Het Grote Motovlog Topic Deel I

Jij rijdt op fietspaden met je motor om pokemon te vangen (iets te oud voor mss?). Ik zoek in beginsel de ruimte op. Die kids komen niet bij mij in de buurt. Je denkt volgens mij dat jou gedrag normaal is maar als een agent je had gezien, had je hoogstwaarschijnlijk een dikke boete en een stevig gesprek gehad.

Als ik je vader was had ik je telefoon afgepakt om pokemon voor je te verwijderen:+

Jeetje wat zijn jullie vijandig, mijn vrouw speelde Pokemon NIET ik. Pas op met wat je zegt over te oud zijn voor iets ? dat zou een belediging kunnen zijn.
Ja ik hoor daar niet met de motor maar dat had ik al gezegd, ben je nu klaar ? kan ik ook lopend Pokemon's gaan vangen hier in de straat, is leuk.:W
Lijkt me gezellig een stevig gesprek, kost minder dan een boete voor te luide uitlaat + herkeuring.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Right... boete voor op het fietspad motorrijden is lager dan een "te luide" uitlaat (nogmaals, editing, mic onder het zadel dus DB's vallen in realiteit wel mee) dus je gedrag is wel ok en je voorbeeldfunctie daarmee in orde.

Volgende keer als je op een fietspad rijdt, wat je waarschijnlijk gaat doen zoals je aangaf, zeg je tegen die agent: maar mijn uitlaat is standaard. Dan komt alles goed.

*O* :+ *O* :+ *O*
 
Ik heb weer een goede externe mic *O* vanmiddag tijdens het filmen van de pretfles rit erachter gekomen dat de olympus van de auto-stand af moet. clippen als een malle.
 
Ik heb weer een goede externe mic *O* vanmiddag tijdens het filmen van de pretfles rit erachter gekomen dat de olympus van de auto-stand af moet. clippen als een malle.

Ik zal jou ook eens gaan volgen op YT, abonnee geworden, kijken of jij ook nog streken gaat uithalen. :+ *O*
 
Ben niet van plan teveel gekke streken uit te gaan halen. Ben recentelijk wel overgestapt van fries gesproken naar engels gesproken. Tis ff wennen, maar het helpt op een gekke manier wel om over de 'tegen-de-camera-praten-fobie' heen te komen, hoewel de hoofdreden was dat ik niet meer ondertitels hoefde te schrijven (die, zo vond ik later uit, überhaupt niet echt benut werden) :]
 
Ben niet van plan teveel gekke streken uit te gaan halen. Ben recentelijk wel overgestapt van fries gesproken naar engels gesproken. Tis ff wennen, maar het helpt op een gekke manier wel om over de 'tegen-de-camera-praten-fobie' heen te komen, hoewel de hoofdreden was dat ik niet meer ondertitels hoefde te schrijven (die, zo vond ik later uit, überhaupt niet echt benut werden) :]

Ok geen Wie Rijd streken dan. :P
 
kenniknie :? Ik heb in elk geval geen plannen om me als een idioot te gedragen en halsbrekende toeren uitvreet voor de views. Je moet me een beetje zien als frans bauer: "zo lekker normaal gebleven" met een vleugje Friesland. :+

uiteindelijk is het hobbymatig en voor de leuk. Voor de centen hoef je het tegenwoordig toch niet meer te doen heb ik begrepen.
 
kenniknie :? Ik heb in elk geval geen plannen om me als een idioot te gedragen en halsbrekende toeren uitvreet voor de views. Je moet me een beetje zien als frans bauer: "zo lekker normaal gebleven" met een vleugje Friesland. :+

uiteindelijk is het hobbymatig en voor de leuk. Voor de centen hoef je het tegenwoordig toch niet meer te doen heb ik begrepen.

Ik maak ook maar een grapje, Wie Rijd is een groep relatief jonge motorrijders waar sommige vloggers hier negatief over praten bleek vandaag en zitten rondom Amsterdam. Uiteraard doen die gasten ook aan bikelife motovloggen, zoek maar eens op Jur_020 of Max B, vooral Jur_020 is af en toe best lachen, die is af en toe knettergek en lacht zelf het hardst om zijn streken.....bv. strepen trekken met zijn verlengde Hayabusa.
 
kzal ze eens opzoeken. Aankomende highlight zou wat mij betreft wel eens de Elfstedentocht kunnen zijn, als de rijders waar ik hem mee verrijd iig geen probleem ermee hebben dat ze met hun bakkes op youtube komen.
 
kzal ze eens opzoeken. Aankomende highlight zou wat mij betreft wel eens de Elfstedentocht kunnen zijn, als de rijders waar ik hem mee verrijd iig geen probleem ermee hebben dat ze met hun bakkes op youtube komen.

LOL - ik ga zondagmiddag een toertje Alblasserwaard rijden en neem de GoPro 5 ook mee.
Wel moet ik even opletten dat ik hem uitzet als ik op een fietspad rijd tijdens het Pokemon spelen. ;)
 
LOL - ik ga zondagmiddag een toertje Alblasserwaard rijden en neem de GoPro 5 ook mee.
Wel moet ik even opletten dat ik hem uitzet als ik op een fietspad rijd tijdens het Pokemon spelen. ;)

mijn mederijders kennende laten ze me toch voorrijden omdat ik een tomtom heb die gpx kan lezen :]
 
Nou klaar toch ? Wanneer is die motor Elfstedentocht eigenlijk ?
pinkstermaandag. Altijd een leuke rit, wel erg massaal en tis echt wel de hele dag opletten. Leukste vind ik als je door de kleine dorpjes komt waar de kinderen aan de kant van de weg staan te kijken naar al die motoren.
 
De oudere Drift camera's kunnen stortbuien aan, ook met de achterkant met rubbertjes. Hier heb je aan de onderkant het flapje open voor de USB-adapter en een druppel water kan alle kanten op. Maar met gewone regen en wel die adapter erin, ging het prima. Maar ik heb 3 van die Ghost X'jes liggen, dus als er eentje stuk gaat is dat geen groot probleem. Heb je er maar eentje, dan is het zonde van het geld. :)

Totl, kan die FDR-X3000 wel gebruik maken van een externe microfoon in de behuizing?

Klopt, en die van mij staan altijd open... Sterker nog, die van de USB adapter ben ik kwijt, maar daar zit altijd een kabel in tijdens het rijden voor de powerbank.
En de audio plug zit altijd een mic in. ;)
 
Van mijn motorbeurs beelden heb ik ontdekt dat het pretty much onmogelijk is om stabiele shots te maken met de camera in je hand |(
Ik ga dus op zoek naar iets van een Gimbal grip. Iemand ervaring met een simplistische stabilizer systeem waar zowel smartphones als gopro's in passen? Ik ga het gebruiken voor walkarounds etc..

Ik heb die van Biker Anne even vast gehouden op de beurs, de stabilizer bedoel ik dan, en die werkte best fijn en simpel.
Durf niet te zeggen welk merk, maar dat kan ze vast zelf vertellen.

Zal het in elk geval even vragen zodra haar beeldmateriaal on-line staat ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: nee
Jullie moto vloggers moeten wel het goede voorbeeld geven he ?
Ga dan niet met enorme herriepijpen rond rijden, dat geeft een verkeerd beeld af.
Geld verdienen met het verkeerde voorbeeld, sommige moeten zich schamen.B|

Iedereen altijd zeuren over "loud pipes save lives" ;)

Stillere uitlaat is eigenlijk beter voor het vloggen, want dan wordt de stem beter gehoord. Dus echt belachelijk luid zullen de meeste niet zijn xD
 
Ik heb weer een goede externe mic *O* vanmiddag tijdens het filmen van de pretfles rit erachter gekomen dat de olympus van de auto-stand af moet. clippen als een malle.

Dat is voor mij ook al weer even geleden.
Telkens te laat door als die in de omgeving ligt, en al 2 keer mis gegrepen.

Ondertussen is zelfs Capelle van de top 20 af volgens mij :O xD
 
Ik was in de veronderstelling dat ie bijna altijd aan jullie kant van 't hek ligt, maar kennelijk ligt hij de laatste tijd regelmatig bij ons
 
@Rik60NL nog eventjes een klein vraagje over uitlaten, dan stop ik er mee :P
Wat vind je van RoyalJordanian? Die engelsman die met z'n full system, die zonder dB-killer rijdende maniak die door het verkeer zoeft?

Ik kijk niet meer graag naar zijn video's, dat geluid is gewoon overdreven. Ofwel steekt hij zijn microfoon in zijn uitlaat :')
 
Ik was in de veronderstelling dat ie bijna altijd aan jullie kant van 't hek ligt, maar kennelijk ligt hij de laatste tijd regelmatig bij ons

Ja er zijn er daar een paar verslaafd geworden aan het pretflesje, leuk Petfles filmpje.:t

RoyalJordanian

Ronduit belachelijk, ik had gisteren al ergens gezegd dat in het Enge land ook het hek van de dam is, in mijn ogen kan dit ECHT NIET.

Jij rijdt tenminste lekker gezien je filmpje met de niet oplettende ford ka rijder.

Wat was jou idee om naar rechts te sturen??

Ik begrijp je niet ? waarom zou ik daar naar rechts sturen en hem misschien raken, er zat er 1 links van me dus daar kon ik ook niet heen.

@Meifesto

Loud pipes close dikes in the Netherlands, ik heb er echt een gruwelijke hekel aan en het valt in mijn ogen niet recht te praten.
Wat de bestuurders met luide uitlaten vergeten is dat het vreselijk is als je in bed ligt en er weer 1 onder je slaapkamer raam heen rijd.
Het brengt veel stress en frustratie met zich mee voor mens en dier, mede omdat het dicht bevolkt is en er niet 1 rijd maar honderden.
Het is net als met knalvuurwerk, als er teveel van is is gaat het storen, het is niet voor niets een hot item de laatste paar jaar door bv...

Motorverbodlek.jpg
bordlawaai.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, en die van mij staan altijd open... Sterker nog, die van de USB adapter ben ik kwijt, maar daar zit altijd een kabel in tijdens het rijden voor de powerbank.
En de audio plug zit altijd een mic in. ;)

Ik had het over de 4K/X. :) Dat andere bij jou is gewoon een achterklepje met twee openingen. :P
Die kan je misschien nog wel nabestellen bij Drift, of op Ebay, misschien zelfs AliE.
 
Ja er zijn er daar een paar verslaafd geworden aan het pretflesje, leuk Petfles filmpje.:t



Ronduit belachelijk, ik had gisteren al ergens gezegd dat in het Enge land ook het hek van de dam is, in mijn ogen kan dit ECHT NIET.



Ik begrijp je niet ? waarom zou ik daar naar rechts sturen en hem misschien raken, er zat er 1 links van me dus daar kon ik ook niet heen.

@Meifesto

Loud pipes close dikes in the Netherlands, ik heb er echt een gruwelijke hekel aan en het valt in mijn ogen niet recht te praten.
Wat de bestuurders met luide uitlaten vergeten is dat het vreselijk is als je in bed ligt en er weer 1 onder je slaapkamer raam heen rijd.
Het brengt veel stress en frustratie met zich mee voor mens en dier, mede omdat het dicht bevolkt is en er niet 1 rijd maar honderden.
Het is net als met knalvuurwerk, als er teveel van is is gaat het storen, het is niet voor niets een hot item de laatste paar jaar door bv...


Bekijk bijlage 1355584Bekijk bijlage 1355582

En toch ben ik van mening dat Nederland overvol is! Iedereen ergert zich aan alles en iedereen. Als je kijkt naar andere landen waar de bevolking meer verspreid is, zie je een duidelijk verschil in mentaliteit en het leven en laten leven. Nederland verpauperd!
 
En toch ben ik van mening dat Nederland overvol is! Iedereen ergert zich aan alles en iedereen. Als je kijkt naar andere landen waar de bevolking meer verspreid is, zie je een duidelijk verschil in mentaliteit en het leven en laten leven. Nederland verpauperd!

Is toch logisch naast dat het gros zich niets van anderen aan trekt, het verkeerde voorbeeld doet dan volgen.
Maar goed mijn Versys met Akrapovic maakt geen herrie en ik ga me opmaken voor een ritje binnendoor naar Bodegraven.
GoPro gaat mee, misschien pak ik nog wel ff een fietspad mee tijdens het Pokemon spelen en het rijden.:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan