Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- klote zeg.

Gelukkig niets ernstigs met jezelf aan de hand. Brommer wordt wel weer gemaakt :Y

Mijn motormaatje in Groningen, met zijn nieuwe modderfiets op zoek naar wat gezellig blubberigs, klaagt er trouwens over dat die hele provincie zowat geasfalteerd werd, de laatste jaren...in Drenthe daarentegen gaat het blijkbaar nog wel...

En dat kunnen wij beamen.... het eerste onverhard ligt bij ons pal achter de deur. *D

Dat zijn nou van die lullige ongelukken. Je wil wel, maar je kunt simpelweg geen kant meer op.

Succes met de afhandeling van een en ander..

Bij ons in België noemt men dat : "een autostrade"... '(

dontlike.jpg

Je zou eens moeten weten wat ik met m'n handen kan ;)

Laatst bewerkt:
BC: Zijn fijne jassen die van Rukka *D

Wat ontzettend balen zeg, maar wat mooi dat je zelf niets aan je buiteling overhoudt !

Ook ik lees het nu pas! Wat een verhaal BC! Gelukkig dat je er zelf weer redelijk ongedeerd vanaf bent gekomen. En als ik je verhaal zo lees komt het met de verzekering ook wel goed.

"Zo nooit een ongeluk zo 2x in een jaar".

Ik zou het zelf positiever proberen te zien. In de zin van: zo zelden een nieuwe motor, zo 3x per jaar een nieuwe motor!

Sterkte met de afhandeling BC!

Ah, dat verklaart weer een boel, aangezien je 2000km achter me hebt gereden :') :+

de BMW .....

gaf ik echt antwoord :?

Sinds wij geen regiotaxi meer rijden, zitten er alleen nog debielen op.
Kolere wat een pech en ook geluk.

---------------------

wat een gedoe met die navigaties......

Ben heel tevreden met mn tomtom navigator 7 op mn HTC HD2.
Belachelijk is alleen dat er nooit een kaartupdate is uitgekomen en nu is de hele ondersteuning gestopt :(

Daarom zat ik te wachten op tomtom voor android. Vorige week is die uitgekomen en wat denk je? Niet geschikt voor HD telefoons zoals mijn huidige smartphone HTC one X |(
Er komt wel een update voor het einde van het jaar, waarna dit wordt gefixed.

Maar na zoeken op internet blijkt dat ook deze tomtom geen Reisplanner zal hebben en dus geen Garmin of Tomtom routes kan rijden :(

Zoeken zoeken en nog meer zoeken en waarschijnlijk heb ik iets gevonden:
Sygic voor Android. Een week op proef en daarna 40 euro.
Gratis kaartupdates.
Vanavond zitten klooien en ja hoor, route inladen is gelukt!

Heb de route die we laatst met zn allen hebben gereden en alle vlaggen staan precies goed!
Weet alleen niet hoeveel waypoints hij aan kan.
Ben weer happy *O*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan