Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Ik doe heel veel voorvorken zelf, en ik mag in Tiel, als de spullen binnen zijn, daar gewoon meehelpen sleutelen. :P
Dus het gaat helemaal goedkomen.
Bovendien moeten we de juiste veren voor mijn gewicht uitzoeken.en dat gaat thuis niet in mijn werkplaats . Hoewel ik wel alle gereedschap heb.
IMG_20231015_195853.jpg


IMG_20230428_155418.jpg
IMG_20230428_155429.jpg
IMG_20230428_161946.jpg
IMG_20230428_154843.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen heb ik voor de schadeherstel al een rechter kuipdeel voor bij de tank en achter weerszijde carbon kappen. Nu ben ik nog op zoek naar een rechter handkap. Online onvindbaar en zo wel onbetaalbaar... Al is het maar een verbinding vanaf stuur naar de originele kap. Dan ben ik ook op weg geholpen!
 

Bijlagen

  • IMG_20231016_153920.jpg
    IMG_20231016_153920.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 2
Ondertussen heb ik voor de schadeherstel al een rechter kuipdeel voor bij de tank en achter weerszijde carbon kappen. Nu ben ik nog op zoek naar een rechter handkap. Online onvindbaar en zo wel onbetaalbaar... Al is het maar een verbinding vanaf stuur naar de originele kap. Dan ben ik ook op weg geholpen!
printen ?
 
Nee ben eerder verbaasd dat je het vond. En voor die prijs ook nog eens! Ik heb echt van alles ingetypt.. Maar wat Dyon zegt ze staan gebruikt als je ze vind voor paar honderd meer inderdaad.
 
Volgens mij zijn de Koso KLI 5 knipperlichten exact gelijk aan de Ducati performance varianten, alleen zonder plug en play connector.
 
Die zien er wel redelijk hetzelfde uit ja. Moet er een weerstand tussen? En zo ja welke?

Gezien voor wel al led is bij de gen1 en achter halogeen denk ik het wel..
Ik denk dat er inderdaad een weerstandje tussen moet. Weet zo niet welke.

Wil voor kerst mezelf een R&G tailtidy kado doen en zat daarvoor ook naar knipperlichtjes te kijken en kwam toen deze tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan