Ducati Hypermotard 698 Mono

Of niet dus.
Als ze al weten dat ze 'm hebben hoef je niet eerst nog te bellen ;)
time will tell ....
 
Gisteren even in Loenen geweest bij Star Twin,en de 698 even bekeken. Echt klein en compact. En de plastic panelen lijken helemaal nergens op..Misschien dat de RVE er beter uit ziet, maar die hadden ze nog niet
 
De RVE zag er op de beurs in Milaan wel veel mooier uit dan de standaard, kappen van de normale waren helemaal matt geworden van iedereen die er met zijn vette klauwtjes aan had gezeten:')
 
De RVE zag er op de beurs in Milaan wel veel mooier uit dan de standaard, kappen van de normale waren helemaal matt geworden van iedereen die er met zijn vette klauwtjes aan had gezeten:')
Nou, deze was hagelnieuwe en ook mat. Stickers zaten wel onder een soort lak, maar om eerlijk te zijn zag het er niet uit. Je ziet echt een vierkante sticker met de naam Ducati
 
Neejoh! Ik dacht dat hij goor was:+_O-
Vind de RVE wel echt mooi, die kappen glimmen dus wel en het design is wat meer een geheel imo
 
RVE staat inmiddels bij meerdere zaken als demo, is toch wel echt een gave fiets en grote verbetering ten opzichte van de standaard versie*O*
 
Ik vind het een mooi ding. Ik snap alleen helemaal niks van die streep op de (zwarte?) koplamp. Waarom niet iets wat wat meer bij de rest van de graphics past? Met een supermoto kan je het behoorlijk bont maken qua graphics. Ik denk dat dat het eerst zou zijn wat ik zou veranderen. Rood kapje erop en dan een sticker erover... Of ziet het er in het echt logischer uit...?

1965599-d716a2eb48ba2722e9454361ec2524db.data
 
Is de RVE een andere naam voor dezelfde motor of gaat het dan om een speciale uitvoering? Ik kan vandaag niet gaan kijken, maar ga zeker binnenkort een keer.
 
Die overdreven kabel-boog boven over het dashboard vind ik ook geen porem... :+ Op de foto's valt hij niet op. Maar als je er op zit zit hij behoorlijk in het zicht...
 
Ja nu je het zegt. Slordig gedaan. Ontwerpfoutje. Zou niet hebben gehoeven. Bij tig andere motoren met zelfde smoel is het niet. Eaarom zouden ze dit zo hebben bedacht. Een koppelingskabel kun je nog begrijpen op enduro modellen ivm de kabelloop, maar electro is zo flexibel als het maar kan.
 
Net in Zaltbommel geweest om de 698 in het echt te bekijken. Toevallig vroeg een andere klant waarom die kabels zo liepen. Volgens de verkoper vanwege de lange veerweg (en liet ook zien dat de kabels door een geleider bewogen). Maar inderdaad, verdient geen schoonheidsprijs.

Ze deden ook niet moeilijk trouwens. Iemand was benieuwd hoe die zou klinken en de verkoper startte 'm gelijk en liet het even horen.

Al met al toch een bijzonder gaaf apparaat...dat wordt sparen😂

Oh en mocht je ook interesse hebben; nu bestellen is eind maart/ begin april ophalen.
 
In de Chromeburner motorpodcast een leuke review van de 698 mono, vooral door de hoge zit en korte wielbasis is het een speel motor maar je moet er niet mee de snelweg op willen lijkt mij.
 
Een aantal Hypermotard's gehad voordat Ducati ze moest uitvinden
Zelfs met de 500cc 2 takt deed ik 175 kilometer snelweg op een dag (andere meer).
Wel een nieuwe zuiger begin en eind van het jaar. :+
 
Een aantal Hypermotard's gehad voordat Ducati ze moest uitvinden
Zelfs met de 500cc 2 takt deed ik 175 kilometer snelweg op een dag (andere meer).
Wel een nieuwe zuiger begin en eind van het jaar. :+
Precies! Als je maar graag genoeg wilt kan alles :]

Als ik de onderhoudsintervallen van de hyper mono moet geloven zou het onderhoud nog meevallen, is sowieso heel wat anders dan een dikke tweetakt zoals waar jij het over hebt natuurlijk, maar toch.
 
Precies! Als je maar graag genoeg wilt kan alles :]

Als ik de onderhoudsintervallen van de hyper mono moet geloven zou het onderhoud nog meevallen, is sowieso heel wat anders dan een dikke tweetakt zoals waar jij het over hebt natuurlijk, maar toch.
Kleppen stellen bij 30k is heel netjes.
Balansas die niet in de olie draait.
Slim blokje. 8-)

(Gimme a monoracer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan