Het Grote Motovlog Topic Deel I

Recente bestelling van mij is inderdaad vertraagd door Corona.

En dan zijn al reeds geproduceerde camera's, je moet een paar maanden verder kijken. Dan kan het zo zijn dat er echt leveringsproblemen zijn. Maar zelfde geldt ook voor andere zaken. Ik wacht af, voorlopig red ik het wel met mijn actioncams. :) Denk alleen wel dat de opvolger van mijn Drift Ghost langer op zich laat wachten door de huidige situatie.
 
De nieuwe Firefly zal wel vertraging oplopen gok ik.

De nieuwe Insta lijkt er nog geen problemen mee te hebben, vraag is inderdaad wat het over een maand of 3 doet.
 
Mijn opvolgers laten sowieso eerst op sponsoring wachten.... maar goed. Dan zien we wel weer verder.

Ik moet nog steeds wennen aan het idee dat ik de komende drie jaar sowieso nergens tijd voor heb. Dat wil er maar niet in bij mij.
 
Ligt er aan wat je allemaal gaat eten. Als er straks nog wat in de winkels ligt na het paniekkopen van de Nederlanders. :D
 
Ik heb mijn GoPro Hero8 inclusief o.a. het zijdeurtje waarmee de USB-C connector toegankelijk is te koop staan (ideaal voor vloggen dus). Indien iemand in omgeving Zuid-Limburg interesse heeft, hoor ik het graag! Hoger gelegen in Nederland mag natuurlijk ook, maar de GoPro wordt niet verstuurd/ thuis geleverd.
 
Zo, eindelijk mijn eerste upload in een tijdje... _O-

Nog niet eens door een winterstop ofzo.

Ik nam altijd op via mijn bluetooth headset in de helm via een appje op mijn oude telefoon. Sinds oktober heb ik een nieuwe telefoon en kan met geen mogelijkheid die app meer vinden/download/installeren :(. Kan dus onderweg niks opnemen behalve video maar zonder geluid/gelul is dat ook maar saai. Verder niks boeiends gevonden om te filmen dus het is een tijdje stil geweest.

Nu dus eindelijk weer een een 'Prutsen met Sjef' video online gezet.
Een nieuwe motor reveal moet nog komen en daar heb ik leuke ideeën voor maar moet daarvoor eerst even wachten op wat Aliexpress pakketjes.
 
Zo, eindelijk mijn eerste upload in een tijdje... _O-

Nog niet eens door een winterstop ofzo.

Ik nam altijd op via mijn bluetooth headset in de helm via een appje op mijn oude telefoon. Sinds oktober heb ik een nieuwe telefoon en kan met geen mogelijkheid die app meer vinden/download/installeren :(. Kan dus onderweg niks opnemen behalve video maar zonder geluid/gelul is dat ook maar saai. Verder niks boeiends gevonden om te filmen dus het is een tijdje stil geweest.

Nu dus eindelijk weer een een 'Prutsen met Sjef' video online gezet.
Een nieuwe motor reveal moet nog komen en daar heb ik leuke ideeën voor maar moet daarvoor eerst even wachten op wat Aliexpress pakketjes.
Heb je een mail gestuurd. Je hebt ooit die APK naar mij gemaild herinnerde ik mij :D
 
Daar had ik het dan niet direct over xD
Ligt er maar net aan wat je van Ali besteld natuurlijk O-)

Precies.

Ik heb een echte complete RAM mount set om mijn telefoon op mijn motor te houden. €95.... Maar goed, liever dat dan een telefoon van €650 over straat. Is al eens bijna gebeurd met een goedkope mount.

Heb nu dus wat accessoires besteld om met dat ram mount systeem ook mijn action cam op andere plaatsen te 'riggen' op de motor. €30 aan 5x zo veel hardware, maar goed, daar vertrouw ik mijn telefoon waarschijnlijk minder snel mee dan een imitatie GoPro van 60 euro.
 
Chestmount van ali kan ook weinig aan stuk gaan.
En die kant&klare draadverbindingen doen het ook al meer dan een jaar vlekkeloos ;)
 
Ik heb mijn chest mount gewoon voor een paar euro bij Action gehaald. Inclusief nog een hele rits aan andere akseswares. Sneller in huis en nog goedkoper ook, volgens mij. En je kan 't terugbrengen met het bonnetje. Niet dat dat nodig was, 't past perfect.
 
Ik mag/moet gewoon werken.
Daar buiten nog genoeg beeldmateriaal liggen wat ik kan editten.

Zaterdag even gauw motor gereden, nu het nog mag in NL, maar buiten dat zal er voorlopig weinig plezierritjes gedaan worden.
 
Ik heb twee motoren gepland staan in april, ik kijk het wel even aan van dag tot dag.
Je moet niet op je bek gaan nu, maar je moet ook niet van de trap af vallen. Of aangereden worden door een auto, terwijl je op de fiets zit.
Ook moet je geen hartaanval krijgen, herseninfarct of weet ik het. Met motorrijden zoek je het ergens misschien wat meer op, maar je kan ook rustiger rijden. Mijn rijstijl is nu iets defensiever. Dat moet sowieso, maar ik wil nog wel eens wat agressievere rijstijl op na houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan