Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg mannekes, zie ik eruit als een opkoper?

...

On second thought: don't answer that.

Ferry, wanneer kan ik dat zadel eens komen passen? Mijn volgende GS is waarschijnlijk niet verlaagd ... :X

Waarom heb je dat tijdens de toerrit niet gedaan dan?

|(

:+

(De GS staat in Soest. Ben daar zaterdag. Als je geen vervoer hebt, kan ik ook naar Nijkerk rijden.
Je kunt ook naar soest komen op n andere dag)

Laatst bewerkt:
Waarom heb je dat tijdens de toerrit niet gedaan dan?

|(

:+

Ja, dat was eigenlijk het plan :)

(De GS staat in Soest. Ben daar zaterdag. Als je geen vervoer hebt, kan ik ook naar Nijkerk rijden.
Je kunt ook naar soest komen op n andere dag)

Zaterdag ben ik er niet. Ik neem volgende week even contact met je op. Bedankt!

Zeg mannekes, zie ik eruit als een opkoper?

...

On second thought: don't answer that.

Er hoeft niet dàt te gebeuren..., of de beroemde Nederlandse koopmansgeest komt boven... !

Sjonge.... ;)

Daar kunnen de Vlamingen nog iets van leren... wij blijven gewoon tot het einde der dagen met onze onverkoopbare schroothoop in het schuurtje zitten... :+

Ik denk echter wel dat ze je gewoon mobiel willen houden, BC.... :)

Laatst bewerkt:
GSA - 2007 in de ACF50 voldoet prima in de winter.... :P

full

... en na de winter lekker afspoelen....

full

... dus kom maar op. ;)

waren bijna weggezakt , ondanks laatste 2 weken geen kliks gemaakt toch FF melden dat ik een nieuwe achterband nodig heb....
en de plastic vulring met O-ring waar je olie bijvult was lek .
alles nieuw voor 4.50E 8-)
:}

ik was op zoek naar een handig programma om routes te maken.
Ik heb itn convertor en die kan routes maken, maar iedere keer als ik een waypoint verschuif of erbij zet, moet ik de route opnieuw laten berekenen.
Zou t makkelijk vinden als de route meteen zichtbaar werd.

Tyre gedownload en de eerste helft van onze GS rit erin gezet....pakt die de off road wegen niet.
Alle opties geprobeerd, maar niks gevonden. Wat een @#$%$#-programma zeg.

Google doet t wel goed, maar die gooit op dat stuk gewoon 339 waypoints. Lijkt me overdreven en de kans dat een waypoint niet helemaal goed staat en dus verwijderd moet worden is nogal groot?

GSA - 2007 in de ACF50 voldoet prima in de winter.... :P

[afbeelding]

... en na de winter lekker afspoelen....

[afbeelding]

... dus kom maar op. ;)

dacht ff dat die eerste foto mijn motor was :+

Hoe bevallen de heidenau's? Ik heb er nu zon 16000 km op staan en ze zijn redelijk 4kant aan het worden (achteren) maar blijven super lekker rijden.

Ik denk dat ik ze helemaal oprijd. })

Laatst bewerkt:
je beseft pas hoe versleten ze waren als je met de nieuwe buitenrijd,
dan gaat bochtenpakken etc. weer als vanzelf.

je beseft pas hoe versleten ze waren als je met de nieuwe buitenrijd,
dan gaat bochtenpakken etc. weer als vanzelf.
Bij die heidenau's gaat het bochtenpakken beter wanneer ze op hun einde lopen, in het begin gaven ze echt geen vertrouwen, maar nu ze vierkant zijn durf ik bets tot men voetjes aan de grond.

zeg een serieuze vraag.

Mijn motor, enkel bij lage snelheid... dan wobbelt de tank van men 1200gs 2 mm naar links en naar rechts, en het heeft niets met de motor zelf temaken, want als ik hem laat bollen heeft hij het ook.

Het lijkt alsof mijn voorste cockpit stuk en de aanhechting aan de tank zen stijfheid verloren heeft, waardoor ook met ruitje en al de rest daarrond "wobbelt".

bij hoge snelheid heeft hij het niet.

zou dat kunnen komen omdat de banden een tikkeltje uit balans zijn?

Of gaat er iets stuk? :9

Of is dit normaal? misschien was het me gewoon nog nooit eerder opgevallen en doordat ik wel wat stukken had in IJsland ben ik er beter op gaan letten?

Laatst bewerkt:
Weet iemand hier of de aansluiting van de dempers van de 1200 van voor 2008 en na 2008 hetzelfde is?

Zo jammer als je iets koopt en het achteraf niet blijkt te passen...

Thanx alvast :}

Weet iemand hier of de aansluiting van de dempers van de 1200 van voor 2008 en na 2008 hetzelfde is?

ik zou het niet weten,ben namelijk ook op zoek naar een demper,maar ben er nog niet uit welke ik zou kopen |(
welke heb je verkeerd gekocht :?

Laatst bewerkt:

Volgens mij tot 2010 wel hetzelfde.
Toen kwam die uitlaat met klep erin.
Ik had zelf eens een 2007 uitlaat onder de mijne die paste gewoon.

Bij die heidenau's gaat het bochtenpakken beter wanneer ze op hun einde lopen, in het begin gaven ze echt geen vertrouwen, maar nu ze vierkant zijn durf ik bets tot men voetjes aan de grond.

zeg een serieuze vraag.

Mijn motor, enkel bij lage snelheid... dan wobbelt de tank van men 1200gs 2 mm naar links en naar rechts, en het heeft niets met de motor zelf temaken, want als ik hem laat bollen heeft hij het ook.

Het lijkt alsof mijn voorste cockpit stuk en de aanhechting aan de tank zen stijfheid verloren heeft, waardoor ook met ruitje en al de rest daarrond "wobbelt".

bij hoge snelheid heeft hij het niet.

zou dat kunnen komen omdat de banden een tikkeltje uit balans zijn?

Of gaat er iets stuk? :9

Of is dit normaal? misschien was het me gewoon nog nooit eerder opgevallen en doordat ik wel wat stukken had in IJsland ben ik er beter op gaan letten?

Of je slijtage ga je nu voelen is het met lage snelheid dan is het geen onbalans.
Onbalans is pas bij ong. 80+ voelbaar.
Daaronder is het onrondheid van de band c.q. velg.
Als je geen klapper heb gehad is je velg recht.
Banden slijten nooit perfect rond af en als je met je platte hand over het loopvlak beweegt kan je het vaak voelen.

zon kromme velg, hoe test ik dat?

ik heb in ijsland heel veel harde klappers gehad, stenen geraakt ter grootte van een volleybal etc.

ik zou het niet weten,ben namelijk ook op zoek naar een demper,maar ben er nog niet uit welke ik zou kopen |(
welke heb je verkeerd gekocht :?
Nog niks gekocht maar op het oog.

@2712: de mijne had hetzelfde na mijn trip van de RdgA. Ook alleen bij lage snelheden. Bij mij is het het cuppen wat hierboven al genoemd wordt.

maar die gespaakte velgen, dat kan een bandenboer vast wel rechtzetten (bmw garage)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan