Het grote Super Blackbird topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil jij zeggen dat je nog geen WPHB hebt :? Daar kan ik je eventueel wel mee helpen.
Haha wat een dombo ben ik toch ook soms.. Ik zit zo met mn kop bij mn opleiding dat ik daar dus weer niet aan denk. Ik heb het opgezocht, hij zit normaal gesproken vast met zo'n rubber stiek. Net als die over je gereedschapssetje zit. Die zijn ook al helemaal vergaan trouwens. Snap niet dat ze daar niet gewoon zo'n degelijke strip voor hebben gebruikt als die over de accu heen zit. Maargoed. Bedankt voor je tip! Nu weet ik in ieder geval zeker dat het niet zit zoals het hoort en kan ik er wat aan doen :)
 
Weet iemand ergens een How To klepspeling stellen te vinden ?


Ga naar een garage die er verstand van heeft en de gereedschappen. Je bent er echt een dag mee bezig.
Zelf kuip en tank en luchtfilterhuis verwijderen en dan wegbrengen scheelt een hoop geld.
Mits je zelf alle spullen hebt dan kun je het zelf doen.
Als je bovenstaande delen hebt verwijderd. Zie je dat de injectie module of brandstof module bij carb aan de kant moet. Kleppendeksel verwijderen Dan wijst de weg vanzelf. Maar het is een echt delicaat werkje.
 
Goede mogge blackbird rijders!!!!

Vraagje weet iemand een goede paintbruschkunstenaar?
In de buurt van noordholland?
En heeft iemand nog tips suggesties wat voor kleur mooi id op de BB behalve zwart? En de standaard kleuren
Dankje alvast
 
Ja das weer een verhaal over hoe goed andere veren zijn en dat de standaard vering bagger is. Was al bekend.
Maar dat was niet de vraag.....

:P
De vraag was of je de vering veranderd door meer veervoorspanning te geven. Mijn antwoord (reeds gegeven) is dus nee, dat doe je niet. De vering blijft exact hetzelfde, alleen de rijhoogte en negatieve veerweg veranderen.
 
Goede mogge blackbird rijders!!!!

Vraagje weet iemand een goede paintbruschkunstenaar?
In de buurt van noordholland?
En heeft iemand nog tips suggesties wat voor kleur mooi id op de BB behalve zwart? En de standaard kleuren
Dankje alvast
Ja, die weet ik wel voor je (mijn BB is ook gepaintbrushed). Kom maar eens kijken....
 
Binnenkort bestel ik een liter bij je, kan ook bezorgt worden toch? Welke raad je aan de dikke of de dunne? En moet je dit na de winter nog verwijderen van de motor?
De gewone spuitbus is prima voor vrijwel alle toepassingen.
Het lost langzaam op in water, dus gewoon de motor vaker wassen is voldoende om het te verwijderen. Het kan nodig zijn om de behandeling bij een lange winter nog een keertje te herhalen.
 
De gewone spuitbus is prima voor vrijwel alle toepassingen.
Het lost langzaam op in water, dus gewoon de motor vaker wassen is voldoende om het te verwijderen. Het kan nodig zijn om de behandeling bij een lange winter nog een keertje te herhalen.

Ik ga dan toch voor de literfles, want het is toch gewoon hetzelfde spul, toch?
 
Ga naar een garage die er verstand van heeft en de gereedschappen. Je bent er echt een dag mee bezig.
Zelf kuip en tank en luchtfilterhuis verwijderen en dan wegbrengen scheelt een hoop geld.
Mits je zelf alle spullen hebt dan kun je het zelf doen.
Als je bovenstaande delen hebt verwijderd. Zie je dat de injectie module of brandstof module bij carb aan de kant moet. Kleppendeksel verwijderen Dan wijst de weg vanzelf. Maar het is een echt delicaat werkje.

Klepspeling meten is geen probleem. Tot daar aan toe weet ik de weg. Gaat me om t stuk daarna, dat is mij nog onbekend. Is het mogelijk de nokkenasketting vast te ty rippen en de nokkenassen dan alsnog opzij te leggen bv ?

En om t allemaal te laten doen heb ik momenteel eigenlijk domweg geen geld.
En zelf doen is leuker. :)
 
De vraag was of je de vering veranderd door meer veervoorspanning te geven. Mijn antwoord (reeds gegeven) is dus nee, dat doe je niet. De vering blijft exact hetzelfde, alleen de rijhoogte en negatieve veerweg veranderen.
De vraag zat nog verder terug volgens mij.
'Hoe kan je de standaard vering optimaal instellen?'
Zo begon het.
 
En zelf doen is leuker. :)
En linker. :X
Ben zelf redelijk technisch, maar dit soort dingen ga ik echt niet zelf doen.
Ik krijg het voor mekaar om bij het verwisselen van de achterremblokken van een Passat voor €500,- sleutelschade aan te richten.... B| Auw...
(daar gíng mijn setje Hyperpro's...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan