Giovane
Die hard MF'er
- 6 mrt 2004
- 779
- 16
Nee, niet erg netjes van hem, maar misschien is hij de koning van onderhoud, dan begrijp ik het wel, hij moet even contact opnemen met Bologna, daar zullen blij mee zijn.Bedankt voor jullie antwoorden. En hoe zit het met onderhoud? Ik sprak gister een persoon die een Hyper verkoopt, en die sprak niet echt positief over dealers of andere motorzaken waar men onderhoud verricht aan Hypermotards. Ze zouden vaak niet snappen wat ze doen. Hijzelf en zijn collega daarentegen snappen het wel, en zijn de beste van Nederland.
Mijn eerste gevoel was dat het niet echt netjes is om zo te spreken over álle dealers en bedrijven in Nederland betreft Hypers.
Wat is jullie ervaring? Heb je überhaupt veel onderhoud aan een hyper (939, 950), en waar laten jullie dat doen?
Mijn ervaring sinds 1999 met Ducati dealers is goed, iedereen is goed opgeleid. Sommige zijn gespecialiseerd in sommige blokken. Dit mbt tuning of preppen voor race.
Voor de oudere blokken dus 2V en 4V laten we zeggen tot 2018 is het echt geen rocket science, tegenwoordig is alles wel heel veel electronisch.
Onderhoud aan de hyper, bloktechnisch en rijwielgdeelte doe ik zelf en 899 wel mbt olie en oliefilter, bloktechnisch doe ik dit niet
Btw, digitaal handboek voor 2V hier aanwezig en kan via whatsapp verstuurd worden
Succes
Laatst bewerkt: