Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Jullie kennen elkaar?
IMG_3010.jpeg


Ik denk dat ik mezelf redelijk ken ja :+
 
mooi ding, ook best mooie cijfers qua vermogen.
eenzijdige ophanging achter had het af gemaakt (in ducati stijl)
 
Denk dat mijn stuur schreef is na een val. Dus was benieuwd naar ervaringen met evt ander stuur mede ook kosten aspect. Moet er nog eens goed naar kijken of het echt zo is.
 
Denk dat mijn stuur schreef is na een val. Dus was benieuwd naar ervaringen met evt ander stuur mede ook kosten aspect. Moet er nog eens goed naar kijken of het echt zo is.
Aha op die manier!
Ik heb op een andere motor een LSL stuur gehad. Erg mooi gemaakt, degelijk stuur. Renthal maakt ook mooi stevige en goed afgewerkte sturen. Voor tussen de €50 en €100 heb je weer een recht stuur.
 
Eng Instagram algoritme. Maar dan weet je wel aan wie je het kan vragen van de koplampfolie ;)
IMG_3131.png
 
Als winterproject heb ik besloten om de Hyper iets speelser te maken met een 14T tandwiel en decatpijp van Mivv.
Had vorige winter al de db-killers uit mijn SC1-M dempers gehaald, met katalysator gaf dit een leuk en nog degelijk geluid.. maar bij een 'hooligan' fiets/Ducati, hoort ook bijpassend geluid 😬

Kom eigenlijk bijna alleen maar het gebruik van Upmap tegen, zijn er mensen hier die andere wegen bewandeld hebben? Bij een tuner of gewoon bij de dealer een andere map erin laten zetten?
 

Bijlagen

  • 20231123_184225.jpg
    20231123_184225.jpg
    140,1 KB · Weergaven: 2
Als winterproject heb ik besloten om de Hyper iets speelser te maken met een 14T tandwiel en decatpijp van Mivv.
Had vorige winter al de db-killers uit mijn SC1-M dempers gehaald, met katalysator gaf dit een leuk en nog degelijk geluid.. maar bij een 'hooligan' fiets/Ducati, hoort ook bijpassend geluid 😬

Kom eigenlijk bijna alleen maar het gebruik van Upmap tegen, zijn er mensen hier die andere wegen bewandeld hebben? Bij een tuner of gewoon bij de dealer een andere map erin laten zetten?
Hyper 1100/821/950? Ik weet niet waar je woont maar ik kan Biggelaar aanraden. Heb je geen powercommander nodig maar kun je direct de ecu laten overschrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan