Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan moet je er niet zo'n poesverhaal over chronisch ziek bij zetten puur om het lulverhaal... Ik vind dat persoonlijk gewoon niet eerlijk en niet kunnen. De waarheid over de motor en de waarheid over de verkoop.
Het makkelijkst aan het achterlicht. Een carb.-model heeft een laag achterlicht (lampen naast elkaar), de injectiemodellen een dubbelhoog achterlicht (lampen boven elkaar).Waar kun je dat aan zien Jeroen?
Spijker op zijn kop.Ik begrijp dat het grotendeels aan je rechterhand ligt,
Het makkelijkst aan het achterlicht. Een carb.-model heeft een laag achterlicht (lampen naast elkaar), de injectiemodellen een dubbelhoog achterlicht (lampen boven elkaar).
Idd, ik had gisteren ook al een emailtje gestuurd voor een toelichting, maar ik heb nooit iets ontvangen...
Mooi hè, dat internet. Elkaar een beetje gek maken op een forum.
Die man (of vrouw?) verkoopt hier nooit een motor weer.
Alles is gebaseerd op aanname's, niemand weet hoe het echt zit....
Kan best een goud eerlijke motor zijn, je weet het niet....
ik wissel de bandjes 1x per jaar, da's rond de 18-20k (30k met een voorbandje was teveel)Ander vraagje hoe lang doen jullie ongeveer met een achterband en wat kosten banden ongeveer voor en achter voor de Blackbird?
Ik begrijp dat het grotendeels aan je rechterhand ligt, maar kunnen jullie een indicatie geven?
waar krijg je die prijs voor een set?Setje Pilot Road kostte me 172 euro ex montage. Die moeten dus zo'n 10-12k meegaan voor dat geld met mijn rijstijl.
Nee, was een lulverhaal. Lees maar terug... o.a. de importdatum en hoe lang ie hem zelf beweert op zijn veranda te hebben staan klopt niet.Mooi hè, dat internet. Elkaar een beetje gek maken op een forum.
ik wissel de bandjes 1x per jaar, da's rond de 18-20k (30k met een voorbandje was teveel)
heb 293 betaald voor set MPR2 en 273 voor set Roadsmartwaar krijg je die prijs voor een set?
Mooi hè, dat internet. Elkaar een beetje gek maken op een forum.
Duitsland, kwam op 171.52 inclusief verzenden als ik het me goed herinner. Werd ook nog netjes even gebeld of de maten klopten omdat ik een 180 achterbandje op mn 170 velg leg. Gaat wel over Pilot Road 1's he, dus niet de nieuwste hipste grippigste bandjes. Voor mij prima, ze zijn rond, worden goed warm en geven genoeg grip bij regen en zon. Portomonee wil nou eenmaal ook wel eens een meevaller.waar krijg je die prijs voor een set?
Ja dat is verstandig. Ik weet niet hoe ik hem heb staan, maar ik heb hem aardig dicht geschroefd.vraagje, is het verstandig om op de achter schokbreker de hardheid in te stellen, of moet ik daar gewoon van afblijven en op standaard laten staan? zit namelijk een schroefje.
dat bedoel ik...
Voordeel van de twijfel?
NIet binnen 24 uur teruggemaild, zo he...misschien is het iemand die niet 24/7 op inet zit?
waarom zou er iets mis mee zijn.
Ik kocht mijn 2002 ook in 2008 met 11000 km erop.
Spiksplinter nieuw zag hij eruit...
En helemaal niets mis mee, nog steeds niet.
Dit is mijn 2e BB btw
Dat is wel de oude Pilot Road, niet de nieuwere Pilot Road 2 of 3. En als je een beetje rondvraagt zijn er wel bedrijven die voor die prijs willen leveren. Je komt ze in elk geval her en der voor 199 Euro tegen....ik wissel de bandjes 1x per jaar, da's rond de 18-20k (30k met een voorbandje was teveel)
heb 293 betaald voor set MPR2 en 273 voor set Roadsmartwaar krijg je die prijs voor een set?
Ik kocht mijn ZZR uit 2006 een half jaar terug met 3100km op de teller. Je kunt je bij voorbaat afvragen en gissen naar waarom er zo weinig op staat, maar als je een motor bekijkt en proefrijd weet je het meteen. Je hoeft een persoon of bedrijf niet te vertrouwen maar de motor zelf.