Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom maar eens kijken naar mijn rode. Daar heb ik 4 winters mee doorgereden, en je vindt geen enkel plekje roest (ACF50 is het geheim).Hebben jullie al eens de winter door gereden met de BB en hoe is die uit de strijd gekomen?
Hey Erik welkom
Alvast een tip met betrekking de topkoffer
Mijn ervaring met topkoffer is dat bij een standaard ruit de motor bij
180kmph onstabiel wordt op de voorkant ( stijgt letterlijk op) wheelyyy .....
Superblackbird heeft diverse dubbel gewubbelde ruitjes werkt perfect
Even op zijn onderschrift drukken/ klikken
Ps blauwe zijn mooier en gaan platter door de bocht je kan met je spiegels de grond raken
Kom maar eens kijken naar mijn rode. Daar heb ik 4 winters mee doorgereden, en je vindt geen enkel plekje roest (ACF50 is het geheim).
De voorpoten zijn al aangetast bij mij, die had ik al gepland voor in de volgende lente. Het gaat mij er eigenlijk meer om wat er onder de kuipen afspeelt. Ik heb ooit doorgereden met een GSX750F. Zo op een eerste oogopslag was hij mooi, maar als je de kuipen eraf haaltKom maar eens kijken naar mijn rode. Daar heb ik 4 winters mee doorgereden, en je vindt geen enkel plekje roest (ACF50 is het geheim).
Zoals een menigeen weet rij (reed) ik toch ook wat harder dan 120, en ook ik heb een standaard ruitje én top koffer maar nog nooit last gehad van genoemde.
Zelfs niet met 240 /250 (op de DUITSE autobahn) .
Misschien moet je er toch maar een spoiler op monteren Eric
De voorpoten zijn al aangetast bij mij, die had ik al gepland voor in de volgende lente. Het gaat mij er eigenlijk meer om wat er onder de kuipen afspeelt. Ik heb ooit doorgereden met een GSX750F. Zo op een eerste oogopslag was hij mooi, maar als je de kuipen eraf haalt
En carburatie en winter gaat ook goed samen? Geen bevroren carburateurs?
Voorbeeldje van een CBX750F die ik ooit had (geen photosoep)
[afbeelding]
Tja maar je bent een reus op de BB
Ik kom maar net boven me ruitje uit en met me voetjes bij de grond
Laatste paar keer zonder koffer weggeweest en rijdt toch 10x beter
De motor was koeler op dat momentDas u.... Coool man....
Ik ben 1.97 dus ik zal wel boven het ruitje uitkomen. Topkoffer heeft mijn voorkeur boven een rugzak. Een vriend van mij heeft als arts in opleiding ook op de spoedeisende hulp gewerkt heeft en een aantal keren slachtoffers van motorongevallen gezien die gebroken ribben hadden en
zelfs een met een pen doorboorde long van de harde spulllen die ze in een rugzak hadden.
Er zijn inmiddels wel veel betere rugzakken voor motoren op de markt maar ik heb er gewoon geen goed gevoel bij.
De motor was koeler op dat moment
fair enough, ieder zijn/haar voorkeurTopkoffer heeft mijn voorkeur boven een rugzak. Een vriend van mij heeft als arts in opleiding ook op de spoedeisende hulp gewerkt heeft en een aantal keren slachtoffers van motorongevallen gezien die gebroken ribben hadden en zelfs een met een pen doorboorde long van de harde spulllen die ze in een rugzak hadden.
Er zijn inmiddels wel veel betere rugzakken voor motoren op de markt maar ik heb er gewoon geen goed gevoel bij.
Ik heb o.a. gereden met div600 en 900 met en zonder koffer en merkte echt wel een groot verschil.Ik rij met of zonder topkoffer en ik merk niet eens dat ie erop zit op mn ZZR. Zal wel met je eigen omvang te maken hebben misschien. Merk natuurlijk wel als ie volgestouwd zit, maar dat is logisch. Voor mij ook liever topkoffer dan rugzak hoor.
fair enough, ieder zijn/haar voorkeur
In mijn rugzak zit overigens alleen regenpak, broek (als ik in leer rij), boterhammen, geel hesje en schadeformulier (telefoon, pen, sleutels, portemonaie etc. zitten in mijn mini-tanktas).
Ik voel mij hier niet onveilig bij, en prefereer dit boven een grote zware windvangende topkoffer.
Veel dealers (waaronder ik) hebben het gewoon op voorraad. En anders via internet:Waar koop je dit en is het gewoon een kwestie van inspuiten???
Veel dealers (waaronder ik) hebben het gewoon op voorraad. En anders via internet:
Corrosion Prevention, corrosionblock, acf-50, superlube, mattchem marine