aan rijscholen verkocht, en dat zijn meestal 120/60 en 160/60 bandenmaten......

Ik kocht mijn ZZR uit 2006 een half jaar terug met 3100km op de teller. Je kunt je bij voorbaat afvragen en gissen naar waarom er zo weinig op staat, maar als je een motor bekijkt en proefrijd weet je het meteen. Je hoeft een persoon of bedrijf niet te vertrouwen maar de motor zelf.

Dat is waar, maar het is wel apart...523 km. Maar hoeft idd niks mis mee te zijn.

Maar ik wacht nog ff een tijdje met de aanschaf van een Blackbird.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan