Effe up-date:
De Bird staat er gestript bij. Het lijkt wel een halve naked. De meeste onderdelen zijn binnen en komende week kan er gestart worden met opbouwen en het spuiten van de kuipdelen. Als alles volgens plan blijft verlopen is de motor met 2 weken weer rijklaar. Tel daar nog een weekje onvoorzien bij op, dan is hij eind oktober klaar.
Nu eerst nog even op zoek naar een nieuwe helm. De mijne heeft de rotswand gekust. Het lijkt mij niet verstandig om er mee te blijven rijden.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Schuberth S1Pro. Bij FC-Moto zijn diverse maten nog op voorraad. Binnenkort maar eens een zaterdagritje naar Aken aan wagen.
Spuitbus of flacon maakt niets uit, behalve in de prijs per centiliter (spuitbus is veel duurder).Welke adviseer je als handigste voor de motor. De flacon of de spuitbus. Of maakt dat niet uit?
En doe je ook je uitlaat met dit spul?
Ik zag nog een advertentie op mp
http://motoren.marktplaats.nl/motor...RLlHlT5We//BDpYyA3z8/vwPelrE=&fta_ind=11&fs=1
Effe up-date:
De Bird staat er gestript bij. Het lijkt wel een halve naked. De meeste onderdelen zijn binnen en komende week kan er gestart worden met opbouwen en het spuiten van de kuipdelen. Als alles volgens plan blijft verlopen is de motor met 2 weken weer rijklaar. Tel daar nog een weekje onvoorzien bij op, dan is hij eind oktober klaar.
Nu eerst nog even op zoek naar een nieuwe helm. De mijne heeft de rotswand gekust. Het lijkt mij niet verstandig om er mee te blijven rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar een Schuberth S1Pro. Bij FC-Moto zijn diverse maten nog op voorraad. Binnenkort maar eens een zaterdagritje naar Aken aan wagen.
Dat verhaal met die pen door een long deed me wel even aan het denken... ik rij al 6 jaar met een pen in mijn motorjas in de binnenzak... die is er nu dus meteen uit.
nooit maar dan ook nooit scherpe dingen in je zakken doen tijdens motorrijden.
ik heb zelfs mijn sleutels nooit in jas of broek. ik heb alles in tanktas.
nooit maar dan ook nooit scherpe dingen in je zakken doen tijdens motorrijden.
ik heb zelfs mijn sleutels nooit in jas of broek. ik heb alles in tanktas.
Ik zag nog een advertentie op mp
http://motoren.marktplaats.nl/motor...RLlHlT5We//BDpYyA3z8/vwPelrE=&fta_ind=11&fs=1
Hoezo? Ik heb hiervoor een Falco gehad die 4 jaar lang bij de dealer in de showroom stond, na het vervangen van alle vloeistoffen is er niet op achteruit gegaan. Één druk op de startknop van ongeveer 2 seconden en de motor kwam tot leven na 4 jaarIk bedoel meer, van dit kan toch bijna niet, deze is misschien slechter dan eentje met een lage km-stand, waar wel mee gereden is.
Hoezo? Ik heb hiervoor een Falco gehad die 4 jaar lang bij de dealer in de showroom stond, na het vervangen van alle vloeistoffen is er niet op achteruit gegaan. Één druk op de startknop van ongeveer 2 seconden en de motor kwam tot leven na 4 jaar
Voor de rest.... kwijlWat vind ik het toch jammer dat ik geen 6000 Euro heb liggen.
Nee.[afbeelding]
Komt er ooit nog eens een nieuwe Blackbird ?
Oja das waar, die vult dat gat wel behoorlijk op alleen is die idd spuuglelijk, daarom had ik hem niet vooraan in mijn geheugen zittenHebben ze niet de VFR 1200 hiervoor ontwikkeld? Als concurrent voor de FJR-achtige motoren?
Sportief, toeren, cardan en naar mijn persoonlijke smaak helaas heel erg lelijk.