DualDevil
MF veteraan
maar die valt dan weer meer te vergelijken met de CBF1000F denk ik zo maar, of CBF1000 hoe heet die. Ben wel met je eens dat dat een heel leuk ding is voor eigenlijk relatief weinig geld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee.
De verkoopdirecteur van Honda vertelde mij dat al jaren geleden toen de nieuwe vestiging op Schiphol geopend werd. Ik was toen de voorzitter van de Blackbirdclub, vandaar dat ik hem even mocht spreken.
De opvolger was wel klaar/getest, maar Honda zag geen brood meer in zware sport/toermachines. Gezien de ontwikkelingen op de markt hebben ze inderdaad gelijk gekregen.
Ik zag nog een advertentie op mp
http://motoren.marktplaats.nl/motor...RLlHlT5We//BDpYyA3z8/vwPelrE=&fta_ind=11&fs=1
Datum eerste toelating 07-03-2001
Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-07-2011
Datum eerste afgifte Nederland 27-07-2011
Lekker laten staan...
Lekker laten staan...
Nog overjarig ook trouwens, is een carb-versie....
Zo heb ik een vriendin.Kan natuurlijk ook een Injectie zijn met een verkeerde kont. Komt ook nog wel eens geregeld voor....
Staat Dual-CBS op de kont. Bij de injectie staat daar PGM-F1.
Kan natuurlijk ook een Injectie zijn met een verkeerde kont. Komt ook nog wel eens geregeld voor....
Zo heb ik een vriendin.
Nu in ieder geval niet, want mijn vrouw is thuis.
Leest niet mee zeker?
Zit niet zoveel speurwerk aan hoor. Gewoon een mailtje gestuurd voor het kenteken en vervolgens het kenteken op de site van het RDW ingevoerd.Bedankt voor het speurwerk.
Zo heb ik een vriendin.
Haha, ik zag het ook al van die Smart en vfr, en had mijn twijfels. Bedankt voor het speurwerk.
Hoe dan ook....al is het een handelaar die deze motor pas recent heeft ingevoerd....dat betekend dat hij de motor goedkoper heeft gekocht als waar hij m voor aanbiedt, voor de rest kan de history van de motor kloppen en het best een goede motor zijn