beyond cool
MF veteraan
Zeg mannekes, zie ik eruit als een opkoper?
...
On second thought: don't answer that.
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...
Ferry, wanneer kan ik dat zadel eens komen passen? Mijn volgende GS is waarschijnlijk niet verlaagd ...
Waarom heb je dat tijdens de toerrit niet gedaan dan?
(De GS staat in Soest. Ben daar zaterdag. Als je geen vervoer hebt, kan ik ook naar Nijkerk rijden.
Je kunt ook naar soest komen op n andere dag)
...
...
...
Ja, dat was eigenlijk het plan Zaterdag ben ik er niet. Ik neem volgende week even contact met je op. Bedankt!
GSA - 2007 in de ACF50 voldoet prima in de winter....
[afbeelding]
... en na de winter lekker afspoelen....
[afbeelding]
... dus kom maar op.
Bij die heidenau's gaat het bochtenpakken beter wanneer ze op hun einde lopen, in het begin gaven ze echt geen vertrouwen, maar nu ze vierkant zijn durf ik bets tot men voetjes aan de grond.je beseft pas hoe versleten ze waren als je met de nieuwe buitenrijd,
dan gaat bochtenpakken etc. weer als vanzelf.
Weet iemand hier of de aansluiting van de dempers van de 1200 van voor 2008 en na 2008 hetzelfde is?
Zo jammer als je iets koopt en het achteraf niet blijkt te passen...
Thanx alvast
Weet iemand hier of de aansluiting van de dempers van de 1200 van voor 2008 en na 2008 hetzelfde is?
Zo jammer als je iets koopt en het achteraf niet blijkt te passen...
Thanx alvast
Bij die heidenau's gaat het bochtenpakken beter wanneer ze op hun einde lopen, in het begin gaven ze echt geen vertrouwen, maar nu ze vierkant zijn durf ik bets tot men voetjes aan de grond.
zeg een serieuze vraag.
Mijn motor, enkel bij lage snelheid... dan wobbelt de tank van men 1200gs 2 mm naar links en naar rechts, en het heeft niets met de motor zelf temaken, want als ik hem laat bollen heeft hij het ook.
Het lijkt alsof mijn voorste cockpit stuk en de aanhechting aan de tank zen stijfheid verloren heeft, waardoor ook met ruitje en al de rest daarrond "wobbelt".
bij hoge snelheid heeft hij het niet.
zou dat kunnen komen omdat de banden een tikkeltje uit balans zijn?
Of gaat er iets stuk?
Of is dit normaal? misschien was het me gewoon nog nooit eerder opgevallen en doordat ik wel wat stukken had in IJsland ben ik er beter op gaan letten?
Nog niks gekocht maar op het oog.ik zou het niet weten,ben namelijk ook op zoek naar een demper,maar ben er nog niet uit welke ik zou kopen
welke heb je verkeerd gekocht