Medic-XX
MF veteraan
Komt zowaar een eind aan dit topic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jeutje!!
Pagina 96? Ga ik in dit leven nog meemaken dat er een BB-Topic deel 2 komt?
Na 8 jaar?
Holie smek!
Eén van de moderators lief aankijken misschien??Vast wel...De vraag is....Wie neemt deel 2 over???
Eén van de moderators lief aankijken misschien??
Haha wat een dombo ben ik toch ook soms.. Ik zit zo met mn kop bij mn opleiding dat ik daar dus weer niet aan denk. Ik heb het opgezocht, hij zit normaal gesproken vast met zo'n rubber stiek. Net als die over je gereedschapssetje zit. Die zijn ook al helemaal vergaan trouwens. Snap niet dat ze daar niet gewoon zo'n degelijke strip voor hebben gebruikt als die over de accu heen zit. Maargoed. Bedankt voor je tip! Nu weet ik in ieder geval zeker dat het niet zit zoals het hoort en kan ik er wat aan doenWil jij zeggen dat je nog geen WPHB hebt Daar kan ik je eventueel wel mee helpen.
Kan er op het BOC forum niets van vinden, sorry.Weet iemand ergens een How To klepspeling stellen te vinden ?
Weet iemand ergens een How To klepspeling stellen te vinden ?
Wil jij zeggen dat je nog geen WPHB hebt Daar kan ik je eventueel wel mee helpen.
Ik maak wel een share aan als ik thuis benLinkje...?
De vraag was of je de vering veranderd door meer veervoorspanning te geven. Mijn antwoord (reeds gegeven) is dus nee, dat doe je niet. De vering blijft exact hetzelfde, alleen de rijhoogte en negatieve veerweg veranderen.Ja das weer een verhaal over hoe goed andere veren zijn en dat de standaard vering bagger is. Was al bekend.
Maar dat was niet de vraag.....
Ja, die weet ik wel voor je (mijn BB is ook gepaintbrushed). Kom maar eens kijken....Goede mogge blackbird rijders!!!!
Vraagje weet iemand een goede paintbruschkunstenaar?
In de buurt van noordholland?
En heeft iemand nog tips suggesties wat voor kleur mooi id op de BB behalve zwart? En de standaard kleuren
Dankje alvast
Ik maak wel een share aan als ik thuis ben
http/www.cbr1100xx.org/files/reference/CBR1100XX_Shop_Manual.pdf
Veel dealers (waaronder ik) hebben het gewoon op voorraad. En anders via internet:
Corrosion Prevention, corrosionblock, acf-50, superlube, mattchem marine
De gewone spuitbus is prima voor vrijwel alle toepassingen.Binnenkort bestel ik een liter bij je, kan ook bezorgt worden toch? Welke raad je aan de dikke of de dunne? En moet je dit na de winter nog verwijderen van de motor?
De gewone spuitbus is prima voor vrijwel alle toepassingen.
Het lost langzaam op in water, dus gewoon de motor vaker wassen is voldoende om het te verwijderen. Het kan nodig zijn om de behandeling bij een lange winter nog een keertje te herhalen.
Ga naar een garage die er verstand van heeft en de gereedschappen. Je bent er echt een dag mee bezig.
Zelf kuip en tank en luchtfilterhuis verwijderen en dan wegbrengen scheelt een hoop geld.
Mits je zelf alle spullen hebt dan kun je het zelf doen.
Als je bovenstaande delen hebt verwijderd. Zie je dat de injectie module of brandstof module bij carb aan de kant moet. Kleppendeksel verwijderen Dan wijst de weg vanzelf. Maar het is een echt delicaat werkje.
De vraag zat nog verder terug volgens mij.De vraag was of je de vering veranderd door meer veervoorspanning te geven. Mijn antwoord (reeds gegeven) is dus nee, dat doe je niet. De vering blijft exact hetzelfde, alleen de rijhoogte en negatieve veerweg veranderen.
En linker.En zelf doen is leuker.