Het grote Super Blackbird topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar die valt dan weer meer te vergelijken met de CBF1000F denk ik zo maar, of CBF1000 hoe heet die. Ben wel met je eens dat dat een heel leuk ding is voor eigenlijk relatief weinig geld.

Ik heb met de 1250F gereden. Ze hebben van een toer/sportfiets gewoon een Bandit, net als de 650, gepakt en deze aangekleed. Het rijden vind ik zo verschrikkelijk saai op deze fiets, ik kon hier geen plezier aan beleven.

Nee.
De verkoopdirecteur van Honda vertelde mij dat al jaren geleden toen de nieuwe vestiging op Schiphol geopend werd. Ik was toen de voorzitter van de Blackbirdclub, vandaar dat ik hem even mocht spreken.
De opvolger was wel klaar/getest, maar Honda zag geen brood meer in zware sport/toermachines. Gezien de ontwikkelingen op de markt hebben ze inderdaad gelijk gekregen.

Jammer dat er nooit een enkele foto van is uitgelekt dan. En snap niet waar honda het onderzoek op baseert, de Blackbird is een geweldige motor maar logisch dat de laatste verkoopcijfers slecht waren want er is veel te lang niks veranderd aan het model. Een 2e hands is daarom steeds meer de eerste keuze van kopers. Maargoed de VFR1200 zal wel genoeg zijn, ze kunnen er misschien een VFR1200R versie van maken?

Maar volgnes mij heeft zo'n VFR ook vermogen zat voor de meeste mensen, dat is het niet zo zeer. Het is gewoon een heel ander type motor, en dat spreekt mij niet echt aan bijvoorbeeld. Waar een hippe blackbird dat wel zou doen.

je kan beter van een ander soort of merk motor stappen en dan de vfr1200 kopen dan is het een pracht machine.

maar als je van de blackbird afstapt en dan op een vfr1200 dan ga je er niet of nauwelijks op vooruit. ( mijn mening in ieder geval, sorry als ik gaar iemand mee aanval )

ik vind het trouwens niet eens een lelijk ding, maar de blackbird vind ik toch mooier qua looks.

maar die cadan aandrijving op mijn blackbird lijkt me wel wat.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Datum eerste toelating 07-03-2001

Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-07-2011

Datum eerste afgifte Nederland 27-07-2011

:X Lekker laten staan... :X

Nog overjarig ook trouwens, is een carb-versie....

Laatst bewerkt:
De teller zegt niks. Laatst een bouwpakketje aanschouwt met 'maar' 6.000 km op de klok...
Terwijl de rest van motor minimaal 60.000 km schreeuwde....

Staat Dual-CBS op de kont. Bij de injectie staat daar PGM-F1.
Kan natuurlijk ook een Injectie zijn met een verkeerde kont. Komt ook nog wel eens geregeld voor....

Haha, ik zag het ook al van die Smart en vfr, en had mijn twijfels. Bedankt voor het speurwerk.

Hoe dan ook....al is het een handelaar die deze motor pas recent heeft ingevoerd....dat betekend dat hij de motor goedkoper heeft gekocht als waar hij m voor aanbiedt, voor de rest kan de history van de motor kloppen en het best een goede motor zijn :)

Hoe dan ook....al is het een handelaar die deze motor pas recent heeft ingevoerd....dat betekend dat hij de motor goedkoper heeft gekocht als waar hij m voor aanbiedt, voor de rest kan de history van de motor kloppen en het best een goede motor zijn :)

:Y maar die km stand blijft erg verdacht......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan