Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Nog even en ze mag weer van stal.
 

Bijlagen

  • IMG20230902120938.jpg
    IMG20230902120938.jpg
    843,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
En ook ik heb gisteren een heerlijk rondje gereden.

Voor vertrek nog even de net binnengekomen oberon koppeling slave gemonteerd, goede upgrade! Ook erg blij met de Gecko racing rearsets, wat natuurlijkere zithouding voor mij.

IMG_3675.jpeg
 
wat is het voordeel van die koppeling slave? Zo zwaar is de koppeling toch niet? En de slag wordt minder met zo'n ding meen ik?
 
wat is het voordeel van die koppeling slave? Zo zwaar is de koppeling toch niet? En de slag wordt minder met zo'n ding meen ik?
Correct, slag wordt stukje korter. Maar koppeling is wel significant lichter. Hoewel ik er niet echt moeite mee had gaf een ritje op de monster 696 van m’n motormaatje de doorslag om er toch wat aan te doen.
 
Zoveel risicos voor iets wat door velen als asociaal en onnodig word geacht
Ach kwestie van tijd en plek i.m.o.

Kan het wel aardig al zeg ik het zelf maar doe het dan ook op lege wegen/industrieterreinen etc.
In ieder geval niet in de buurt van fietsers / voetgangers / of dorpjes etc. :)
 
Dat mag u zeker vragen.
Het was een prima kerel, motoragent in kwestie en mocht gelukkig mijn pasje houden.
Bekeuring was €240,- uit mijn hoofd en heb deze daarom hartelijk geïncasseerd.

Sprak onlangs een motoragent hier in de buurt bij de pomp en begreep dat een wheelie tegenwoordig geen artikel 5 meer is.
Maar dat er echt een specifiek proces verbaal voor staat, waarbij snelheid, afstand en nog wat andere factoren meetellen die de officier van justitie meeneemt in zijn beslissing.
Maar rijbewijsinvordering is naar mijn weten nog steeds legitiem bij een wheelie.
 
Hier ook weer begonnen de Hyper rijklaar te maken. Afspraak gemaakt voor de 48.000 beurt, kleppen, riem...

Ook net m'n setje schijven van Brembo binnen met blokjes, die waren aan vervanging toe. Nieuwe knippers voor voor besteld op SMF :

handguards-06.jpg

Nu nog iemand vinden die z'n Termi 2-2 wil ruilen met m'n 2-1 (ik moet met een catalysator gaan rijden... Franse apk komt eraan)...
 
Iemand nog tips/trixs om mijn evo sp te verkopen? Staat al enige tijd op Marktplaats, maar de reacties zijn niet heel hoopgevend.
 

Bijlagen

  • 20230813_140427.jpg
    20230813_140427.jpg
    484,5 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan