Señor Azul
Die hard MF'er
Yep, maar dan met de cabrio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel Martin.Tjee Hans sterkte man.
Heb je er niets van gemerkt dan? Over algemeen knapt zo'n motor er aardig van op als de klepspeling zo verlopen is. Volgend jaar lente maar doen als ik de motor uit de stalling haal.
Zal... maar ik heb t alleen gemeten.
Bezig de boel weer dicht te schroeven.
Hij moet me nog een kleine 500 km rondrijden, daarna s op zoek naar iemand die ook daadwerkelijk plaatjes kan vervangen.
Aangezien ik altijd hoor dat de klepspeling bij een Bird zelden of nooit verloopt was dit niet t eerste waar ik aan dacht toen ik merkte dat ie inderdaad net iets slechter ging lopen de laatste tijd.
Nu staat er dus op m'n lijstje:
1-Klepspeling
2-Nieuwe bougies en nieuw luchtfilter
3-Carbs ultrasoon reinigen
4-Carbs synchroon stellen.
Als je iemand gevonden hebt die kleppen kan stellen ....laat het me even weten..
dat hoeft toch nooit bij een honda??
kun je dat voelen of horen als ze aan een klep-stel beurt toe zijn?
ik heb nu 50.000 op de klok bijna
Jouw Bird moet ook ?
Jij
M-F BlackBird klepstel meeting van maken ?
Ik laat het bij Fourdeel doen, ook hier in Purmerend. Alle BB's die ik heir voor een grote beurt krijg breng ik daar even langs voor de kleppen, de rest doe ik hier.Als je iemand gevonden hebt die kleppen kan stellen ....laat het me even weten..
De rode van mij is daar een voorbeeld van. De gele controleer ik eens in de 48.000km.De meesten zijn het erover eens dat de kleppen van een BlackBird nauwelijks verlopen en dat klepstellen en zelfs controle zeker niet elke beurt nodig is.
Er zijn Birds die 100.000 op de klok hebben staan en waar het stellen van de kleppen nog niet nodig is geweest.
Vandaag kleppendeksel maar s opgelicht en klepspeling gemeten.
Inlaat was allemaal prima.... maar de uitlaatzijde....
0,18/0,18----0,20/0,20----0,18/0,16----0,17/0,14
Dat is toch behoorlijk verlopen
Moet wel zeggen dat de Bird ook regelmatig zwaar aan de bak mag, dat ie echt moeten geven wat ie in huis heeft, maar dit verloop schrok ik toch wel van
Vraag me af of hierin ook een verklaring kan liggen dat de 4 in 2 uitlaat aan de rechterzijde veel warmer word dan links
Hey halloHallo,
Ik rijd zomer en winter door en zo'n 90 km. per dag. Dus het verbruik speelt bij mij wel een rol. Is een BB een motor waar je een redelijk verbruik mee kunt halen bij normaal woon-werk verkeer? Ik rijd nu 1 op 17 met de CBR.
Het wordt nog even sparen maar de moosite vind ik de BB in de titamium kleur en ik zal en minimaal een topkoffer op moeten hebben voor woon-werk.
Is de motor uberhaupt een beetje geschikt voor woon-werk verkeer? Ik rijd meest snelweg en regelmatig een stukje file.