Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stel je voor dat je naar Zwolle wilt.....er zijn 2 zwolles in Nederland.
Als de navi naar de verkeerde wilt, zie je dat pas als je er bent.

Als je wèl hebt gekeken waar t is, zie je meteen dat de route verkeerd is.

Waar is die tweede Zwolle dan? Als ik Zwolle op Google maps intoets komt er maar één in Nederland uit ...

sommige debielen moeten gewoon niet verder willen dan de voordeur 8-)

TC800, blijkbaar meelezer hier heeft de oplossing gegeven: er is een tweede Zwolle (een buurtschap) naast Groenlo.

Was blijkbaar toch geen hypothetisch voorbeeld :X

Laatst bewerkt:
Dan heb ik geen navigatiesysteem meer nodig :j

Op mijn Zumo 660 staat die Zwolle in elk geval niet -O-

Las op Wikipedia dat het al meer dan 500 jaar geen zelfstandige gemeente meer is O-)
Edit: nooit een gemeente geweest is zelfs ...

Laatst bewerkt:
Wordt wel weer erg boeiend dit....maar goed, ik heb momenteel ook geen bijdrage. Wèl een garmin...

:X

Waar is die tweede Zwolle dan? Als ik Zwolle op Google maps intoets komt er maar één in Nederland uit ...

Zwolle ligt ook in Gelderland, rechts van Groenlo

Zwolle

was al gezegd zie ik :(

(in de tijd dat er nog geen navigatie was en ik mn eerste pc had, stopte ik met roken en had dus ff een projectje nodig waardoor ik minder aan t roken zou gaan denken.
Toen heb ik een lijst gemaakt met afstanden en prijzen vanuit station Amersfoort naar ALLE dorpen en steden in Nederland.
Ik kwam de gekste plaatsen tegen :+ )

Laatst bewerkt:
Niet veel mensen zullen zich naar dat tweede Zwolle laten vervoeren vermoed ik ;)

Laatst bewerkt:
Zwolle ligt ook in Gelderland, rechts van Groenlo

Zwolle

was al gezegd zie ik :(

(in de tijd dat er nog geen navigatie was en ik mn eerste pc had, stopte ik met roken en had dus ff een projectje nodig waardoor ik minder aan t roken zou gaan denken.
Toen heb ik een lijst gemaakt met afstanden en prijzen vanuit station Amersfoort naar ALLE dorpen en steden in Nederland.
Ik kwam de gekste plaatsen tegen :+ )

En als TWEEDE boeiende project, heeft-ie dan maar een GS gekocht....
maar hij denkt nog vaak met weemoed terug aan die lijst met Nederlandse gemeenten... dàt was pas spannend, joh ! ;)

Nope... ik ben controller en maak in die hoedanigheid o.a. financiele jaarverslagen en kwartaalverslagen voor hoofdzakelijk pensioenfondsen. Wel turbulente materie op het moment en dat maakt het ook leuk werk. Komt veel bij kijken. *D

Heb je al rode pixels moeten bijbestellen ?

Heb je al rode pixels moeten bijbestellen ?

Het gaat nu weer de goede kant op maar het was inderdaad redelijk dramatisch. Neemt niet weg dat er nog steeds fors gekort moet worden in veel sectoren. Heb je je hele leven gewerkt/werk je je hele leven ... heb je dat.

Het gaat nu weer de goede kant op maar het was inderdaad redelijk dramatisch. Neemt niet weg dat er nog steeds fors gekort moet worden in veel sectoren. Heb je je hele leven gewerkt/werk je je hele leven ... heb je dat.

Ik werk bij pensioenfonds en banken ... de algenene verwachting is dat het volgend jaar weer gaat aantrekken ... maar niet heel veel.

Ik werk bij pensioenfonds en banken ... de algenene verwachting is dat het volgend jaar weer gaat aantrekken ... maar niet heel veel.

Ben benieuwd, zie ook wel ontwikkelingen. De beslissing om de VPV te gaan berekenen op basis van Rentetermijnstructuur had sowieso niet gemoeten, althans niet op die manier. Daardoor is de hele boel wel erg volatiel geworden. Nu Ultimate Forward Curve... ben benieuwd hoe die uitpakt op termijn.

Back to bikes... ben aan het lezen in een boek van Harald Lamers. Waar de weg eindigt. Boek over twee broers met DR600 Suzuki's door Afrika. Leest zalig weg! Ook recht voor zijn raap geschreven. :P

Ferry, wanneer kan ik dat zadel eens komen passen? Mijn volgende GS is waarschijnlijk niet verlaagd ... :X

.... in prijs want het wordt ....tromgeroffel.... de nieuwe watergekoelde !? ;)

Dat sowieso niet, die komt pas in maart en dat duurt me te lang. En om die hele tijd op een andere motor te rijden ... dat zou wel eens duur kunnen uitvallen.

Dat sowieso niet, die komt pas in maart en dat duurt me te lang. En om die hele tijd op een andere motor te rijden ... dat zou wel eens duur kunnen uitvallen.

Ik heb nog wel een K1100LT uit 1998 staan, leuk voor de winter, voor weinig ;)

Ik heb nog wel een K1100LT uit 1998 staan, leuk voor de winter, voor weinig ;)

Da's wel een heel goede oplossing.... ken genoeg mensen die zo'n ding voor woon werk hebben en de andere fiets pekelvrij houden. Blokken zijn doorgaans ook niet stuk te krijgen.
(misschien lukt het BC overigens wel.... ) GEINTJE!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan