Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgende maand heb ik mijn NC750X DCT een jaar in mijn bezit. Ik heb me eerder minder enthousiast uitgelaten over de D(rive)-stand van de DCT. Ik had het gevoel dat de motor onnodig laag in toeren draait. Daar wil ik even op terug komen. Ik heb me zelf de laatste drie ritten min of meer gedwongen om in de D-stand te rijden, om zo echt te ervaren hoe dat rijdt. Ik heb dit solo, maar ook met duopassagier gedaan. En ik moet eerlijk bekennen, als je er aan gewend raakt, is het prima te doen; sterker nog, ik vind het heerlijk rijden. De motor is superzuinig en het rijdt heel rustgevend. Je hebt het gevoel of er een diesel onder je ligt te stampen . De drie sportstanden zijn uiteraard leuk als je wilt "spelen", maar als je relaxed wilt toeren, ligt de D-stand voor de hand. Is dit ook jullie ervaring?
Dat komt dus overeen met de D-stand van de DCT: 50 in zijn 5 en bij 60+ schakelt hij naar 6. Als ik vlug moet handelen, schakelt hij automatisch een versnelling terug (gelukkig).Geen idee, rij geen DCT
Maar...als ik er vanuit ga dat ik vlug moet kunnen handelen blijf ik in een lagere versnelling zitten...
Heb ik dat niet, dan rij ik gemakkelijk 50-70 in zijn 5 (70-80 in zijn 6)
of je schakelt ff met je flippers .......Dat komt dus overeen met de D-stand van de DCT: 50 in zijn 5 en bij 60+ schakelt hij naar 6. Als ik vlug moet handelen, schakelt hij automatisch een versnelling terug (gelukkig).
Zou normaal gesproken moeten passen. Ik heb n bayard 2 en die Past er makkelijk inWeet iemand of de LS2 FF399 Valiant Single Mono Helm in de buddy van de NC 750 uit 2014 past? Ik kan het nergens vinden en wil deze helm graag online bestellen...
Thanks! En wat denk je van een Shark Evoline Series 3 Hataum Mat Helm?Zou normaal gesproken moeten passen. Ik heb n bayard 2 en die Past er makkelijk in
Hoi allemaal, ik wil de 36000 kilometer beurt zelf gaan uitvoeren van mijn nc750x dct uit 2016
Heeft iemand een adres om de olie en oliefilters aan te schaffen. Bij mpartz kan je de motor opgeven en kleine beurt voor de materialen.
Weet iemand of de LS2 FF399 Valiant Single Mono Helm in de buddy van de NC 750 uit 2014 past? Ik kan het nergens vinden en wil deze helm graag online bestellen...
Dat wist ik niet, ga ik uitzoeken! Ik zit sowieso nooit groter dan een M, dus waarschijnlijk gaat dat goed komenIk denk dat je even op moet letten of je een grote(re) of kleine buitenschaal hebt.
Sommige motorhelmen hebben een buitenschaal voor meerdere maten.
xs, s, m in M schaal, l, xl, xxl in XXL schaal.
En een XXL schaal kan misschien net wat krap zitten in de Frunk.
Ik zie dat ik niet helemaal duidelijk omschreven heb. Op de website kun je voor de motor kiezen en dan daarvoor de onderdelen voor een grote / kleine beurt worden dan weergegeven.Bij dezelfde website? maar dan grote beurt?
Dat wist ik niet, ga ik uitzoeken! Ik zit sowieso nooit groter dan een M, dus waarschijnlijk gaat dat goed komen
Ik zie dat ik niet helemaal duidelijk omschreven heb. Op de website kun je voor de motor kiezen en dan daarvoor de onderdelen voor een grote / kleine beurt worden dan weergegeven.
Hoi allemaal, ik wil de 36000 kilometer beurt zelf gaan uitvoeren van mijn nc750x dct uit 2016
Heeft iemand een adres om de olie en oliefilters aan te schaffen. Bij mpartz kan je de motor opgeven en kleine beurt voor de materialen.
Volgende maand heb ik mijn NC750X DCT een jaar in mijn bezit. Ik heb me eerder minder enthousiast uitgelaten over de D(rive)-stand van de DCT. Ik had het gevoel dat de motor onnodig laag in toeren draait. Daar wil ik even op terug komen. Ik heb me zelf de laatste drie ritten min of meer gedwongen om in de D-stand te rijden, om zo echt te ervaren hoe dat rijdt. Ik heb dit solo, maar ook met duopassagier gedaan. En ik moet eerlijk bekennen, als je er aan gewend raakt, is het prima te doen; sterker nog, ik vind het heerlijk rijden. De motor is superzuinig en het rijdt heel rustgevend. Je hebt het gevoel of er een diesel onder je ligt te stampen . De drie sportstanden zijn uiteraard leuk als je wilt "spelen", maar als je relaxed wilt toeren, ligt de D-stand voor de hand. Is dit ook jullie ervaring?
Na ongeveer 3 maanden de Honda NC750x handgeschakeld in mijn bezit te hebben gehad, is die nu zeker wel toe aan een grote beurt. Ik heb er zo'n 12000 km mee gereden en naar mijn mening rijdt deze fantastisch. Zoals al eerder gemeld is het een zeer zuinige motorfiets en voor mij ook heel praktisch. Ik moet wel heel goed mijn best doen om deze onder de 1 op 25 te krijgen. Maar meestal zit ik op een gemiddelde van 1 op 28. En soms wel 1 op 31 (zelf nog hoger meegemaakt!) Nu rij ik altijd wel relaxed, maar toch vlot. Gewoon voldoende afstand en ver vooruit kijken, daardoor weinig remmen en toch heerlijk vlot optrekken helpt zeker bij de zuinigheid. Om en nabij de 11L verbruik, begint het dasboard te knipperen, maar zelfs dan kan ik nog prima even verder.
Deze motor heeft mij zo verrast dat als ik in de toekomst een nieuwe zou kopen, dit weer een NC750 wordt. Misschien alleen een DCT. Maar goed. Dat is voor later.
Ik wil jullie advies voor een opzetruitje. Want hoe heerlijk ik het rijden vind, door mijn verhoogde givi ruit merk ik toch best turbulentie op mijn helm. Ik vroeg mij af of dit kan verholpen worden met een opzuitruitje of misschien een hele andere ruit. Graag verneem ik jullie ervaring met jullie eigen ruit/opzuitruit De voorkeur ligt bij een opzetruit, daar ik al een verhoogde opzetruit heb. Maar alle suggesties zijn welkom. Alvast dank!